M'n onderrug heeft ook kleine korte haartjes

Strondziek word je dr van

Me wenkbrauwen vallen hard mee .. Ik scheer ook gewoon wel handig topic dit!!
Kan laten harsen complete body voor 35 euro.. een vriendin en ik gaan dat denk wel doen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DendroFleur schreef:Wat goed dat je die stap hebt genomen. Ik durf al amper naar de huisarts laat staan hiervoor.
Helma_Amber schreef:Horse_ schreef:Is het trouwens apart als je aan de achterkant van de bovenbenen veel (donker en lang) haar hebt?
Nee dat heb ik ook, maar ik scheer het vaak mee onder de douche. Zo houd ik het beperkt
Iinge_ schreef:Je kunt nu ook zo'n apparaat voor het weglaseren zelf kopen en thuis gebruiken..
Was op telsell oid.
Stuk goedkoper.
Hahaatje schreef:Iinge_ schreef:Je kunt nu ook zo'n apparaat voor het weglaseren zelf kopen en thuis gebruiken..
Was op telsell oid.
Stuk goedkoper.
Voor je dat doet eerst even de recensies op Internet lezen. Het apparaat schijnt namelijk niet te werken (zoals dat eigenlijk het geval is met alles wat bij TellSell te koop is, dat dat bedrijf überhaupt nog bestaat?!) Typisch gevalletje van goedkoop = duurkoop
Iloonie schreef:Ik ben nu een paar weken met dat smeersel van BioXet bezig en het helpt wel.. maar het beste is om eerst te epileren of harsen.
Kent iemand een goed harsproduct??
Marloe_ schreef:Mijn oma had hier vroeger ook last van en zei heeft alles met een aansteker weggeschroeidHierdoor schroeide ook het haarzakje dicht en ze heeft haar haren nooit meer teruggezien. Zelf weet ik niet echt of dit wel heel slim is
Misschien dat iemand anders dat hier even uit wil testen? haha.
Horse_ schreef:Is het trouwens apart als je aan de achterkant van de bovenbenen veel (donker en lang) haar hebt?![]()
Als ik mijn benen scheer voel ik de andere ochtend in bed mijn benen langs elkaar raspen wat een rotgevoel is dat zeg. Nu epileer ik ze al jaren af en toe en dan weer eens scheren. Haren blijven zelfde terugkomen en overal ingroeistipjes ed. Na epileren komen ze met een dag of 3 *vaak dag 2 al lijkt het) al weer gedag zeggen
lynne8 schreef:Nou dat epileren van buik en tepels, ik heb het geprobeert het doet zeker minder pijn als wenkbrauwen. Maar het duurt zoooo lang niet te geloven, en ze zijn nu deels blond dus zie je ze nauwelijks. Ik vind het wel best laat het lekker zitten zo hahah, en ontharingscreme niet aan beginnen!! Werkt voor geen meter, ja 2 haartjes en dan houd het op wat een ramp zeg..
Hahaatje schreef:Iinge_ schreef:Je kunt nu ook zo'n apparaat voor het weglaseren zelf kopen en thuis gebruiken..
Was op telsell oid.
Stuk goedkoper.
Voor je dat doet eerst even de recensies op Internet lezen. Het apparaat schijnt namelijk niet te werken (zoals dat eigenlijk het geval is met alles wat bij TellSell te koop is, dat dat bedrijf überhaupt nog bestaat?!) Typisch gevalletje van goedkoop = duurkoop