volgens mij heb je een site, www.calorielijst.nl ofzo. Daar kun je ontzettend veel gaan opzoeken. Ik heb het afvallen maar opgegeven. Er hoefde bij mij niet veel af maar ik was 3 weken ermee bezig en was nog geen 50 gram kwijt. Geloof niet dat het nut heeft, als ik aan zou willen komen zou dat ook bijna niet gaan ( in het verleden ook wel eens geprobeerd) en afvallen lukt dus ook blijk baar niet
Ik heb al avond gegeten! Haha heb net even snel iets opgewarmd. Moet namelijk om 5 uur op mn werk zijn! Nouja opzich wel fijn want ik weet gewoon dat ik na 5 uur niks meer eet, mag ook niet van mezelf dan!
duurd het bij jullie ook zo lang voordat je resultaat ziet?
ik ben nu al een week echt duidelijk gezonder aan het eten (en max 1500 kcl) en om de dag hardlopen (buiten mijn normale beweging om), veel water drinken.
ben nog geen gram afgevallen.
normaal als ik een week ziek ben is er zo 5 kilo af!
marleen_usar
Geplaatst: 05-02-09 19:16
Ik heb ook een tijd stil gestaan, was echt niet leuk, maar nu gaat het er langzaam weer af.Ik heb net biefstuk op met sla garnalen en zalm en kwark na.
Nou ik heb me vandaag helemaal niet aan mijn tussendoortjes kunnen houden Om 11.00 stond ik nog met een o.k. mee te kijken en om 16.00 was er een borrel van mn werk.Ik heb daar niets van gegeten want het was niet erg gezond.Toen dacht ik, ik eet wel even snel wat bij zorro maar dat vergat ik dus. Maar ik moest nog boodschappen doen en ben net pas terug. Ik had geen zin in aardappels dus heb weer valess en groene asperges gegeten. Straks snel de keuken in een taart maken voor mn schoonzusje. Pff..ik kom tijd te kort! Maar aan mn beweging kom ik zo wel
marleen_usar
Geplaatst: 05-02-09 19:34
Ik heb een appelpunt, ik dacht dat ik iets te vieren had, nou nee dus.Zal ik hem morgen of vandaag eten?
ik heb echt gewoon weinig gegeten vandaag Ga zo maar een peertje halen denk ik..
SheMellon
Geplaatst: 05-02-09 19:45
Ja kom er nu dus achter dat ik minder dan 800 cal. heb gegeten.Nou ja ik moet zo chocomousse maken Hihi nee hoor grapje..zal me gedragen en yoghurt met frambozen gaan eten
Hmm marleen...gewoon wanneer jij vind dat je het het meest verdient