Plastische chirugie, wie heeft dit gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

Re: Plastische chirugie, wie heeft dit gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:35

Yinari schreef:
Oh, jou ben ik al eerder tegengekomen Patriesja. Nog altijd veel bewondering voor je Ja

Bloos
Dank je wel Lachen

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:02

Respect aan iedereen die het aandurft en die het eerst goed heeft doordacht!
Ik overweeg eerlijk gezegd ook een borstvergroting. Ik ben ook laten we zeggen 'plat'. Maar ik heb voor mezelf besloten dat ik op zijn minst tot mijn 21ste zou wachten om een beslissing te nemen. Zo ben ik toch uit de emotionele tienerperiode waarin pesten en erkenning meestal erg belangrijk zijn. Nu ik 21 ben weet ik dan ook dat ik het echt wil.
Momenteel vind ik mijn lichaam nogal 'eigenaardig'. Ik ben redelijk mager, met vrouwelijke vormen (brede heupen), maar dan vanboven eh, bijna niets. Ik wil dan ook geen DD-cup ofzo, maar gewoon een normale C lijkt me wel goed. Om dit te checken ga ik ook een BH kopen en die vullen, gewoon om te zien of het echt is wat ik wil.
Nu kan ik dus eindelijk beginnen sparen Vork

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:04

Kyle schreef:
Respect aan iedereen die het aandurft en die het eerst goed heeft doordacht!
Ik overweeg eerlijk gezegd ook een borstvergroting. Ik ben ook laten we zeggen 'plat'. Maar ik heb voor mezelf besloten dat ik op zijn minst tot mijn 21ste zou wachten om een beslissing te nemen. Zo ben ik toch uit de emotionele tienerperiode waarin pesten en erkenning meestal erg belangrijk zijn. Nu ik 21 ben weet ik dan ook dat ik het echt wil.
Momenteel vind ik mijn lichaam nogal 'eigenaardig'. Ik ben redelijk mager, met vrouwelijke vormen (brede heupen), maar dan vanboven eh, bijna niets. Ik wil dan ook geen DD-cup ofzo, maar gewoon een normale C lijkt me wel goed. Om dit te checken ga ik ook een BH kopen en die vullen, gewoon om te zien of het echt is wat ik wil.
Nu kan ik dus eindelijk beginnen sparen Vork

Klinkt heel logisch inderdaad en goed over nagedacht!!!
Ik ben na het afvallen aardig in proportie gekomen, ik heb nu maat 38 en cup B dus best mooi in verhouding zeg maar..

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 00:28

katiavl schreef:
Celede_x schreef:
Tja, ik zou echt heel erg graag een borstvekleinig willen. Ik wordt namelijk echt heel erg gek van mijn cup. Ik heb dan maar 75C maar het oogt gewoon heel groot. Maar voordat ik de stap neem wacht ik nog wel een jaartje. Ben pas 17 (en een half Knipoog) en dan is dat toch nog niet uitgegroeid, dus dat zou zonde zijn.

Mag ook maar pas vanaf 18 ik heb de mijne ook op die leeftijd gehad Ja

Is echt niks aan, om 8 uur binnen dan operatie, dan een nachtje ziekenhuis geheel pijnloos en dan naar huis en kan je al terug werken zelfs. Heb nu ook geen littekens meer Lachen

Ik heb mijn borstverkleining op mijn 16e jaar gehad, het ligt ook aan je formaat en figuur en mijn chirurg had ter assistentie een kinderarts erbij.
Ze doen het niet gauw ivm de groei van je lichaam maar daar heeft de plastisch chirurg ook rekening mee gehouden, ik had een B cup gekregen en nu heb ik een C cup.
Tot nu toe nog steeds tevreden mee en zou het zo weer doen.

Verder heb ik 3x botox gespoten in een tijdsbestek van 2 jaar en het klopt dat als het goed gebeurt je na een paar x niet meer hoeft.

En op 16 juli krijg ik mijn ooglidcorrectie onder en boven vindt het keispannend Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 08:03

ik zou ook graag een borstverkleining willen,maar ik ben heel bang dat je veel pijn eraan overhoudt,en ik kan het eigenlijk helemaal niet betalen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 08:54

Snoevie schreef:
ik zou ook graag een borstverkleining willen,maar ik ben heel bang dat je veel pijn eraan overhoudt,en ik kan het eigenlijk helemaal niet betalen.

Volgens mij vergoeden verzekeraars (niet alle verzekeraars) wanneer je klachten hebt en een cupmaat vanaf D/E

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:40

Ik ga volgende week voor de 3e keer onder het mes: mijn ene oor staat af en na 2 eerdere pogingen waarna het kraakbeen gewoon weer terug naar de oude stand ging, hoop ik dat het resultaat nu langduriger is.
Overigens heb ik het de 1e keer in een privékliniek laten doen: de arts die mij daar opereerde is professor plastische chirurgie en werkt in het UMCU, de vorige en de volgende keer wordt ik op de OK-dagbehandeling van het UMCU geopereerd door dezelfde arts.

Wat betreft een borstvergroting: ik zou het heel graag laten doen (ben vrij tenger en heb een B-cupje), hetl liefste richting gemiddelde C-cup. Maar vooral de complicaties zorgen ervoor dat ik het absoluut nooit zal doen, je kunt je er zoveel ellende mee op je hals halen. Ook dr. Schumacher kan niet voorkomen dat jij een simpele infectie oploopt, die overigens wel vreselijk uit de hand kan lopen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:13

Nikka schreef:
Snoevie schreef:

Volgens mij vergoeden verzekeraars (niet alle verzekeraars) wanneer je klachten hebt en een cupmaat vanaf D/E

nou die D of E cup heb ik ruimschoots Haha!

maar ik ben erg bang voor complicaties,en ik heb gehoord dat het een heel zware operatie is,waar je lang van moet herstellen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:14

Ik heb de dag erna al gekuist thuis, en de volgende dag gaan werken in ieder geval. Nooit pijn gehad ook Lachen

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:19

Ik heb toen ik 12 was operatie aan m'n oog gehad. Vanaf m'n geboorte missen er stukjes in m'n oog, waardoor ik met dat ene oog weinig zie. Hierdoor zijn die spieren van dat oog erg slap geworden en keek ik dus scheel met dat oog.
Vond dat vroeger echt vreselijk en heb toen dus met een operatie m'n oog recht laten zetten.
Had er totaal geen pijn van en nog steeds erg blij mee Lachen

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:36

katiavl schreef:
Ik heb de dag erna al gekuist thuis, en de volgende dag gaan werken in ieder geval. Nooit pijn gehad ook Lachen

Na een borstverkleining?? Ik ben echt een paar weken super moe geweest van de narcose en heb na 5weken pas een paard naar de wei gebracht, rijden zelfs pas na 7/8 weken. Was ook heel bang om teveel te doen en lelijke littekens eraan over te houden.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:52

Heb ook vrijwel 'niets' maar zou het echt noooooit durven om plastische chirurgie te doen. Alle complicaties enzo die voor kunnen komen. En daarbij, ik heb er geen 'trauma's' aan over gehouden dat ik nou eenmaal weinig heb. Het is zo Haha!

Maar zou ik het ooit wel willen (of over nadenken) dan zou dat alleen zijn na een bevalling, mogen er na de bevalling echte theezakjes hangen! Hahaha!