was te bang voor aanstippen, steeds met een nagelknipper weggeknipt.. maar ze kwamen terug ( is erg af te raden ) ik heb het opgegeven ne toen zijn ze zelf weggegaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissyPalonie schreef:Sodeletuut schreef:ja idd, en ik hoor ook dat echt werkt.. Tja als ik ten einde raad was zou ik het missschien proberen..
nou ga niet over mijn eigen voet heen plassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das wel het laatste wat ik dan zou doen en dan nog wil ik et niet
wahah ik denk dat ze ook meer over de hand bedoelen
Runn_love_ schreef:ik heb toen ik klein was ook wratten gehad,, mega op mijn pink
was te bang voor aanstippen, steeds met een nagelknipper weggeknipt.. maar ze kwamen terug ( is erg af te raden ) ik heb het opgegeven ne toen zijn ze zelf weggegaan
dat doet toch veel meer pijn of niet!
MissyPalonie schreef:Sodeletuut schreef:ja idd, en ik hoor ook dat echt werkt.. Tja als ik ten einde raad was zou ik het missschien proberen..
nou ga niet over mijn eigen voet heen plassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das wel het laatste wat ik dan zou doen en dan nog wil ik et niet
wahah ik denk dat ze ook meer over de hand bedoelen
[/quote]
maar dan is het tog hetzelfde als dat je het over je voet zou doen
Sodeletuut schreef:Runn_love_ schreef:ik heb toen ik klein was ook wratten gehad,, mega op mijn pink
was te bang voor aanstippen, steeds met een nagelknipper weggeknipt.. maar ze kwamen terug ( is erg af te raden ) ik heb het opgegeven ne toen zijn ze zelf weggegaandat doet toch veel meer pijn of niet!
maar ik las ook dat ze dan de plas in een bakje gingen opvangen en dan met een wattenstaafje aanstippen..
om over je voet te plassen moet je toch goed richten...Sodeletuut schreef:Runn_love_ schreef:ik heb toen ik klein was ook wratten gehad,, mega op mijn pink
was te bang voor aanstippen, steeds met een nagelknipper weggeknipt.. maar ze kwamen terug ( is erg af te raden ) ik heb het opgegeven ne toen zijn ze zelf weggegaandat doet toch veel meer pijn of niet!
en het bloedde ook regelmatig.. maar ik vond die wrat zo vreselijk dat ik het er voor over had
esthertjuh_ schreef:Ik en mijn vader hebben een wedje.
Als t met siroop eraf gaat , krijg ik een ijsje met 3 bollen
Runn_love_ schreef:ik heb ook wel eens gehoord dat eroverheen plassen helpt ranzig.. maar je moet er iets voor over hebben
Sodeletuut schreef:ja maar dat word nogal moeilijk denk ikmaar ik las ook dat ze dan de plas in een bakje gingen opvangen en dan met een wattenstaafje aanstippen..
dit is een beetje lol op de late avond zo
Runn_love_ schreef:nee want dan moest ik naar de huisarts (ik had zo een hekel aan dat mens) alles behalve dat
nu nog, hij is echt zo'n sukkel
Lekker offtopic trouwens
MissyPalonie schreef:Sodeletuut schreef:ja maar dat word nogal moeilijk denk ikmaar ik las ook dat ze dan de plas in een bakje gingen opvangen en dan met een wattenstaafje aanstippen..
![]()
![]()
eerst was ik vet sjaggie om die wratten
maar je kan er nog leuke gesprekken over krijgen
Sodeletuut schreef:Runn_love_ schreef:nee want dan moest ik naar de huisarts (ik had zo een hekel aan dat mens) alles behalve dat
ik heb ook een hekel aan mijn huisartsnu nog, hij is echt zo'n sukkel
Lekker offtopic trouwens
Sodeletuut schreef:MissyPalonie schreef:ja maar dat word nogal moeilijk denk ikmaar ik las ook dat ze dan de plas in een bakje gingen opvangen en dan met een wattenstaafje aanstippen..
![]()
![]()
eerst was ik vet sjaggie om die wratten
maar je kan er nog leuke gesprekken over krijgen
[/quote]
MissyPalonie schreef:Sodeletuut schreef:ik heb ook een hekel aan mijn huisartsnu nog, hij is echt zo'n sukkel
Lekker offtopic trouwens
onze huisarts is best een lekker ding hoor![]()
..

Ik ging vroeger gewoon naar de buurman. Die heeft zo'n stikstofvat vol met rietjes met sperma van stieren. Met die stikstof gingen de wratten prima weg. Anne_GTI schreef:Ik ging vroeger gewoon naar de buurman. Die heeft zo'n stikstofvat vol met rietjes met sperma van stieren. Met die stikstof gingen de wratten prima weg.
Anne_GTI schreef:Ik ging vroeger gewoon naar de buurman. Die heeft zo'n stikstofvat vol met rietjes met sperma van stieren. Met die stikstof gingen de wratten prima weg.
wahha geweldig Sodeletuut schreef:ik heb ook een hekel aan mijn huisartsnu nog, hij is echt zo'n sukkel
Lekker offtopic trouwens
[/quote]
..
[/quote]
geen idee wat 't inhoud tienus63 schreef:Anne_GTI schreef:Ik ging vroeger gewoon naar de buurman. Die heeft zo'n stikstofvat vol met rietjes met sperma van stieren. Met die stikstof gingen de wratten prima weg.
Maar dat doet soms zeer, stroop niet
tenminste mag ik hopen
Marian_ schreef:Mijn vriendin had ook veel wratjes op haar handen, aan laten stippen,dat spul op gesmeerd enz. niets hielp ze is er nu vanaf. geloof 't of niet maar ze had ze ''verkocht''geen idee wat 't inhoud