Meer mensen met PDS?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Meer mensen met PDS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:31

Oh ja, toetsen... Vooral leuk als je als PDS-er in een galmende aula zit vol studenten Boos!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:40

ja,... ik herken het... vond het vreselijk!

Gister rende ik in de winkel maar af en aan, mijn collega's begrepen het niet helemaal.
Toen heb ik maar even uitgelegd dat ik PDS heb en als ik pleite was dat ze me dan niet moesten omroepen!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:46

ik probeer dan wel altijd anders te gaan zitten, zodat het niet opvald dat ze zo rommelen Nagelbijten / Gniffelen

ook zet me buik soms op, lijk ik net 5 maanden zwanger Bloos!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:57

Dat van die opgezette buik heb ik dan weer niet,.. al heb ik nog een behoorlijke buik, misschien zie ik dat pas als ik nog meer kilo's kwijt ben Tong uitsteken

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:58

Als ik buikpijn heb, zet mijn buik ook ontzettend uit.. Idd net of je zwanger bent Clown

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 10:00

kaatje89 schreef:
Als ik buikpijn heb, zet mijn buik ook ontzettend uit.. Idd net of je zwanger bent Clown

kom ik dan aan in de sportschool Huilen van het lachen
net alsof ik te dik ben en nodig moet gaan trainen, wordt ik de volgende dag wakker.... heb ik weer een platte buik Tong uitsteken

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 10:12

MieLo schreef:
kaatje89 schreef:

kom ik dan aan in de sportschool Huilen van het lachen
net alsof ik te dik ben en nodig moet gaan trainen, wordt ik de volgende dag wakker.... heb ik weer een platte buik Tong uitsteken

Of je komt de week erna, is je buik helemaal weg.. Denken ze: Goh dat heeft ze snel gedaan Nagelbijten / Gniffelen

Butsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 10:14

Even gelezen, ik heb geen PDS maar een glutenintolerantie. Klachten komen me echter wel bekend voor.

Ik lees hier dat veel mensen last krijgen van het eten van pasta. Verdragen jullie rijst wel goed? Misschien is glutenvrije pasta dan een optie voor jullie! Die is gemaakt van boekweitmeel of rijst (ligt aan het merk).

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 15:21

MieLo schreef:
ik probeer dan wel altijd anders te gaan zitten, zodat het niet opvald dat ze zo rommelen Nagelbijten / Gniffelen

ook zet me buik soms op, lijk ik net 5 maanden zwanger Bloos!

Dat heb ik ook heel vaak, en dan heb ik ook net zo'n lang strak shirt aan. Wat schaam ik me dan Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 16:15

Oh oh oh het is al de hele week raak bij me. Ben binnen tien minuten na het eten hondsberoerd en kan rennen. Dus gisteren 4 imodiumpillen genomen...Hielp prima maar loop vandaag dus al de hele dag krom van de pijn omdat het alles tegenhoudt Scheve mond Ben ook al een paar dagen kotsmisselijk, het gaat dus weer goed hier!!

Zwanger ben ik ook Haha! 's avonds 9 maanden, tien minuten bevallen en 's ochtends ben ik dan weer strak Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 16:44

Ik heb ook altijd zo'n vervelende opgezette buik, ziet er niet uit Verdrietig
Mhhh.. frikandellen kan ik blijkbaar ook niet tegen, een half uurtje terug eentje op, nu al zware buikpijn... *zucht*

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:28

Vandaag Ikea was ook klote Zij zijn groot en ik is klein!
Fijn open ruimtes op die WC's enzo Boos!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 21:35

hmm ik hou al helemaal niet van openbare toiletten, ik ga liever thuis, maar soms kan ik het ook echt niet ophouden. Heb jij ook medicijnen die je niet meer mag slikken? Maar het is idd rot als je erg nodig moet... ik schaam me dan zo als ik geweest ben.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 21:39

Weet je, ik zorg dat ik altijd een dik uur op voorhand op school ben 's morgens. Want dan is er nog niemand en kan ik op mijn gemak naar de wc, zonder me te moeten schamen. Bij de examens net hetzelfde, zeker dan omdat ik dan vol stress zit.

Die stomme darm kost me dus elke dag van het schooljaar een uur slaap...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:41

Ik sta altijd op tijd op voor ik ergens heen moet Ja

En als ik savonds om 18 uur moet beginnen eet ik al tussen 16 en 16.30,...dan is het grootste deel al tot rust of er al weer uit Bloos

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:43

Ik eet ook altijd vroeg, dan heb ik het 's avonds rustig Clown Zeker als ik nog wil rijden, dan moet ik echt rond 16u30-17u00 eten, anders verga ik van de pijn als ik moet rijden...

