epilady

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: epilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:25

(als je even terugleest Tong uitsteken) lees je dat dat koelgeval wel werkt (voor minder pijn) maar dat je het wel in de diepvries moet leggen voor gebruik (en niet vergeten) die uhm.. van philips, zelf geen ervaring mee ofzo Vork maar dat is wat ik lees hier Tong uitsteken

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:26

Rinske schreef:
Oh dit is zo'n pijnlijk topic hè Huilen van het lachen . Ik zou het graag willen, epileren, en ik ben echt niet zo kleinzerig, maar ik ben zo bang dat het vreselijk pijn doet en ik een week met rode benen rondloop Huilen van het lachen . Misschien moet ik me er toch maar aan wagen Huilen van het lachen . Nog merken/uitvoeringen die minder pijnlijk zijn Huilen van het lachen ?

Verslaafd aan de Huilen van het lachen smiley? Nagelbijten / Gniffelen

Je zou eens zo'n epileer apparaat met ijshandschoen kunnen kopen, maar of dat helpt? Eerste keer is gewoon even doorbijten, daarna wordt het al minder.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:16

Maartje1990 schreef:
ook die van de reclame? van veet? want als ik de reclame mag geloven, doet het geen pijn en ben je voor 4 weken haarvrij? oei.. ga nu alleen of topic, want het gaat hier niet om was of waxstrips of wat het ook zijn Clown

Jep, die van de reclame. Koude wasstrips.
Nou, vraag maar aan mijn buren of het pijn deed Nagelbijten / Gniffelen ROFL

Dus gewoon epileren met ijs! De beste oplossing Haha! .

Heb inmiddels nog steeds zachte benen, normaal gesproken had ik al 3 keer moeten scheren Haha! Vingers aflikken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:24

Volgens de consumentenbond ( Slim Tong uitsteken ) werkt zo'n icegeval niet écht.
Ik heb gewoon de duurste gepakt ROFL en de enige die de Mediamarkt wél op voorraad had Nors opkijken
De Braun Silk-epil Xpressive ofzo. Met honderduizend extra dingetjes, maar het haartjes uit roppen doet hij goed. Ik vind het niet pijn doen, al zijn knieholtes wel.. minder Huilen van het lachen
Verder zou ik gewoon iets zoeken wat lekker in je hand ligt, het duurt namelijk nogal even, dat epileren. Als je dan zo'n mega groot en breed ding hebt, dan houdt dat minder makkelijk vast. De Xpressive is heel slank, prettig ding.

Tja, en de pijn.. je mag mijne komen uitproberen Tong uitsteken maar denk dat dat heel persoonlijk is.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 09:55

Het epileren vind ik allemaal wel te doen, maar ik krijg er ingegroeide haren van, wat er echt niet uitziet. Hebben jullie dat niet??

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:56

Shannie schreef:
Het epileren vind ik allemaal wel te doen, maar ik krijg er ingegroeide haren van, wat er echt niet uitziet. Hebben jullie dat niet??

Nope. Scrubben doet wonderen Knipoog .

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 17:28

hm ik zoek juist een van de goedkoopste.. aangezien ik niet weet of het wat voor mij is.. vind het ook zonde om een duur ding in de kast te laten liggen wat ik niet gebruik.. daarom wil ik eerst een goedkope en mocht die naar jaren versleten zijn, ga ik wel voor een duurdere..

ik zoek er natuurlijk wel eentje die in verhouding qua prijs en qualiteit goed is..
dus als jullie nog een aanbieding weten!!??

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:21

Die philips ice was nu 79,95, vond hem wel duur, maargoed hij werk wel fijn. Er was bij de kijkshop een in de aanbieding voor 39,95, van braun.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:54

Jen33 schreef:
hm ik zoek juist een van de goedkoopste.. aangezien ik niet weet of het wat voor mij is.. vind het ook zonde om een duur ding in de kast te laten liggen wat ik niet gebruik.. daarom wil ik eerst een goedkope en mocht die naar jaren versleten zijn, ga ik wel voor een duurdere..

ik zoek er natuurlijk wel eentje die in verhouding qua prijs en qualiteit goed is..

www.modern.nl

roze braun silk epil, 25 euro!!!

