Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eowyn04 schreef:Lynn (effe afkorten hoor): Zal dat het echt zijn dan?
Heb namelijk soms geen trek in tussendoortjes.
Met name 's morgens.
's middags rond een uur of 4 wel. (de cup a soup dip)
Anne: idd dat voorgeschreven ellende. Ik vond dat nix.
T was zeker te eten, dat is het niet, maar om je daar aan te houden... Had eht ook niet langer vol gehouden dan max 2 maanden
geloof ik.
LynnDenise schreef:Je moet wel aan je punten komen he tallie_ho
AnneOmie schreef:LynnDenise schreef:Je moet wel aan je punten komen he tallie_ho
Te weinig punten iedere dag is ook niet goedje mag ze wel sparen maar niet meer dan 3 punten ofzo! Ik weet niet precies hoeveel want ben niet zo'n spaarzaam typetje
En aan 20 punten zit je al snel hoor, maar wel zonder honger want je kan gewoon gezond en lekker eten!
eowyn04 schreef:anne: ehhh appel is paardenvoer![]()
jakkie.
doom schreef:Heel simpel
Het heilige vuur vinden, ook mij lukte het nooit
Nadat mijn vriend het heeft uitgemaakt en ik dus weer vrijgezellig door het leven ga heb ik de knop om gegooid!!
Ik ben gaan kickboksen, en gewoon normaal gezond gaan eten.
Als ik tijd heb maak ik een lange wandeling met de honden.
En verder rijd ik 5 dagen in de week paard!!
Ik ben nu 10 kilo kwijt, sinds april en het bevalt me super en ga ook lekker zo door
LynnDenise schreef:Appel = honger opwekkend!
Wel goed tegen de dorst
Tallie_Ho schreef:En nu ga ik naar de supermarkt, daarna naar huis om te eten
AnneOmie schreef:eowyn, ja dan krijg je het jojo effect. De kunst is om je levenswijze te veranderen! Dat lukte mij met WW wel, maar met SB nietmet SB moet je iedere dag precies eten wat zij voorschrijft en dat trok ik niet. Ik wel zelf kunnen kiezen wat ik eet, dat kan met WW dus wel
LynnDenise schreef:Misschien niet bij jou, maar wil het toch wel even aangeven omdat het bewezen is dat mensen die een appel eten vaak snel daarna weer iets gaan eten.
Patriesja schreef:AnneOmie schreef:eowyn, ja dan krijg je het jojo effect. De kunst is om je levenswijze te veranderen! Dat lukte MIJ met WW wel maar met SB nietmet SB moet je iedere dag precies eten wat zij voorschrijft en dat trok ik niet. Ik wel zelf kunnen kiezen wat ik eet, dat kan met WW dus wel
Dat is een beetje lariekoek, want bij MIJ is dat wél gelukt....(ben 54 kilo afgevallen, en nóg steeds een jaar later op hetzelfde gewicht)
Dat het niet bij iedereen werkt okeej, best
Maar dan zeggen dat dat bij SB niet lukt... beetje over 1 kam scheren..
Overigens ken ik ook zat mensen waarbij het bij de WW niet lukte, zo is iedereen anders en werkt voor iedereen een ander dieet wel of niet...