IK HEB HONGER !!!! Help ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myrano

Re: IK HEB HONGER !!!! Help ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:33

@nickyu; Ja, ben zowat chocolade verslaafd Haha!
@secricible; het probleem is, dat als ik eet, nooit kan stoppen totdat ik echt genoeg heb, bijna ontplof zeg maar Haha! Ik zou moeten leren met kleine beetjes eten maar dat lukt me niet goed.
En dat slaatje was eigenlijk niet als tussendoortje bedoelt maar als middagmaal op't werk. Had daar niet genoeg mee en daarom die bickyburger, had me ook een friet willen meenemen maar toch maar niet gedaan. Had me gelukkig kunnen beheersen Vork
Ik ga idd proberen om minder chocolade te eten, en kaas als beleg.
Maar qua hoeveelheid van het eten, vinden jullie dat veel of is dit normaal ?
Ik hoor zo van sommige collega's dat ze maar 2 boterhammetjes eten en een stuk fruit, that's it.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:35

Ik zou niet kunnen leven op 2 boterhammetjes hoor.
Tussen de middag zijn dat er minstens 4, en ik ontbijt ook normaal. (nou ja, normaal: 2 worstenbroodjes elke ochtend Bloos )

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:37

Zo he wat een berg eten echt veel hoor.
Maar hoe groot ben je wat doe je voor werk ben je veel te zwaar??
Weet je chokolade is veel suikers en suiker geeft HONGER Vork
Ben zelf een tijdje gestopt met alle suiker nou je ben dan echt aan het afkicken hoor en alles wat daar bij hoort.
Zou idd beginnen met de chokolade in welke vorm dan ook te schrappen en dan ook helemaal.
Eet meer fruit(meloen,appel,peer banaan enz) en volkoren produkten krijge je een vol gevoel van, en water drinken he geeft ook een vol gevoel. Vingers aflikken

JoCo ben blij voor je dat het weer betermet je gaat Haha!
Was gister bij de WW en YES weer 1.7 kg eraf(oke in 2 weken)
Ben 1 maart begonnen en nu 6 kg kwijt.nog 15kg te gaan

Asjemenou meen je dat nou worstenbroodjes als ontbijt! moet er niet aan denken het waren vanmorgen bij mij 4 finse ronde volkoren met klein beetje boter en 2 met kaas en 2 met koffiel lepel hagelslag

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:39

Ben er ooit in de winter mee begonnen omdat het `s ochtend dan altijd zo koud is bij ons, en ik ben een erge koukleum, en dan is iets warms eten wel zo lekker.

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:40

Misscien een banaan of appel een idee dat kan nooit slecht zijn Lachen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:40

@Rumay, ik ben wel erg benieuwd wat jij nu op een dag mag eten, en of dat nu genoeg is voor een hele dag, en of alles erin zit.
Als je een keer niets te doen hebt, zou je dan niet eens voor mij op willen schrijven wat je op een dag eet en drinkt? Doe zelf opleiding dietiste, dus zou het wel eens willen berekenen voor een dag Knipoog

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:53

@ rumay; Ik ben ongev 1.63m groot en weeg rond de 60 kg.
Echt veel té zwaar ben ik niet, alleen aan mijn buik kom ik wat kilo's aan. die wil ik er vanaf.
Ik heb zittend werk en beweeg niet veel tijdens werk, maar na het werk ga ik wel nog sporten, tennissen en paardrijden.
Wat is jou maaltijd op één dag als ik vragen mag? Knipoog