SUPER ding! Lachen

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:36

Berdien schreef:
Volgens de consumentenbond ( Slim Tong uitsteken ) werkt zo'n icegeval niet écht.
Ik heb gewoon de duurste gepakt ROFL en de enige die de Mediamarkt wél op voorraad had Nors opkijken
De Braun Silk-epil Xpressive ofzo. Met honderduizend extra dingetjes, maar het haartjes uit roppen doet hij goed. Ik vind het niet pijn doen, al zijn knieholtes wel.. minder Huilen van het lachen
Verder zou ik gewoon iets zoeken wat lekker in je hand ligt, het duurt namelijk nogal even, dat epileren. Als je dan zo'n mega groot en breed ding hebt, dan houdt dat minder makkelijk vast. De Xpressive is heel slank, prettig ding.

Tja, en de pijn.. je mag mijne komen uitproberen Tong uitsteken maar denk dat dat heel persoonlijk is.

is inderdaad heel persoonlijk Bloos ik heb hem ook gekocht, het is inderdaad een heel mooi apparaat met een epileer en scheeropzetstukje en daarnaast nog allerlei kopjes voor sneller of preciezer epileren. dus ik ben begonnen met de beginnerskop. nou ik zette hem op mn been en was meteen weer klaar. het deed echt zeer terwijl ik dacht: dat moet mij wel lukken, ben niet zo'n jankerd.
nu ben ik met de precieze kop (normaal voor gezicht) begonnen. stukje bij beetje heb ik nu 1 been voor 1/4 deel gedaan. het begin is er, en ik hoor hier iedereen roepen dat het daarna minder wordt. dat denk ik zelf ook wel, van het scheren worden je haren zo hard en dik, als ze fijner worden is het makkelijker en minder pijnlijk te epileren.

gewoon steeds een klein stukje moet lukken denk ik, het duurt gewoon wat langer voordat ik echt 'normaal' kan epileren. Ik kan me niet voorstellen dat men de 1e keer er gewoon alles af kan epileren, al zullen deze er vast wel zijn Haha!

gelukkig heb ik niet echt last gehad van irritaties, wel rode bultjes waar de haartjes uit getrokken zijn maar die zijn binnen een paar uur al weggetrokken.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:37

Maris89 schreef:
Shannie schreef:

Nope. Scrubben doet wonderen Knipoog .

Voor of na het epileren of pas als je haartjes ingegroeit zijn Tong uitsteken ?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:14

Shannie schreef:
Voor of na het epileren of pas als je haartjes ingegroeit zijn Tong uitsteken ?

1 dag na het epileren en zo elke week bijhouden tot de haartjes weer groeien.

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:14

Wow wat een helden zijn jullie toch!
Mama heeft ook een epilday en zegt dat het "gewéldig" werkt,
haartjes blijven lang weg en je benen zijn gladder dan met een mesje.
Oké, dat klinkt verleidelijk!
Maar hóe lang blijven de haartjes bij jullie weg als ik vragen mag? Lachen

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:45

Mzz_emmatje schreef:
Wow wat een helden zijn jullie toch!
Mama heeft ook een epilday en zegt dat het "gewéldig" werkt,
haartjes blijven lang weg en je benen zijn gladder dan met een mesje.
Oké, dat klinkt verleidelijk!
Maar hóe lang blijven de haartjes bij jullie weg als ik vragen mag? Lachen

uhm,, in et begin niet zo heel lang, dan moet ik et na een week zeker weer doen, maar later zit er wel een week of 2/3 tussen voordat k et weer moet doen Lachen

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 07:58

Gerbenfroh schreef:
Jen33 schreef:

http://www.modern.nl

roze braun silk epil, 25 euro!!!

SUPER ding! Lachen

ik heb gekeken maar er was er echt niet eentje voor 25 euro..

Toke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:13

Ik heb ook de braun silk epil xPressive gekocht, heb altijd geharst, maar zag er altijd tegen op om het op te warmen, en met die vettige boel bezig te zijn.
Dez is oplaadbaar, en kan er dus lekker mee voor te tv gaan zitten, en het zo het beter bijhouden, want dat is bij mij altijd het grootste probleem.

Ik denk wel dat een goedkoper ding meer pijn gaat doen??

Bij mij doet het stuk beneden aan mijn scheenbeen het meeste pijn, of is dat omdat ik daar altijd begin? Vind als je bezig bent dat het allemaal wel meevalt...
Zit nog altijd te twijfelen om bikini-lijn en oksels ook eens te doen, heb de opzetstukken, maar zie het nog niet echt zitten...

