mijn leven en borderline

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Himyar

Re: mijn leven en borderline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 11:49

Moeilijk! Wat zeggen je ouders vervolgens na een woede aanval van jou? En dat je als kind vroeger heel kwaad werd, was dat ook omdat je ouders je uit lachten?

Edit: inderdaad zullen zulke grote woede uitbarstingen relaties met mensen zeker geen goed doen!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:01

Misschien kan je het steunpunt huiselijk geweld bellen voor hulp?

darkness88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 17:38

huiselijk geweld?

ik word niet mishandeld hoor. ze hebben inderdaad gelachen. kan mijn van mijn broers en zussen ook niet verwachten dat ze ermee om kunnen gaan.

mijn ouders reageren hier meestal goed op. na de hand begrijpen ze het, en is de boosheid van hun kant ook allang weg

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:33

ik ken dat wel...

ik had heb ook van die flip buien, en als mensen gaan lachen of me gaan uitdagen wordt ik gewoon weg gevaarlijk..dat heeft een boel met frustratie te maken..voel me dan zo onbegrepen dat ik geestelijke helemaal maf wordt..ik zei altijd ik ben niet gek ..de mensen om me heen maken me gek...en zo voelt het ook echt , terwijl ik eigelijk degene ben die om het minste of gerinste flipt en dus mezelf niet onder controle kan houden..
heerlijk die visiueze cirkel...
heb je inmiddels al eens wat gehoord van de psygh en volgens mij zit er toch ook een bordeline topic op bokt

darkness88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 21:43

klopt, dat heb ik ook. ik ga met alles gooien. en ga zelfs slaan. er is nog weinig over van breekbaar spul in mijn buurt.. en ook ik geef de schuld aan mijn omgeving. terwijl ik mij moet inhouden.

Ik ga nu af en toe naar mijn psycholoog. psychiater is nu afwachten, heb binnenkort een afspraak.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 01:40

Psychiater is alleen voor medicijnen hoor, bij mij in elk geval. Psycholoog geeft door wat hij denkt dat nodig is (en wat ik denk dat nodig is) en psychiater zet krabbel. En af en toe wil zo'n clown ook nog even zien wie je ook alweer bent, omdat hij op papier eindverantwoordelijke is voor je en het een beetje slordig is dat wanneer het een keer fout gaat hij niet weet wie je bent. (zo gaat dat bij mij tenminste).

Zou dus vooral niet teveel verwachten van een psychiater, die lost je problemen echt niet eventjes een twee drie op. Heb die druiloor die zich psychiater noemt inmiddels al meer dan een jaar niet gezien. Moet wel weer eens een afspraak maken omdat mijn medicatie volgens mij niet helemaal voldoet op het moment. Een crisis van 3 weken zou niet moeten kunnen. En toen ik een keertje "per ongeluk" een dubbele dosis had genomen voelde ik me meteen een stuk beter.