Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 10:56

ik heb ook een verkleining gehad op mn 20e, had toen een 75G/H en nu een 75E of 80D Haha! Ben er superblij mee! Had vroeger altijd rugpijn (stekende pijn in mn schouderbladen) en het eerste wat ik dacht toen ik uit narcose kwam: yes geen rugpijn meer! Het is nu 4 jaar geleden en geen dag meer pijn gehad!! Ook het herstel viel me 10 keer mee. Ik zou het dus zeker overwegen als je er last van hebt!

In hoogeveen zat ook een goede winkel maar die is nu helemaal vernieuwd en niet prettig meer. Daar werkten toen 2 vrouwen van middelbare leeftijd die ook wisten waar ze over praten! En overal uit de winkel (laatjes, achter, verstophoekjes haha) bh's vandaan halen om je te helpen, echt super! Je moet gewoon de kleinere speciaalzaakjes hebben, wel wat duurder maar veel fijnere medewerkers en ze hebben de grote maten tenminste...

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 14:24

ook ik liep met dezelfde problemen rond, met 50 kilo en 1,67 cm lang vallen die boobs wel erg op Haha!
Altijd boobs vasthouden tijdens het traplopen, tijdens het paardrijden een extra strak spaghettie truitje over de bh heen doen..

Nooit eens leuke bh's en bikini's vinden..En als je wat vond,meteen je porto leef of er zaten zulke geweldige dikke bandjes aan dat je dat ook niet echt sexy kon noemen..

Ik heb me op mijn 18 eraan laten opereren en zal het zo weer doen!
Ik ben van 70/75 F naar 70/75 D gegaan..

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:30

Hier nog eentje met een grote cup-maat. Ik heb 80E, tegenwoordig kan ik af en toe nog wel slagen bij de Hunkemöller, maar de leukste setjes zijn nooit in mijn maat Boos!

Maar vaak weegt de kwaliteit niet op tegen de wat duurdere merken. Dat zit gewoon veel beter... wel weer jammer dat het zo duur is. Helaas ben ik dus met bikini's ook altijd duur uit :s Je wilt toch wel dat alles blijft zitten als je in het water springt Knipoog

Kijk een bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl (stond een tijd geleden op bokt bij de reclame).
Heb van de week bij deze site een sport bh besteld. Gewoon omdat ik nergens kan slagen. Mijn borsten zitten gewoon het beste met een beugel bh en die heb je bijna niet in een sport bh en als je die al wel kan vinden heb je 2 punttieten :S
Ik ben benieuwd of deze wel goed zit. ik zal het wel ff laten weten.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 17:35

MMMaaike, ben erg benieuwd hoe die sport bh zit! Want ik heb een tijd terug ook een erg dure sport bh gekocht, maar ehm... Inderdaad, hele erge punttieten kreeg ik ervan! Draag 'm dus nooit, erg zonde.

Mr3nt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:39

Ikzelf heb 75E niet dat je daar nou bergen met bh's van vind Boos! Maarja, Hunkemöller heeft alleen maar van die slappe in die maat geen voorgevormde. Als 75 je te groot is en je vind ze toch leuk kun je creatief zijn en ze innemen. Vork
En ik kijk al niet eens meer bij H&M zooooo frustrerend! Boos!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:58

Ik kan met jullie meepraten. Knipoog

Ik was vandaag in de stad, gezocht naar bh's in cupmaat 75E; konden we niet vinden. Toen maar 80D proberen, D was weer te klein. Uiteindelijk ben ik geslaagd met 2 bh's van 80E. Bij mij is het dus gelukkig niet zo dat ik ook een hele smalle taille maat (noem je dat zo?) moet hebben. Lachen
Het is alleen lastig dat ik de afgelopen 2 jaar om het halfjaar weer een grotere cupmaat moet hebben. Scheve mond Maar ben nu bijna 17, hopen dat het nu snel stopt. Knipoog Van mij mag m'n cupmaat wel wat kleiner, maar ik heb er geen last van verder, geen pijn gelukkig.

Ik denk dat ik in het vervolg ook maar eens op Internet ga kijken voor bh's. Nu nog even kijken naar alle sites enz. die jullie geven. Lachen

MMMaaike: Inderdaad, alle leuke bh's zijn er nooit in de goede maat..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 13:02

Ik heb het ook gehad, met het groeien. Hadden we allemaal leuke bh's gekocht in maat D, echt hele mooie bhs! Nog geen half jaar later puilden ze er gewoon boven uit. Bleek dus dat ik al een hele tijd maat E moest hebben! Zonde, kon de bhs weg gooien.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:37

ja, da's echt zonde dan! Ik had ook een heleboel bh's en toen ben ik 7 kilo afgevallen en waren ze opeens allemaal te groot....

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 14:38

Pff hou maar op! Wat is het ook lastig om een vrouw te zijn Clown

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:43

Ik ben 1.70, weeg 60kg en heb E70. Precies hetzelfde probleem dus Clown Ik ben nu 17, maar had op mijn 14e/15e al een D-cup. Dat was wel vervelend, altijd hetzelfde verhaal wat aankijken betreft. Ik kan er nu heel goed mee omgaan. Wat je wel houdt, is dat er vaak over je gepraat wordt als 'dat meisje met die grote borsten,'. Tja, daar doe je niets aan. Ik kijk wel wat voor kleding ik aandoe, zodat het niet te veel opvalt. Ergens ben ik er wel blij mee, het past bij me. Liever dit dan een A-cupje!