Vorig jaar voor de vakantie wel eens geharst, en viel toen best mee, zag wel een paar dagen blauw, maar zag er wel goed uit op vakantie!!

* gaat ook even scrubben want heb ook wel wat last van ingroeiende haartjes *

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:20

Vandaag weer eens gedaan, deed echt geen pijn. Ja, knieholte toen zat ik wel "grrrrrmmmmmmmmm" *LOL* maar verder.. neuh. Ook geen rode benen meer, geen bultjes, niks! Gewoon een rok aangetrokken Huilen van het lachen

Bikinilijn zie ik nog wel zitten, die epileer ik nou ook gewoon met een pincet. Maar ja, da's nog haartje voor haartje he. En om nou meerder haartjes tegelijk daar uit te roppen.. *slik*

Oksels begin ik écht niet aan. Die van mij zijn al zo gevoelig, en er hoeft maar iets te gebeuren of ze zijn helemaal rood enzo. Denk dat als ik daar ga epileren ik de rest van de zomer ontstoken oksels heb Scheve mond Scheve mond Scheve mond

Vervelend dat het zo'n pijn deed Hollybolly. Denk dat je gewoon langzaam moet wennen Ja

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:01

Ik heb m'n bikinilijn geprobeerd met dat ding..Whaaaaa, het was écht niet leuk meer. Ik ben helemaal geen piepert, maar dit is echt niet fijn!

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:14

Berdien schreef:
Vandaag weer eens gedaan, deed echt geen pijn. Ja, knieholte toen zat ik wel "grrrrrmmmmmmmmm" *LOL* maar verder.. neuh. Ook geen rode benen meer, geen bultjes, niks! Gewoon een rok aangetrokken Huilen van het lachen

Bikinilijn zie ik nog wel zitten, die epileer ik nou ook gewoon met een pincet. Maar ja, da's nog haartje voor haartje he. En om nou meerder haartjes tegelijk daar uit te roppen.. *slik*

Oksels begin ik écht niet aan. Die van mij zijn al zo gevoelig, en er hoeft maar iets te gebeuren of ze zijn helemaal rood enzo. Denk dat als ik daar ga epileren ik de rest van de zomer ontstoken oksels heb Scheve mond Scheve mond Scheve mond

Vervelend dat het zo'n pijn deed Hollybolly. Denk dat je gewoon langzaam moet wennen Ja

ja dat hoop ik, ik ga nu met tegenzin dat ding pakken. maar wil het wel heel graag dus ik probeer het gewoon. ik hoop echt dat mijn huid er aan went en dat het dan ook echt minder wordt, want het is en blijf ideaal als het lukt natuurlijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:29

Dat zeker Ja

Ymke, held! Bloos! daar ben ik echt nog niet aan toe *LOL*

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:37

Ik doe het ook gewoon met een pincet. Dat werkt toch beter, moet ik wel bijzeggen dat het bij mij alleen om de bikinilijn gaat, mijn benen doe ik nooit (mijn enige blonde haren) en mijn oksels scheer ik als ze echt te lang worden. (eens in de 3/4 weken). Dat licht ga ik eens voor kijken.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:42

Ik heb die van Philips met ice, vorig jaar voor 100 euro gekocht, maar ik gebruik hem echt vaak en het werkt goed. Ik gebruik hem alleen voor mijn benen en dat doet echt geen pijn, alleen bij knieën en enkels een beetje.

Bikinilijn heb ik een paar keer geprobeerd, maar ik ben niet zo'n held, oksels durf ik al helemaal niet daarmee. Maar voor je benen is het super en de haartjes blijven echt veel langer weg.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:25

Van het weekend heb ik (voor het eerst) dat ding van m'n schoonmoeder op m'n been gezet.(naja vriendlief. Vork )
Jeetje, ik zat een partij te krijsen, niet normaal meer, vond het écht geen lekker gevoel. Net of ik elke keer schokjes kreeg, nee voor mij NOOIT meer, ik hou het wel bij m'n venusmesje. Ja

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 09:22

Berdien schreef:
Dat zeker Ja

Ymke, held! Bloos! daar ben ik echt nog niet aan toe *LOL*

Een tip, begin er gewoon niet aan Haha!
M'n benen deed ik fluitend, maar ik wax nog liever m'n bikinilijn dan met dit apparaat.. Bloos

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:01

haha bikinilijn hou ik ook bij het epileren met de hand, epilady is geen succes Vork