Hoe uitgebreid douche jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Re: Hoe uitgebreid douche jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 08:58

Pistasche schreef:
En TS, al gelukt?
Vandaag was ik alle tijd bij elkaar 59 minuten in de douche, dus 1 minuut minder Huilen van het lachen

Maar heb weer 30 minuten gedoucht, maar ik was helemaal doorweekt van een plensbui over me heen toen ik op buitenrit was.
Dus had een excuus *LOL*

Het is mij ook niet gelukt *LOL*
Vandaag een nieuwe poging! Haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 09:03

naja als je wilt kan het makkelijk. Knipoog gewoon nat worden onder douche.. haar in sop. uit spoelen.. creme er in.. inwerken dan ondertussen lijf wassen ens cheren.. daarna uitspoelen.
Dus het is een kwestie van WILLEN Tong uitsteken

naja ik ben ook zo klaar altijd.. make up enzo ook *LOL* heerlijk Haha!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 09:10

Ik zit ook zowiezo een half uur onder de douche, Mijn ouders vinden het ook absurd Tong uitsteken
Ik heb krullen dus smeer er allerlei dingen 1. En ik kam het onder de douche.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 10:46

Gisteren heeft bij mij de kraan nog geen 10 min. aangestaan. Inclusief haren wassen. Had geen zin in conditioner en scheren heb ik van te voren gedaan, zoals hier iemand al vertelde. (Gootsteen vol met water om het mesje te spoelen ed.) Werkte súper, ga het in het vervolg altijd zo doen.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:04

Ik meestal ook een half uur.

Haren wassen, cremespoelig, dan mezelf.
Scheren om de dag.
2 keer in de week haarmasker.
En elke kere bodylotion. Lachen

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:08

Ik hou niet bij hoe lang ik douche. Ik denk 20 minuten.
Haren wassen, cremespoeling erin, uitkammen, lichaam wassen, daar beneden wassen, soms scrubben, soms scheren, soms mijn gezicht scrubben.
Dus van mij staan er ook aardig wat flesjes Lachen

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:13

Wow, 3 kwartier is wel erg lang!
Ik douche meestal 1x per week uitgebreid, met scheren en dan heb ik meestal zo'n 20 min. nodig. De rest van de week is het even huphuphup en ben ik met 10 min. weer fris, droog en aangekleed!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:18

Ik douche elke dag/om de dag 10 minuutjes/kwartier. Dan gebruik ik shampoo, doouchegel, eventueel tandenpoets-spullen, en scheerspul. Na t douzen soms nog babyolie op mijn benen, en that's it Lachen kwartiertje twintig minuten klaar en gans schoon Lachen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:48

Een kwatier denk ik ongeveer. En mijn ouders zitten al te zeuren dat ik te lang onder de douch sta Clown . In een kwartiertje doe ik haren wassen, scrubben, bodylotion en scheren.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:53

5 tot 10 minuten, haren wassen, lijf wassen et voila!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:58

Hahaha wat een grappig topic Clown Ik ben ook gek op douchen, is het enigste waar ik 's ochtends m'n bed uit voor wil komen. Wat ik ook zo lekker vind is als je dan in het weekend de hele dag op stal rondloopt om daarna lekker warm te douchen. Of als je helemaal door en door nat bent vanwege de regen en dan een warme douche nemen. Heerlijk! Ik douche gemiddeld een kwartier, dan gebruik ik shampoo, clearasil, cremespoeling en natuurlijk douchegeld. Mijn ouders vinden het ook irritant dat ik er 'zo lang' onder sta. Terwijl het vergeleken met sommige andere mensen maar kort is, mss moeten ze dit topic maar eens doorlezen Nagelbijten / Gniffelen

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:31

3 kwartier tot een uur onder de douche? Ik ben benieuwd of je dat later ook zou doen als je het water zelf moet betalen Bloos . Ik sta dagelijks max. 10 min onder de douche en dat omvat shampoo, conditioner, douchegel + benen en oksels scheren....Ja het is dus echt wel mogelijk Knipoog

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:44

Elke86 schreef:
3 kwartier tot een uur onder de douche? Ik ben benieuwd of je dat later ook zou doen als je het water zelf moet betalen Bloos . Ik sta dagelijks max. 10 min onder de douche en dat omvat shampoo, conditioner, douchegel + benen en oksels scheren....Ja het is dus echt wel mogelijk Knipoog

Mn ouders doen het zelf ook Nagelbijten / Gniffelen En mn moeder zit heel vaak uren in bad. Mét het putje een beetje open ja, anders wordt het water koud Lachen Moeten ze niet tegen mij zeggen dat ik maar 10 minuten mag douchen Haha! Trouwens; áls ik er al na 10 minuten onder uit ben vragen ze: Huh, heb je wel gedoucht? Dat kan toch niet zo kort? Je bent vast nog niet schoon...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:46