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:44

Iemand een tip voor mn chipsverslaving dan? Clown
Ik ben helemaal gek op die cheese & union chips, echt, ik vreet dat gewoon bijna elke dag. Bloos
Verder eet ik veel groente, bruin brood met altijd iets van smeer/leverworst/ham/kaas (houd niet van zoetigheid)
Ik weeg ongeveer tussen de 53-55 kg, en ben 1.69 lang. Volgens de BMI ding heb ik ondergewicht, en mn moeder heeft zich daar echt kapot om gelachen. Huilen van het lachen
Verder drink ik altijd aanmaaklimonade, en af en toe een vruchtensapje of thee. Maar vooral dat chips is echt een groot probleem.. Bloos
edit; oh en ik heb ook echt aaaaaltijd honger. En dan begin ik met 1 broodje, dan nog 1, en dan nog maar wat chips, en dan zit ik vol. Clown
Ik sport wel veel, toevallig de afgelope 2 weken wat minder omdat ik wat ziek ben geweest, maar daarvoor fietste ik 2 á 4 uur op een dag. En nu is het nog 1 á 2 uur, maar dat zal vanaf volgende week ook weer meer worden.
En ik blijf mn buik en mn lovehendels hebben, en dat is eigenlijk mn grootste probleem. Scheve mond

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:57

Wat ik nou toch weer heb Clown Ik heb helemaal nergens trek meer in. Ik heb vandaag alleen nog maar een glas sinaasappelsap op, maar ik begin nou toch wel honger te krijgen. Maar wat moet ik nou eten, ik lust voor mijn gevoel niets meer Huilen van het lachen

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:05

Oh dat herken ik, dan ga ik altijd chips eten. Clown
Nee soms heb ik ook totaaaal nergens zin in. Dan eet ik ook gewoon niks, want ik vind alles dan toch zogenaamd vies. Huilen van het lachen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:11

Maar dat wil ik niet ik wil afvallen, en dan is chips op een lege maag niet echt goed Clown

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:23

Ik kom er niet van aan. Maakt niet uit wat ik eet. Clown
Maar ik wil graag afvallen, en met wat ik nu eet blijf ik op gewicht, dus ik moet mn eetpatroon ook maar is gaan aanpassen. Alleen denk ik dat er niet veel valt aan te passen, misschien moet ik meer gaan eten, ik eet te weinig.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:28

absque_dubio schreef:
Maar ik wil graag afvallen, en met wat ik nu eet blijf ik op gewicht, dus ik moet mn eetpatroon ook maar is gaan aanpassen. Alleen denk ik dat er niet veel valt aan te passen, misschien moet ik meer gaan eten, ik eet te weinig.

Citaat:
Ik weeg ongeveer tussen de 53-55 kg, en ben 1.69 lang. Volgens de BMI ding heb ik ondergewicht

Waarom wil jij in hemelsnaam afvallen als je nu al ONDERgewicht hebt? Komaan..

Maar eu, het begint hier behoorlijk off-topic te gaan. Het gaat al lang niet meer over het weight watcherssysteem van in de beginpost. Het is niet echt de bedoeling dat in dit topic iedereen eventjes komt vragen hoe ie het beste afvalt en wat ie nu eet.. Daar is een centraal topic voor.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:29

dan moet je meer bewegen Knipoog

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 15:45

bmi klopt toch geen hout van ..
leuke leidraad voor de gemiddelde mens maar meer ook niet
volgens bmi zit ik zwaar in de gevaren zone
en ben ik met 60 kg ideaal
uit ervaring (ben ooit zo ligt geweest) krijg ik dan ruzie met mijnnartsen omdat ik dan dus echt neig naar TE mager ..

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:11

Tja wat eet ik op een dag neem effe afgelopen week Vork

Maandag: bakje muesli met optimel yoghurt(6 punt), tussendoor een appel, 2 boterhammen met boter en 1 plak kaas en tomaat( 6 punt), plakje ontbijtkoek(1 punt), en broccoli met 2 kleine aard en stukje kipfilet gebakkken op een bakvel(7 punt)

Dinsdag: 3 finse ronde met boter en honing(8 punt) , stukjes meloen en peer, sphagetti met saus met gehakt( 1 bord, 10 punt), 2 boterhammen met boter en magere ham(5 punt)

Woensdag: 2 boterhammen met boter en hagelslag(6 punt), appel, 3 boterhammen met boter en mager rookvlees(7 punten), sultana(3 punt), witlof met kaas en rundervink(7 punt)