Bikini's of BH's vinden is bijna onmogelijk, vooral een fatsoenlijke bikini. BH's zijn vaak van de omtrek weer te groot omdat ik verder kwa postuur vrij smal ben. En als de omtrek goed is, zijn de cups weer te klein Dromen Ik heb maandenlang gezocht naar een bikini, maar nu heb ik er in Spanje een van banana moon gekocht die ontzettend mooi zit! Ik weet alleen niet of ze het merk ook in Nederland verkopen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 14:46

Heb je gelijk in. Als we een A cup zouden hebben, zouden we ook zeuren!

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:47

Daarom Knipoog

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:49

Ik heb niet heel het topic gelezen. Maar ik heb er wat dat betreft ook last van dat iedereen je zit aan te staren. Ik ben zelf ook maar 1.65 en weeg ook zo'n 60 kg, en heb ook 70e. En weet inmiddels hoe zwaar irritant het is als mensen je zo achterlijk aan kijken..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 14:52

Het is erg vervelend ja! Soms kijken ze zo erg, ben ik soms gewoon bang dat die mensen m'n borsten er af kijken!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:52

Waar ik moeilijk tegen kan is wanneer mannen met een ''kwijlende'' blik naar je borsten lopen te staren alsof je naakt voor ze staat.
Ik kan merken dat ik daar het meest een hekel aan heb.
Ik kan er na bijna 10 jaar nog niet mee om gaan.

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:54

Daar ben ik heel makkelijk in. Vooral als het bekenden van me zijn, die het ook 9 van de 10 keer nog niet kunnen laten, zeg ik iets in de richting van 'ze praten heus niet terug hoor,' of 'mijn ogen zitten hier.'

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 14:57

Volgensmij hebben sommige mensen het niet eens door dat ze er zo naar zitten te staren, denk ik soms.

June92;
Haha, geweldige opmerkingen! Op zo'n moment zou ik daar echt niet opkomen, ik begin dan al te koken.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:58

Sence schreef:
Heb je gelijk in. Als we een A cup zouden hebben, zouden we ook zeuren!

Joepie, ik mag ook zeuren!! Clown
Ik heb 85 A en ben er tevreden mee, geen behoefte aan grotere borsten (helemaal niet nadat ik dit allemaal gelezen heb!). Het enige probleem wat ik heb is een passende BH te vinden. 80A is er genoeg en 85B ook wel, maar mijn maat is er eigenlijk nooit! En 80 knelt en B is net te groot... Huilen

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:00

Ik begin dan ook te koken, vooral een vriend van mijn vriend heeft die neiging, kijkt dan ontzettend lang, terwijl zijn vriendin naast hem zit.
Ik ben dan niet brutaal genoeg om er wat van de zeggen, sla dan mijn armen over elkaar, maar dat werkt niet..
Vind het raar dat hij naar mijn borsten kijkt terwijl zijn vriendin ook d-cup heeft..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:00

Dus niet alleen grote borsten hebben z'n problemen, maar ook kleinere borsten Clown

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:00

Sense: Ik ben ook erg benieuwd. Ik krijg hem volgende week binnen dus dan laat ik het zeker weten.

Voor 1 uurtje dressuurles doe ik nu 1 beugelbh aan en daarover een simpele sport bh van de hunkemöller. Het ziet er niet uit, maar zit als een huis. Ik ben daar hopelijk straks van af Haha!

Mijn borsten zitten nu mooi als ik een goeie (meestal dure) bh aan heb. Als ik straks kinderen heb gekregen en mijn borsten zijn door de borstvoeding nog groter/slapper geworden. Breng ik toch ook maar een bezoekje aan de plastisch chirurg.

Ik koop mijn bh's nu vaak bij een lingerie winkeltje bij mij in het dorp en die hebben veel keus voor grote maten. http://www.amor-en-company.nl De eigenaresse is namelijk erg flink dus weet hoe moeilijk het is om een goeie bh te vinden! Zij is trouwens jaloers op de mijne omdat zij in verhouding met haar lichaam kleintjes heeft *lol*

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:03

Ik zat er laatst ook al aan te denken, als ik kinderen krijg...

Gaan ze dan nóg groter worden?!
En inderdaad wat je zegt, slapper? Nagelbijten / Gniffelen

Ai...

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:03

Soms vraag ik me af wie de bh's ontwerpen...
Zijjn het soms mannen met een bepaalde smaak/richtlijn of erg oude vrouwen die nog in de ''mode'' zitten..

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:03

Overigens valt het me ook op dat vrouwen er vaak naar kijken. Mijn vriendinnen zijn allemaal gewoon heel eerlijk, dan kan ik er wel om lachen. Als we ons aan het omkleden zijn, zegt er altijd wel een: zijn jullie ook zo jaloers? Terwijl het stuk voor stuk hartstikke mooie meiden zijn. Ik was ooit op een verjaardag van iemand en toen vroeg iemand die ik amper kende: wat voor cup heb jij? Dat ging me toch wel iets te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:04

Sence schreef:
Ik zat er laatst ook al aan te denken, als ik kinderen krijg...

Gaan ze dan nóg groter worden?!
En inderdaad wat je zegt, slapper? Nagelbijten / Gniffelen

Ai...

Ik wil geen kinderen, dat scheelt Haha! Clown