EDIT: ook al rijd ik dan dus pas rond 21u. Je zou zeggen dat je na een uurtje à anderhalf uurtje toch op je gemak zou moeten zijn, maar nee hoor...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:45

Pijn heb ik niet zo veel maar wel dat alles er met een rotvaart uit moet Verdrietig

En als collega's dan vragen of ik een uur eerder wil beginnen dan zeg ik: dan moet ik al 15/15.30 gaan avondeten,... mij te vroeg hoor!

En dan staan ze je echt zo aan te kijken van: Koe

Terwijl sommige dondersgoed weten wat er loos is maar schijnbaar niet weten wat het betekent als je het hebt Verward

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:46

Ben een keer vlak na het eten gaan rijden, wat voelde ik me beroerd zeg. Net alsof je hele darmen overhoop liggen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:48

Oh nee, dat weten ze idd niet. Weet je, als je een serieuze (zichtbare) ziekte hebt, dan vergeten mensen dat niet en denken ze er ook meer aan, omdat het zichtbaar is. Maar met iets "daar vanbinnen" hebben ze niks te maken. Zelfs als ik er hier nog maar over spreek, kijken mensen me al raar aan. Alsof je er allemaal maar tegen moet kunnen en niet "zo flauw moet doen". Die indruk krijg ik toch vaak.

Terwijl het je leven veel meer bepaalt dan dat mensen denken.

Over die rotvaart: dat heb ik altijd 's morgens. 's Avonds is het altijd ietsje beter op dat vlak, maar dan heb ik meer krampen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:59

Ik had smorgens altijd darmalarmen,.. sinds ik sonjabakker is dat gelukkig vrijwel verdwenen en now we're speaking,.. ik heb straks spaghetti op en nog nergens last van gehad Nagelbijten / Gniffelen Clown

( soms heb ik dat geluk ) maar dan zal het morgen wel feest zijn Huilen van het lachen
Ik heb savonds voornamelijk last en ik hoef na het eten ook echt niet te gaan wandelen

Laatst vroeg iemand of ik wilde wandelen. Nee
Waarom niet Verward
Omdat ik net mijn avondeten op heb!
Ja dus Verward
Dan kan ik niet lopen,...
En dan heb ik ook echt geen zin om uit te leggen waarom... want vaak weten ze het dondersgoed maar doen ze dus net van : JA! Stel je niet aan,... het zijn je darmen maar hoor Rolleyes

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:00

af en toe heb ik het ook weleens, zit ik bv achter de computer, gaan me darmen opeens tekeer, en dan moet ik sprinten naar het toilet Bloos! best hilarisch gezicht Nagelbijten / Gniffelen

heel veel mensen weten ook niet dat ik er last van heb, als ik dan krom loop van de pijn, schrikken ze zich ook altijd kapot, zeg dan maar altijd: ach heb een beetje buikpijn Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:03

Cyntje schreef:
JA! Stel je niet aan,... het zijn je darmen maar hoor Rolleyes

HET VALT VAST WEL MEE Boos! Hamer

GOH, WEL TOEVALLIG DAT DAT NU GEBEURT... Boos! Hamer

OCH... Boos! Hamer

Oh dat zijn de ergste dingen, word ik boos van en dan is het helemaal raak.

Totdat ik naar de wc ben geweest, dan geloven ze me ineens wel als ze na mij moeten Extreme duivel

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:07

Ik typte net wat en toen was het weg dankzij mijn verbinding Clown

Wat ik zeggen wou,...

Ik roep altijd als ik naar de WC moet sprinten: DARMALARM Hyper!
En dan ligt vriendlief in een scheur Huilen van het lachen maar ach het is vaak al vervelend genoeg, dus een lolletje moet dan wel kunnen Ja

Verder begrijpen mensen ook niet waarom er een gameboy op de WC lig,...
Als ik dan uitleg dat ik veel naar de WC moet en wat te doen moet hebben dan kijken mensen wederom zo van: Koe JA! Iedereen moet toch altijd naar de WC Verward

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:11

Cyntje schreef:
Ik typte net wat en toen was het weg dankzij mijn verbinding Clown

Wat ik zeggen wou,...

Ik roep altijd als ik naar de WC moet sprinten: DARMALARM Hyper!
En dan ligt vriendlief in een scheur Huilen van het lachen maar ach het is vaak al vervelend genoeg, dus een lolletje moet dan wel kunnen Ja

Verder begrijpen mensen ook niet waarom er een gameboy op de WC lig,...
Als ik dan uitleg dat ik veel naar de WC moet en wat te doen moet hebben dan kijken mensen wederom zo van: Koe JA! Iedereen moet toch altijd naar de WC Verward

whahaha dat darmalarm ga ik erin houden Nagelbijten / Gniffelen
wc zit ik eingelijk nooit zo lang op, alleen als het weereens foute boel is, dan roep ik me zusje altijd voor een boekje Nagelbijten / Gniffelen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:17

Ik zit ook nooit lang,... maar wel vaak na elkaar! En dan speel ik op de bank gewoon verder voordat ik weer kan: DARMALARMEN Hyper!