passieX schreef:
haha ik heb dat gedaan,
dat zou betekenen dat ik er nog 18kilo bij aan mag eten?
lijkt me niet gezond dat ik als meisje van 15 jaar, 1.78 en 57 kg, 75 mag wegen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
afgegaan en ze blijven eraf. Wil er nog wel een paar kilo afhebben eigenlijk, 3 ongeveer. Ik val niet bewust af, maar let wel steeds meer op wat ik eet.
) is natuurlijk niet eerlijk! maar ik moet dan nog wel even uitvogelen hoe dat moet..foto's op bokt zetten..seabiscuitje schreef:Ik zou trouwens graag wel meer foto's willen zien..voor een duidelijk beeld. Kilo's op zich zeggen niet zoveel het gaat om het beeld (zoals al vaker is gezegd)..
Wie trekt nog meer haar buik in als ze over het strand loopt, of voor de spiegel staat..ik heb daar nogal een handje van.

michellee73 schreef:passieX schreef:
haha ik heb dat gedaan,
lijkt me niet gezond dat ik als meisje van 15 jaar, 1.78 en 57 kg, 75 mag wegen!
michellee73 schreef:haha ik heb dat gedaan,

Nouks schreef:michellee73 schreef:haha ik heb dat gedaan,
Als je 15 bent gelden er (iets) andere richtlijnen. BMI-index waar hier naar wordt gelinkt is voor volwassenen/mensen die volledig zijn uitgegroeid (doorgaans te gebruiken vanaf 19 jaar).
http://www.gewicht-verliezen.nl/bmi-ber ... nderen.php
ingetarita schreef:ik ben 17. 1.80m en weeg rond de 70 en ben gewoon dun dus vind het goed zo
in de zomer ga ik meestal naar de 65 omdat ik dan 9 van de 10 keer alleen maar pap eet kan met warm weer echt niet goed eten![]()
dan maar gelijk pic http://94.100.114.42/354400001-35445000 ... _pMQW.jpeg

michellee73 schreef:passieX schreef:
haha ik heb dat gedaan,