Donderdag: muesli met optimel yoghurt(6 punt), stukje vlaai(5 punt), Salade met tomaat, ui en ei en brie(6Punt), andijvie met aard puree(3 punt) handje naturel chips(4 Punt)

Vrijdag: 3 finse ronde volkoren met boter en magere ham(5 punt), meloen, 3 geroosterde boterhammen met tonijnsalade(8 punt) beker optimel(1 punt) en vanavond eet ik pizza Kleintje dan wel voor 10 punten

Veel dingen weeg ik af en als je dat eenmaal weet is het eenvoudig voor een volgende keer.
Verder drink ik veel thee en water en eet veel fruit( deze week niet zo veel) en eet veel groente
Ik sport 3x in de week bij Curves en mest iedere dag mijn paarden en wandel met ze(rijden gaat helaas niet door ziekte paard) laat de hond uit en ga op de fiets naar mijn werk.

En nee ik ben er nog niet hoor als er iets van chips op tafel staat kan ik mij met moeite beheersen en soms ook niet. Haha!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:29

zie het al .. eet duidelijk te weinig Bloos
moet echt meer gaan eten wil ik ooit afvallen

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 21:29

tja het kan raar lopen... vrijdag is mijn frietjesdag!

Loop ik gans de dag fruit te eten, om punten te sparen, natuurlijk weer constant scheurende honger
Huilen
en maar denken van 'volhouden, straks mag je frietjes'

Stap ik om 21u vol verwachting de frituur binnen, en bestel een grote friet met een koninginnehapje ...
(dat had ik zo uitgerekend)

Kon me haast niet inhouden tot ik thuiskwam ... begin vol overgave te eten ...

Ten eerste: het smaakte niet echt Verward
en ten tweede: ik kreeg niet eens 1/3de op van de friet, noch van de vidée (en dan moest ik nog proppen)
- nog meer Verward Verward

Ik snap her hélemaal niks van!!! Normaal heb ik hier totaaaaaaaaaal geen moeite mee,
erger nog, dan eet ik er nog een frikandel bovenop!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 21:37

Fijn toch juist!
Is nog goedkoper ook voor de volgende keer Haha!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 21:38

asjemenou schreef:
Fijn toch juist!
Is nog goedkoper ook voor de volgende keer Haha!

haha ja dat is waar, nu hebben mijn honden ervan genoten
Bloos

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 21:40

*snif*

Vandaag helaas wél uit de bocht gegaan, na mijn vreselijke nacht (zie topic 'dringend hulp, paard eet ganse zak slobber droog op).

Ben behoorlijk boos op mezelf ... nu moet ik weer opnieuw die discipline aankweken ... want bij mij is 1 keer gezondigd = boel om zeep helpen

*dubbelsnif*

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 22:23

JoCo schreef:
*snif*

Vandaag helaas wél uit de bocht gegaan, na mijn vreselijke nacht (zie topic 'dringend hulp, paard eet ganse zak slobber droog op).

Ben behoorlijk boos op mezelf ... nu moet ik weer opnieuw die discipline aankweken ... want bij mij is 1 keer gezondigd = boel om zeep helpen

*dubbelsnif*
Hey meis, koppie op!
Je mag vallen, dat is niet erg, maar sta ook weer op.
Sterkte!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 22:25

Zal mijn best doen snif, ben nu al zo ver gekomen...
nog slechts 2 kg van mijn streefgewicht verwijderd ...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 22:25

JoCo schreef:
Zal mijn best doen snif, ben nu al zo ver gekomen...
nog slechts 2 kg van mijn streefgewicht verwijderd ...

Hey, je kan het hoor! Geef niet op!
Ach gut

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:34

Ach een keer de mist ingaan doien we allemaal als je maar eerlijk naar jezelf ben dat het fout ging en de volgende dag weer gewoon verder gaan.
Heb ik ook wel eens hoor en ik moet dan voor straf een keer extra sporten.