Yinari schreef:Oh, jou ben ik al eerder tegengekomen Patriesja. Nog altijd veel bewondering voor je

Dank je wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinari schreef:Oh, jou ben ik al eerder tegengekomen Patriesja. Nog altijd veel bewondering voor je
Kyle schreef:Respect aan iedereen die het aandurft en die het eerst goed heeft doordacht!
Ik overweeg eerlijk gezegd ook een borstvergroting. Ik ben ook laten we zeggen 'plat'. Maar ik heb voor mezelf besloten dat ik op zijn minst tot mijn 21ste zou wachten om een beslissing te nemen. Zo ben ik toch uit de emotionele tienerperiode waarin pesten en erkenning meestal erg belangrijk zijn. Nu ik 21 ben weet ik dan ook dat ik het echt wil.
Momenteel vind ik mijn lichaam nogal 'eigenaardig'. Ik ben redelijk mager, met vrouwelijke vormen (brede heupen), maar dan vanboven eh, bijna niets. Ik wil dan ook geen DD-cup ofzo, maar gewoon een normale C lijkt me wel goed. Om dit te checken ga ik ook een BH kopen en die vullen, gewoon om te zien of het echt is wat ik wil.
Nu kan ik dus eindelijk beginnen sparen
katiavl schreef:Celede_x schreef:Tja, ik zou echt heel erg graag een borstvekleinig willen. Ik wordt namelijk echt heel erg gek van mijn cup. Ik heb dan maar 75C maar het oogt gewoon heel groot. Maar voordat ik de stap neem wacht ik nog wel een jaartje. Ben pas 17 (en een half) en dan is dat toch nog niet uitgegroeid, dus dat zou zonde zijn.
Mag ook maar pas vanaf 18 ik heb de mijne ook op die leeftijd gehad
Is echt niks aan, om 8 uur binnen dan operatie, dan een nachtje ziekenhuis geheel pijnloos en dan naar huis en kan je al terug werken zelfs. Heb nu ook geen littekens meer
Snoevie schreef:ik zou ook graag een borstverkleining willen,maar ik ben heel bang dat je veel pijn eraan overhoudt,en ik kan het eigenlijk helemaal niet betalen.
Nikka schreef:Snoevie schreef:ik zou ook graag een borstverkleining willen,maar ik ben heel bang dat je veel pijn eraan overhoudt,en ik kan het eigenlijk helemaal niet betalen.
Volgens mij vergoeden verzekeraars (niet alle verzekeraars) wanneer je klachten hebt en een cupmaat vanaf D/E
katiavl schreef:Ik heb de dag erna al gekuist thuis, en de volgende dag gaan werken in ieder geval. Nooit pijn gehad ook