Ik scheer overigens m'n benen niet tijdens het douchen. Maar laat de wastafel vollopen en scheer op die manier m'n benen. Onder de straal vergeet ik altijd de helft. Nagelbijten / Gniffelen
Scheer 1x in de week, en eens in de 3/4 weken m'n benen, dat vind ik zo vreselijk. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:05

Ik douche, tussen de 10 en 20 minuten denk ik. Clown
's avonds. Als ik er 10 minuten over doe sta ik d'r gewoon onder, was ik mezelf even, was ik m'n haar.
Sta ik d'r langer over, was ik mezelf, haar wassen, conditioner erin, benen, oksels enz.
En dan eindig sta ik nog 5 minuten onder de warme kraan en draai ik 'm naar het koudste toe, daar sta ik nog even onder (Nooit langer dan 30 seconde Huilen van het lachen) en dan ga ik d'r uit Clown.
En na het douchen gebruik ik nog even bodylotion. Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-07-08 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:08

ik douche ongeveer een kwartiertje/ 20 minuten, hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb, moet ik daarna werken ofzo, dan douche ik minderlang dan s'avonds..
2x shampoo, douchegel, even scheren, makeup er af halen, en lekker rustig aan doen..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:17

Ik douche ook véél ste lang. Clown

Shampoo - conditioner - scrubben - gezichtswash - lichaam wassen - tandenpoetsen - scheren.
Na de tijd nog bodylotion en haarserum en gezichtscrème Lachen

kejen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:21

Vroeger (2 jaar geleden ofzo) douche-de ik ook langer als een half uur, maar toen ik te horen kreeg dat het niet hoed was voor je huid enzo hou ik het tegenwoordig maar op 10 minuten.
Ik was dan mijn haar( vroeger elkedag) maar dat blijkt ook niet goed te zijn dus nu wanneer ik denk dat het weer tijd is om mijn haar te wassen zo om de dag.
Soms ook cremespoeling en een keer in de zoveel tijd een haar masker.en natuurlijk douche gel.
En als ik me eigen scheer dan doe ik er natuurlijk wat langer over als 10 minuten.
tanden poetsen doe ik ook onder de douche:P en dat dan als de cremespoeling of shampoo in mijn haar zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:36

Jeetje, wat douchen sommige mensen lang zeg!

Ik douche hooguit 10 minuten, en dat is als ik ook mijn haar was (2-3 per week). Meestal ben ik met 5 minuten klaar; facewash en douchegel is ook alles wat ik dagelijks gebruik.
Eens in de zoveel tijd neem ik eens een gezichtsmasker en doe ik bodylotion op, maar daar houdt het echt mee op hoor Clown

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:45

Borg schreef:
Half uur tot drie kwartier douchen? Dat is echt niet goed voor je huid hoor! Wanneer ik mijn haar niet was, doe ik er ik denk zo'n 3 minuten over en met haar wassen/cremespoeling en tussendoor benen scheren toch zeker nooit langer dan 6 minuten.

Zo dat vind ik echt knap..dat haal ik nooit.

Ik douche meestal een half uurtje..soms langer, ligt er ook aan of ik het koud had of niet Tong uitsteken

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:20

douchen ongeveer 20 minuten
haar was ik met gewone shampoo en conditioner
verder heb ik douchespul en speciale lotion voor mijn gezicht en uiteraard mijn scheerspullen.
verder doe ik niet aan maskers of lakken.
Wel doe ik dagelijks een lotion op mijn huid, wegens droogte

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:38

Vandaag binnen 48 minuten Haha!
Heb ong 20 minuten gedoucht dus..

Ik kan nog wel veel korter heb ik eigenlijk gemerkt, komt gewoon door die radio dat ik er zo lang onderstaat Nagelbijten / Gniffelen

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:20

Ik douch zo'n 20-30min naargelang de tijd die ik heb.Als het snel moet gaan kan ik het ook op 5min Tong uitsteken
Ik doe om de 2dagen mijn haar (shampoo + conditioner) en scheer mijn benen en de rest.
En dan elke dag gewoon douchegel en na het douchen smeer ik altijd mijn benen in met body lotion.
In de winter kan ik wel genieten van een lange warme douche als ik van de paarden kom!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:57

Douche elke dag, tijd is afhankelijk als ik die ochtend echt goed wakker ben of niet Clown

Eerst de shampoo, gezichtwascreme, douchegel, cremespoeling (en om de zoveel dagen scheren). Dit kan ik in een kwartier klaar hebben (of als ik echt snel moet 5 minuten).
Daarna is het bodylotion en mijn haar doen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:21

Een kwartier en dan nog een of tweemaal daags vijf minuten.
Conditioner moet ook 5 minuten intrekken, ondertussen poets ik mijn tanden of scheer. Dus shampoo, conditioner, scheren, tandenpoetsen en een douchegel.