Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:hangt zeker van het model af hoor,en of ze voorgevormd zijn(die vallen kleiner)
Snoevie schreef:ik zou ze maar wat graag laten verkleinen,al schijnt dat een heftige en pijnlijk operatie te zijn.
Paintlinger schreef:Ik ben gister weer een 'gepromoveerd'...
Ik ben 21 en dus door een andere pil wer gaan groeien..
Ik had altijd 75C (al leken ze veel kleiner, tenminste dat zie ik zelf zo)....En gister moest 75D mee naar huis nemen *shock*...
Ik heb altijd hetzelfde merk en type BH dus ook nu weer...
Maar ik heb het idee dat cupmaat niet zo heel veel zegt, naar mijn idee hoort 75D veel groter te zijn dan wat ik heb...
Maar het zit als gegoten...
Ik vind het heel apart allemaal....
romatjuh schreef:heb je het idee dat ze alleen naar je borsten kijken ipv naar je hoofd
Pion schreef:Wees blij, er zijn super leuke bh's/bikini's te krijgen in die cupmaat!
Ik ben net 17 en heb cup 70 D/E, nou ik word er niet blij van hoor
romatjuh schreef:heb je het idee dat ze alleen naar je borsten kijken ipv naar je hoofd
phaser schreef:Er wordt heel veel met photoshop bewerkt idd...
Wat is er mis met een A 75?
Ik, als man zijnde, heb geen ervaring met het kopen van bikini's natuurlijk maar een A cup is toch helemaal geen probleem.
Bij veel meisjes / vrouwen zie ik dat liever dan een B of C cup.
Iedereen is anders en 1 meisje staat beter met een C, een ander met een A, sommige zelfs met een D.
Je kan het heel moeilijk vergelijken vind ik.
Ze groeien btw 4 tot 5 jaar vanaf ze beginnen groeien zijn. Dus nog geen paniek
Ze kunnen dus blijven groeien tot je 18, 19 als ze op je 14de of 15de zijn begonnen.
Ik had altijd 75C (al leken ze veel kleiner, tenminste dat zie ik zelf zo)....En gister moest 75D mee naar huis nemen *shock*...
Maar ik heb het idee dat cupmaat niet zo heel veel zegt, naar mijn idee hoort 75D veel groter te zijn dan wat ik heb...