gett schreef:wat zijn goede tussendoortjes?
bleekselderij

of komkommer, wortel, appel etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gett schreef:wat zijn goede tussendoortjes?
Fleur_Laura schreef:oeh ik ben ook een probleem
ik eet véél te veel chips, het is een ware verslaving
ik eet minimaal 5x per week chips(het is écht erg)
ik ben van nature (gelukkig) dun, ik eet nu ook steeds vaker een appel
alleen het probleem is, een appel vult niet
rijstwafels gaan hier aan de lopende band erdoorheen, maar papa wil ze niet te vaak kopen.
ik doe aan start to run, maar meestal heb ik 's middags geen tijd en kan het dus niet (ik ben bij les 11 en heb van mezelf al een goede conditie)
heb een tijdje buikspieroefeningen gedaan (push-ups en opdrukken)
maar dat hielp voor geen meter
ik eet trouwens dit:
's ochtends: 2 boterhammen met pasta en een kop thee met melk zónder suiker
1e pauze: 1 pakje crackers, 1 stroopwafel, een chocolade koekje
2e pauze: 1 pakje crackers, 1 stroopwafel, 1 pake sultana's en als ik geld heb soms een zakje snoep
's middags thuis: halve zak chipsen een appel
's avonds: gewoon genoeg groente, een stuk vlees en aardappels (of een ander gerecht gewoon 2 scheppen ofzo) met melk of dubbelfriss
's avonds: meestal niks
minkie schreef:Fotolink verwijderd.
heb zelf ook erg last van mijn buikje!!!
Skwoesie schreef:Rachel_x schreef:Ik wil ook wel mee doen
Ik vind mezelf niet te dik, maar vind het toch wel fijn om een iets platter buikje te hebben
Dat Start To Run, begrijp ik het goed dat dat een 'liedje' is dat je ergens kunt downloaden?
Ik kan het zelf niet vinden namelijk
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
Ik heb het ook fanatiek geprobeerd. Maar mijn mp3 speler ligt nu alweer onder het stof
katiavl schreef:Ik snap eigenlijk niet wat die fotos hier doen van obese mensen ik vind het nodeloos onrespectvol. Jullie weten niet hoe die vrouw in die situatie is geraakt. Zou jij het graag hebben dat ze met je lachen. Of heb je dat nu graag
Snap zo een dingen echt niet hoor, en dat uberhoud in een dieet topic.... Vraag me af of sommige mensen gevoelens hebben
minkie schreef:katiavl schreef:Ik snap eigenlijk niet wat die fotos hier doen van obese mensen ik vind het nodeloos onrespectvol. Jullie weten niet hoe die vrouw in die situatie is geraakt. Zou jij het graag hebben dat ze met je lachen. Of heb je dat nu graag
Snap zo een dingen echt niet hoor, en dat uberhoud in een dieet topic.... Vraag me af of sommige mensen gevoelens hebben
pfff jij kan ook niet tegen een grapje! dit soort foto's komen worden allemaal doorgestuurd via hyves.
stel je niet zo aan zeg!![]()
sorry voor het offtopic gaan....
madeliefw schreef:die lepel azijn laat ik toch aan me voorbijgaan, wat lijkt me dat vies! Maar augurken eet ik wel vaker als tussendoorje. Meestal met boterhamworst eromheen. Maar die moet ik maar weglaten voortaan. In een augurk zitten maar 5 calorieen!
Vandaag trouwens ook tijdens buitenritje een tijdje doorzitten gedaan. Doe ik normaal niet buiten , maar na de tips in dit topic maar wel gedaan!