vind het ook vreemd dat je ouders nu niet gewoon naar de ehbo gaan. ik ga zelf nooit naar de hap maar altijd direct door naar ehbo. liever x voor niks dan dit soort gezeur
Ikzelf sla 9 van de 10 keer de HAP over omdat ze toch altijd maar afwimpelen met een 'paracetamol' en 'het is een kneuzingkje'. Vind het ook best apart dat je HA toch mogelijk een breuk(je) vermoed en daar jou weer mee naar huis stuurt.Maar hopelijk kunnen ze ontdekken wat het is en ben je snel van de pijn af!
om 10 over half 2 moet ik naar het diagnosepunt.. weetje wat nog mooier is?? ik krijg niet meteen de uitslag, die word naar de huisarts gestuurd, en daar kan ik dan ooit horen wat er is..
Vreemd? Normaal gesproken wordt je meteen in het gips gezet als er een breuk te zien is, als het niet overduidelijk is wordt het wel via je huisarts gedaan omdat er dan andere artsen naar moeten kijken ipv. ''assistentes''. Atlhans zo werkt het hier.
Ik vind het wel een beetje apart dat jij altijd kapot gaat van de pijn, dan 3x naar de dokter/HAP gaat, altijd weer teruggestuurt wordt maar dan wordt het toch nog weer dik of wat dan ook. En dan opeens is het over en heb je weer wat nieuws=ander topic. Verder klopt gewoon imo veel van je verhaal niet, bij ons werkt het doorsturen ed. in ieder geval heel anders..
Dat je geen update geeft. vind ik eigenlijk een beetje zwak, mensen leven met je mee en tjah ik kan het ook niet helpen dat ik het verhaal wat typisch vind. Wat is het voor moeite om de mensen ( die je wel geloven) even te laten weten hoe of wat er nu met je pols is? Ook als je in het gips zou moeten zou dit nog wel kunnen toch, je kunt nu immers ook gewoon typen!
ja, ik kan typen ja. ik typ nooit met 2 handen, dat kan ik niet eens.
nee, maar tis zo leuk om alsmaar te lezen dat er een hele boel (niet allemaal) me niet gelofen, wat is dat toch.. bij alles wat ik zeg, word verwacht dat ik lieg..
wat is er zo gek aan mijn verhaal dan? ik moet niet naar het ziekenhuis, maar naar het diagnosepunt, daarvoor moet je een afspraak maken.
ennu hoe kan mijn huisarts zien of er wel of geen breuken te zien zijn? ze heeft geen rontgen ogen hoor ze heeft gevoeld en m'n hand wat bewogen en zei denkt dat ze ee breuk niet gezien hebben.
Waarom temmen? Maar Daphne, als je alles zo is terug leest + je vorige topic(s), kan je, je dan niet een beetje inndenken waarom er wat aan je verhaal getwijfeld wordt?
In 3 weken open je 3 keer een topic, elke keer verga je van de pijn, ga je een aantal keer naar de HA, foto's laten maken in het ZH etc. En alle keren blijkt er niks mis te zijn.
Hiermee wil ik niet beweren, dat er niks aan de hand is, maar wel dat ik denk dat je van een mug een olifant maakt. Bijt ik keer op je tanden, geef een schop onder je kont en ga is gewoon door.
hmmmz als het gebroken is ga je toch niet meer in het gips daar is het te laat voor .en bij twijfel van een huisarts word er gelijk een foto gemaakt kijken of het gebroken is.
Misschien ben je nog wel meer topics gestart. Maar pechtopics ben je er toch echt 3 begonnen; van de fiets gevallen, paard van de klep gegleden waarbij je een trap kreeg en dit topic waarbij je je pols hebt bezeerd............... Je hebt gewoon veel pech denk ik en bezeert je misschien gauw, maar je begint zelf de topics en er zijn mensen die dan gaan twijfelen of het wel allemaal zo erg is............ Doordat je ineens best agressief reageert in dit topic versterk je het ook nog. Nu dit topic eenmaal loopt lijkt het mij het beste om gewoon iedereen op de hoogte te houden van wat je allemaal meemaakt (want ik denk ook dat het bij de meeste ongevallen anders loopt als bij jou het geval is, maar dat komt misschien door andere werkwijzen van huisarts en huisartsenpost en diagnosepunt? (daar heb ik dan weer nooit van gehoord)). Door gewoon in het kort te vertellen wat je weet, neem je veel twijfels weg en kun je zonder vooroordelen gewoon verder reageren op bokt............................is mijn mening
spuit12; ja daarom moest ik foto's laten maken, omdast mijn huisarts dacht dat ik niks had
is het zo gek dat ik boos reageer? ik heb een lading problemen, waardoor ik vergat berichten te plaatsen. worden er grapjes gemaakt over dat ik in het ziekenhuis lig (erg grappig.. lig er vaak genoeg..), en dat soort ongein. iets later plaats ik een update en krijg ik dit
als jullie (niet allemaal) mij niet gelofen, waarom moet ik dan berichten plaatsen??
ik wil best een update plaatsen, kan ook want ik ben allang bij diagonsepunt geweest.
een diagnosepunt is een apart ''ziekenhuis'' waar bloed geprikt word en waar ze foto's maken. dat is er sinds 4 februarie 2008. t hoort bij de isalaklinieken dacht ik, omdat het er altijd zo druk is. worden er nu ook mensen naar het diagnosepunt gestuurd.
ik ben dus om 10 over half 2 naar het diagnosepunt geweest, daar hebben ze 2 foto's gemaakt. ze konden weer geen breuk vinden, maar dat krakken kon niet goed zijn zeiden ze.. moet dus weer naar de huisarts, om te overleggen wat we gaan doen.. vraag me af wat hun denken dat er nog gedaan kan worden?