Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:weetje wat mij opvalt?
Iedereen die zegt doen, kan een naam van onderzoeker, en betrouwbare bron geven. Geven ook hun achtergrond en hebben geen geheimen.
Iedereen die zegt NEE NIET DOEN, die geven wel bronnen, maar bijvoorbeeld van een krant die niet bestaat? Met inhoud die door een dokter is nagetrokken en NIET de waarheid bevat.
Mijn tante is arts, en die heeft voor mij veel gezocht(buiten werktijd om, hechte familieband.) en zij adviseert als een tante naar mij. En advieseert om dit WEL te doen.
Was deze prik in de jaren 60 naar vore gekomen had ze gezegt NEE! Waarom?
Het vaccien is nog niet oud. Maar de apparatuur van tegenwoordig kan een versneld proces van het lichaam nabootsen. Zo kunnen ze aantonen dat het vaccien geen schade aanbrengt. Niet kunnen ze zeggen voor hoelang het het lichaam beschermt. Dit kan enkel en alleen met zekerheid worden gezegt na het inenten van een mens.
bijvoorbeeld Ranna (?) hier.. word meerdere male gevraagt wat jou achtergrond is.. maar ik kan nergens een antwoord ontdekken. Verder heb ik jou stukken laten natrekken.. en dat is net zoiets als de opvatting van de tv commentator van een voetbalwedstrijd. Geen grijntje feiten.
Proefkonijn ben je dus in zekere zin JA om te kijken hoelang het houd. Maar nee niet voor de werkzaamheid of bijwerkingen van dit vaccien. De enige bijwerkingen die zijn ondervonden is dat meerdere meisjes zijn flauwgevallen. Maar dit gebeurt bij ELKE inenting. Weetje hoeveel mannen er neervielen bij het inenten in militaire dienst? Weetje hoeveel mensen er flauwvallen bij bloedprikken? Ik ben er 1 van. Puur en alleen de angst en de daarbijkomende stress.
missblondie schreef:Ik snap jullie mening allemaal, en ik weet zelf ook gewoon niet wat ik nou moet doen...
Grote grote grote twijfel!
Veertjeveer schreef:Ik vind dat we niks kunnen zeggen zonder bewijs, en helaas is dat er pas nadat het op een mens is getest!
maar ik denk dat als je de infectie al hebt de prik het erger maakt!
en als je al gemeenschap hebt gehad moet je het niet nemen, wordt niet voor niks gezegt.