uitverkocht bij de apotheek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: uitverkocht bij de apotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:28

Ja inderdaad, maar er zijn altijd mindere mensen. Voor en achter de balie Lachen
Verder nooit problemen gehad, hier zijn ze altijd vriendelijk. Maar ik heb eigenlijk nog nooit iemand onvriendelijk als klant zien doen. Misschien is het toch een beetje andere mentaliteit in België.
Maar wij hebben ook veel apothekers ik denk vier alleen al in ons dorpje

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:30

ja dat viel me zo op in belgie,heel veel apotheken!

wij bereiden wel zelf,onze dependance apotheek niet,dus voor hun patienten bereiden we ook alles.
ook willen veel mensen allerlei dingen bezorgd hebben terwijl dat eigenlijk niet nodig is,vreet ook veel tijd.

we zijn een erg drukke apotheek,maar ach dan gaat de tijd ook snel!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:20

Maar dat veel mensen medicijnen bezorgd willen hebben is fout van de apotheek zelf. Als die makkelijk is van ach dat doen we wel even gaat dat via mond tot mond dat die apotheek makkelijk is met bezorgen. Apotheek waar wij toen mee samenwerkten was ook zo makkelijk toen het druk werd kwam er protest maar goed ze deden het al jaren zo je kunt niet eerst toezeggen en dat later weer intrekken.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:31

Mistral: bezorgen is bij ons service van de apotheek, maar voor een doosje paracetamol of de pil gaat onze bezorger niet rijden hoor..
Onze bezorger is inderdaad op pad van 3 uur tot 6 uur...en dat in een vrij klein dorp.

Wij zijn de enige apotheek in dit dorp, en veel dorpen om ons heen hebben een apotheekhoudend huisarts, dus wij hebben veel patienten, en ook bij ons staat het ook altijd vol binnen.
Ik vind het ook niet erg, de tijd gaat snel inderdaad, en daarnaast zijn wij Service apotheek, en houden we ons bezig met verschillende modules, zoals tropen, diabetes, ogen e.d.
En momenteel is de "beweegactief actie" van start gegaan (reclame tv.) en ook daar moet aan gewerkt worden...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:18

dat is ook zo,mistral.
het is ook moeilijk er richtlijnen in aan te brengen.

ik probeer het per geval te beoordelen.

onze berzorgster is van 2 tot half 6 op pad.
dan bellen er weleens mensen om kwart over 5 of er nog wat gebracht kan worden,dat gaat dan echt niet.