Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
potverdikkie schreef:Leentje@ hoelang heeft herstel geduurd?

dus mijn moeder wandelt het ziekenhuis buiten, belt mijn vader op om te vragen waar hij is plots hoort mijn vader auu!! mijn moeder haar pees terug gescheurd (dit kan normaal niet! was slecht ziekenhuis gewoon
) dus mijn moeder had gelukkig haar krukken nog is ze zo terug naar spoed gegaan en opnieuw geopereerd..
ik kan helaas niet helpen vanuit België

JOLLIEGIRL is dus de bokker die 2 weken hier komt!!

potverdikkie schreef:Nou, dat is dus duidelijkJOLLIEGIRL is dus de bokker die 2 weken hier komt!!

het voelt ook beetje als vakantie..
Bellatrix schreef:Jolligirl, mag ik vragen waar die die tijd vandaan haalt?

want dit wijst volgens mij wel op een "zwakke" pees ik zou zoiezo niet meer op harde ondergrond gaan lopen
(btw ik hoop echt dat het niet opereren word want dat geeft wel een niet zo'n mooi litteken
) Jolliegirl schreef:Bellatrix schreef:Jolligirl, mag ik vragen waar die die tijd vandaan haalt?
Ik heb vakantie ivm mijn stage die eerder afgerond is.
en anders had ik ook vakantie ivm vroege vakantie
en ach mijn pony.. die krijgt 2 weken vakantie.. zal ze pvd dankbaar voor zijn
Vakantie is ook wel lekker voor je pony toch?
ik rijd recreatief met haar en vaak buiten, maar wegens mijn stage ging ze van ijzers af ivm niet rijden.. opeens stage stopgezet.. dus weer rijden, 7 juli komt ze op ijzers dus tot die tijd kan ik zoiezo niet veel doen
dus komt me dit ook nog eens mooi uit.
Mag jij de merries vasthouden!! potverdikkie schreef:Hey Jolliegirl, er moeten volgende week ook nog merries gescant en geinsemineerd worden![]()
Mag jij de merries vasthouden!!

Heel veel beterschap.