Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat was bij mijn moeder wel een klein beetje zo maar daar konden ze redelijk doorheen prikken .
En dan nog kiezen tussen : nooit last, af en toe, regelmatig, veel of geen mening ofzo haha ik heb er echt een kliederboel van gemaakt toen
heerlijk soms met mensen praten die begrijpen wat je bedoelt terwijl je het nog zo krom uitlegt, of eigenlijk dingen/gevoelens/situaties schetst die je niet kan verwoorden aan 'normale' mensen en jullie zijn dan mensen die dat wel gewoon begrijpen. (haha dan denk ik trwns wel meer aan het adhd topic
)
Ik ben ook lichtelijk dyslectisch (niet officieel ofzo) maar daardoor komen er soms ook rare woorden uit. Datzelfde heb ik met lezen, soms lees ik dingen die er helemaal niet eens staan
heel vreemd
Haha ALS ik al lees want daar heb ik echt een godsgruwelijke hekel aan!!!!!

Hoe moeilijk het ook is.... Je kunt het, het gaat je allemaal lukken!
Who am I kidding?
Ik vergeet regelmatig gewoon helemáál dat ik thee wilde zetten. 
maar ik meld me ook even. Ben er nu sinds een half jaar achter dat ik ADD heb.
Je bent uniek.... Ik ben blij met mijn zoon (ADHD) en zou er niet voor kiezen om de ADHD weg te laten als ik het over mocht doen
Het maakt mijn zoon tot wie hij is, en ik vind het een mooi persoon
laulau85 schreef:Ja tis gewoon dat ik die gevoelens al die tijd heb verdrongen en nou spreek ik ze uit/schrijf ze op.
En om het dan allemaal zo onder elkaar te zien is niet echt een pretje...
laulau85 schreef:Dankje alletwee.
Rock zou ik jou anders dat lijstje mogen sturen via pb en zou jij dan willen kijken hoeveel je ervan herkent?