gevallen met de fiets, nou vreselijk zere arm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Re: gevallen met de fiets, nou vreselijk zere arm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 15:13

Paulusjuh schreef:
Kan je oom of een vriend er dan niet eens naar kijken??

ik zie mijn oom bijna nooit, dus denk niet dat dat gaat, zie hem 8 juli ofzo pas weer.
en ik heb ook geen idee waarneer ik die vriend weer zie weet ik ook niet precies, maar ik spreek hem vandaag of morgen denk ik nog wel op msn en dan ga ik het even vragen Lachen

ik heb al heel vaak iets gekneusd, maar dat deed lang niet zoveel pijn als nu Koe
had al wel vaker gehoord ja, dat kneuzen meer pijn doet dan breken, raar eigenlijk Vork

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:29

Daar ben ik het niet mee eens, het ligt er heel erg aan hoe je iets breekt.

Over het algemeen is een breuk sneller genezen, maar terwijl je breuk geneest kun je dan ook niets. Als jij wat had gebroken, had je nu tot je schouder in het gips gezeten en dan ben je toch veel beperkter wat mobiliteit betreft. Bovendien als je wat breekt en ze moeten het vervolgens zetten, kun je hier nog heel lang last van houden.

Een vriendin van mij heeft zo eens haar arm gebroken omdat ze heel naar viel. Ze kreeg op haar fiets een klapband en fietste tegen de stoeprand aan, ze viel en wilde zichzelf opvangen en toen had ze haar elleboog op twee plekken gebroken. Daar is ze toen aan geopereerd, twee keer, omdat het de eerste keer was mislukt. Ze heeft heel lang in het gips gezeten (de hele zomervakantie en daarvoor ook nog) en moest daarna heel lang fysiotherapie volgen omdat al haar spieren waren verslapt. Nu kan ze haar arm wel weer normaal gebruiken, maar het doet, drie jaar later, nog steeds pijn. Soms heeft ze er ook erg veel last van. Het ligt er dus maar net aan op wat voor manier je wat breekt. Of kneust natuurlijk.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 14:34

hmm daar heb je gelijk in Ja

morgen ga ik weer naar de dokter Lachen
k word knettergek van de pijn Boos!