ik vindt maandverband zo vies, blijft zo plakken met paardrijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leentje_ schreef:doorslikken mag je max 3maanden geloof ik
ik doe het nooit
_lies_ schreef:Leentje_ schreef:doorslikken mag je max 3maanden geloof ik
ik doe het nooit
En wat gebeurt er anders?
Leentje_ schreef:doorslikken mag je max 3maanden geloof ik
ik doe het nooit
Leentje_ schreef:iloveyah87 schreef:Maar doe je het dan wel goed? Wat als je voelt dat er tegen geduwd wordt zeg maar moet je hem iets meer naar boven, beneden, links of rechts duwen....
ik ga er toch vanuit dat ik het goed doe..
ik neem toch nog steeds elke keer de gebruiksaanwijzing erbijen dan zit hij gewoon goed, en voel ik hem niet
maar hem er dan weer uithalen is gewoon een hel
Pluizebolpum schreef:Tamponnies!!!Al was het alleen maar omdat maandverband en ik nooit vrienden zijn geworden...MV ging bij mij steevast aan de wandel en kon ik dan ergens achter m'n oren vandaan trekken (figuurlijk dan, he). Maakte niet uit welk merk, duur of goedkoop, alles ging er vandoor...
Wel heb ik de tweede dag (als het het ergste is) voor de zekerheid een MV onder, als extra 'lekbak' just in case. Maar zelfs die zoeken nog een uitweg...ben ik dan zo erg 'down under'?!?
Ik vind het trouwens altijd een vieze kliederboel, MV en tampons, maar het is niet anders (maar afwachten tot de overgang komt...).
Anthea schreef:Leentje_ schreef:doorslikken mag je max 3maanden geloof ik
ik doe het nooit
Is niet zo, mag gewoon onbeperkt. En voor mij is het idd dé oplossing.
Pluizebolpum schreef:Ik vind het trouwens altijd een vieze kliederboel, MV en tampons, maar het is niet anders (maar afwachten tot de overgang komt...).
Ukkiee schreef:Naar mijn weten mag het helemaal niet of wordt het sterk afgeraden. Mijn huisarts zei dat ik me gewoon aan de volgorde moest houden en niet moest doorslikken, omdat je hormoonhuishouding dan in de war raakt.
Citaat:De pil is er oorspronkelijk voor gemaakt om doorgeslikt te worden. Het word nooit minder betrouwbaar en is nooit gevaarlijk voor jezelf. Het ergste wat kan gebeuren is een onverwachte bloeding, een doorbraakbloeding. Maar ook dit is niet schadelijk.
magda_90 schreef:xKatleentjex schreef:Ik ben een van die mensen die dus geen tampons verdraagt.
Ik heb het al honderden keren uitgeprobeert, iedereen zegt dat het zo fijn is en je het niet voelt, nou mij irriteert het dus enorm. Verschillende maten en merken, ik kan er gewoon echt niet mee overweg. Is wel heel vervelend, want als iemand bv wil zwemmen en ik zeg dat dat niet gaat is het "jamaar dan gebruik je toch een tampon". "Nee hoor heb ik al vaak genoeg geprobeert en het stoort me enorm". En dan krijg je vaak een uitleg over dat dat niet kan en dat je het vast verkeerd doet en hoe je het zou moeten doen, maar na al die tijd (en wel normale seksuele contacten te hebben gehad) ben ik er toch wel vrij zeker van dat het mij gewoon niet ligt.
En dat van stank en plakken etc snap ik ook niet, of ik heb gewoon supermaandverband. Je veroorzaakt het meeste inderdaad ook zelf, als ik een hele dag met hetzelfde verband zou rondlopen dan zou ik inderdaad beginnen stinken en plakken, maar als je het gewoon netjes 'onderhoud' dan merk je er net zo weinig van met de verbanden van vandaag.
Ik ben overigens redelijk zwaar ongesteld, en ja alleen als ik de eerste dagen ga rijden voelt het wel eens wat onprettig (in galop), maar ook niet om mezelf helemaal vies te vinden (het is tenslotte maar een paar mililitertjes bloed
)
Daar sluit ik me bij aan. Men geeft mij soms ook een uitleg, maar ik heb toch steeds meer pijn met een tampon dan met maandverband.
Sodeletuut schreef:Leentje_ schreef:doorslikken mag je max 3maanden geloof ik
ik doe het nooit
Is niet zo, mag gewoon onbeperkt. En voor mij is het idd dé oplossing.
krijg je dan niet snel doorbraakbloedingen? en is daar een speciale pil voor?
arans schreef:Hebben jullie ook niet dat als je de een tampon eruit heb gehaald, en je wilt die andere erin doen. Dat het dan 'droog' is, en dan die het een beetje pijn om hem erin te doen?
hey Anthea ik ga vandaag nog naar de huisarts
maar onverwachtse bloedingen lijken dan weer niks, dat je niet weet waneer dat is
arans schreef:Hebben jullie ook niet dat als je de een tampon eruit heb gehaald, en je wilt die andere erin doen. Dat het dan 'droog' is, en dan die het een beetje pijn om hem erin te doen?