Laten jullie je trouwens ook adviseren/keuren door de vrouw in de winkel? Ik vind dit zelf maar niet, buik inhouden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Maar wat voor sportbeha's gebruiken jullie?
Mariskatw schreef:Mag ik vragen waar jullie die betere kwaliteit bh's dan kopen? Ik koop zelf ook altijd bij de hunkemoller, maar ben er toch ook wel zat van dat een BH na vrij korte tijd al niet zo lekker meer zit. Lees: bandjes hijsen, bandje op je rug kruipt omhoog etc etc. Wil op zich ook weleens een andere bh proberen, om te kijken of ik dat wat vindt.
Uppojono schreef:Laten jullie je trouwens ook adviseren/keuren door de vrouw in de winkel? Ik vind dit zelf maar niet, buik inhouden..
Uppojono schreef:Ik zit ook met dit probleem.. Volgens mij is 80D nog een heel normale maat, amar het is echt moeilijk om deze maat nog betaalbaar te vinden en die bovendien goed zit. Maar een goede BH is altijd nog goedkoper dan een borstcorrectie, dus moet ik gewoon maar een paard, wat duurdere hebben die wel goed zitten..
Laten jullie je trouwens ook adviseren/keuren door de vrouw in de winkel? Ik vind dit zelf maar niet, buik inhouden..
Evelli schreef:heb nog nooit een man in een lingeriewinkel te werk gezien
rebeltje schreef:In de laatste jaren is er een hoop keuze bij gekomen voor de wat grotere maten.
Taat schreef:ik koop altijd bij de hunkemoller maar ik baal altijd vreselijk. ze hebben bijna nooit mijn maat!! 70D wie heeft daar nog meer last van?
Michelle_x schreef:Hoe laat je zoiets meten dan? Ik zie mezelf nog niet zo snel in zo'n winkel staan met een meetlint e.d