Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kleinelinda schreef:wat is tietze sorry snapte het niet helemaal meer. Ik heb alles wel gelezen. Inderdaad ik ga ook steeds alles voelen mn borsten en onder bij mn ribben bij mn hart mn pols enzovoort. Echt heel erg het word wel langzaam wat minder
absque_dubio schreef:Ik heb vorig jaar heel veel last gehad van hyperventilatie, daarna is t een tijd weggeweest, maar de laatste tijd gaat het elke keer bijna mis. Ik loop nog niet te hyperventileren, maar wel heel 'zwaar' en snel te ademen.
Ivon schreef:absque_dubio schreef:Ik heb vorig jaar heel veel last gehad van hyperventilatie, daarna is t een tijd weggeweest, maar de laatste tijd gaat het elke keer bijna mis. Ik loop nog niet te hyperventileren, maar wel heel 'zwaar' en snel te ademen.
Dat klinkt meer als chronische hyperventilatie, het continu verkeerd ademen. De meeste in dit topic hebben daar last van zo te lezen. Volgens mij komen de hyperventilatie-aanvallen zoals je ze in films wel eens ziet eigenlijk maar vrij weinig voor, of als gevolg van continu verkeerd ademen wanneer er een paniek-aanval ontstaat.