Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Oh dit is zo'n pijnlijk topic hè. Ik zou het graag willen, epileren, en ik ben echt niet zo kleinzerig, maar ik ben zo bang dat het vreselijk pijn doet en ik een week met rode benen rondloop
. Misschien moet ik me er toch maar aan wagen
. Nog merken/uitvoeringen die minder pijnlijk zijn
?
Maartje1990 schreef:ook die van de reclame? van veet? want als ik de reclame mag geloven, doet het geen pijn en ben je voor 4 weken haarvrij? oei.. ga nu alleen of topic, want het gaat hier niet om was of waxstrips of wat het ook zijn
Shannie schreef:Het epileren vind ik allemaal wel te doen, maar ik krijg er ingegroeide haren van, wat er echt niet uitziet. Hebben jullie dat niet??
Jen33 schreef:hm ik zoek juist een van de goedkoopste.. aangezien ik niet weet of het wat voor mij is.. vind het ook zonde om een duur ding in de kast te laten liggen wat ik niet gebruik.. daarom wil ik eerst een goedkope en mocht die naar jaren versleten zijn, ga ik wel voor een duurdere..
ik zoek er natuurlijk wel eentje die in verhouding qua prijs en qualiteit goed is..
dus als jullie nog een aanbieding weten!!??
Berdien schreef:Volgens de consumentenbond (![]()
) werkt zo'n icegeval niet écht.
Ik heb gewoon de duurste gepakten de enige die de Mediamarkt wél op voorraad had
![]()
De Braun Silk-epil Xpressive ofzo. Met honderduizend extra dingetjes, maar het haartjes uit roppen doet hij goed. Ik vind het niet pijn doen, al zijn knieholtes wel.. minder![]()
Verder zou ik gewoon iets zoeken wat lekker in je hand ligt, het duurt namelijk nogal even, dat epileren. Als je dan zo'n mega groot en breed ding hebt, dan houdt dat minder makkelijk vast. De Xpressive is heel slank, prettig ding.
Tja, en de pijn.. je mag mijne komen uitproberenmaar denk dat dat heel persoonlijk is.
Maris89 schreef:Shannie schreef:Het epileren vind ik allemaal wel te doen, maar ik krijg er ingegroeide haren van, wat er echt niet uitziet. Hebben jullie dat niet??
Nope. Scrubben doet wonderen.
Shannie schreef:Voor of na het epileren of pas als je haartjes ingegroeit zijn?
Mzz_emmatje schreef:Wow wat een helden zijn jullie toch!
Mama heeft ook een epilday en zegt dat het "gewéldig" werkt,
haartjes blijven lang weg en je benen zijn gladder dan met een mesje.
Oké, dat klinkt verleidelijk!
Maar hóe lang blijven de haartjes bij jullie weg als ik vragen mag?
Gerbenfroh schreef:Jen33 schreef:hm ik zoek juist een van de goedkoopste.. aangezien ik niet weet of het wat voor mij is.. vind het ook zonde om een duur ding in de kast te laten liggen wat ik niet gebruik.. daarom wil ik eerst een goedkope en mocht die naar jaren versleten zijn, ga ik wel voor een duurdere..
ik zoek er natuurlijk wel eentje die in verhouding qua prijs en qualiteit goed is..
dus als jullie nog een aanbieding weten!!??
http://www.modern.nl
roze braun silk epil, 25 euro!!!
SUPER ding!
Berdien schreef:Vandaag weer eens gedaan, deed echt geen pijn. Ja, knieholte toen zat ik wel "grrrrrmmmmmmmmm"maar verder.. neuh. Ook geen rode benen meer, geen bultjes, niks! Gewoon een rok aangetrokken
![]()
Bikinilijn zie ik nog wel zitten, die epileer ik nou ook gewoon met een pincet. Maar ja, da's nog haartje voor haartje he. En om nou meerder haartjes tegelijk daar uit te roppen.. *slik*
Oksels begin ik écht niet aan. Die van mij zijn al zo gevoelig, en er hoeft maar iets te gebeuren of ze zijn helemaal rood enzo. Denk dat als ik daar ga epileren ik de rest van de zomer ontstoken oksels heb![]()
![]()
![]()
Vervelend dat het zo'n pijn deed Hollybolly. Denk dat je gewoon langzaam moet wennen
Berdien schreef:Dat zeker![]()
Ymke, held!daar ben ik echt nog niet aan toe