Vegataries

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vlokkie

Re: Vegataries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:19

Ik ben nu 8 jaar vegetariër (vanaf m'n 12e) en voel me kiplekker! Ik zou niet weten, waarom voor mij een dier zou moeten sterven. Er zijn tegenwoordig genoeg vleesvervangende producten op de markt.
Trouwens, buiten het dierenleed om, dacht je dat vlees eten voor jou altijd zo gezond was? Je hebt echt maar een klein beetje nodig, en sommige soorten vlees zijn dan weer niet zo goed voor je enzo (heb hier weinig verstand van hoor moet ik zeggen, maar wel veel over gelezen).
Ik kan er zelf totaal niet tegen hoe het er bijv in de USA aan toe gaat: de hoeveelheden vlees die die mensen eten, je schrikt je helemaal dood Verdrietig en ga mij niet wijs maken dat die mensen gezonder zijn dan vegetariërs (gemiddeld dan hè) omdat ze vlees eten..

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 14:22

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

laliz

Re: Vegataries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 00:43

kitty_gomez schreef:
mensen denken vaak dat ze vlees nodig hebben idd. dat is niet zo mensen hebben maar een klein beetje nodig. en kunnen eigelijk ook zonder, als je maar alles binnen krijgt.

Mensen hebben ook geen klein beetje nodig. Het enige 'nodige' is b12, wat je bij kan slikken. Ook dat heb ik nooit gedaan en al mijn waardes zijn altijd goed geweest.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 08:41

.