Sommige mensen roken 1 á 2 pakjes per dag, dus dan valt het bij jou wel mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarolineP schreef:oOoKellyoOo schreef:Ik rook 20 sigaretten op een dag en voel er goed bij. Er zijn zoveel dingen wat slecht voor je zijn.....................
Ik hoop voor je dat je dat over 15 jaar nog kunt zeggen...........Zoals je weet duurt het even voor je longkanker ontwikkelt
Jmc schreef:Wat een bombarie in dit topic!!
Nee hoor meid, 20 sigatjes is helemaal niet veel. Ik rook zelf ongeveer 2 pakjes in de week.
Roken is dan wel niet goed voor je, maar er zijn zoveel dingen in het leven niet goed. Gewoon lekker van je sigaretje genieten!!
Mindfields schreef:Mijn vader rookt ook al sinds zijn 14e(is nu 51), en heeft twee jaar geleden zijn longen laten roentgenen. De dokter zei: "Je kunt wel zien dat u niet rookt."
Nou, zegt mn vader, ik rook dus wel, en al heel lang ook.
Sok schreef:Dood ga je toch wel, dan kan je t beter genietend doen toch?
Ilzjuh schreef:Sok schreef:Dood ga je toch wel, dan kan je t beter genietend doen toch?
Precies mijn argument altijd.
katiavl schreef:Ilzjuh schreef:Precies mijn argument altijd.
Heb je al iemand zien sterven aan longkanker, dan gebruik je dat argument niet meer hoor....
Misschien is naar de palliatieven gaan zul je zien hoe slim die uitspraak is
Met morfine nog pijn, om het half uur in paniek wakker worden, met een buisje de slijmen wegzuigen zodat je een beetje minder stikt
Citaat:Roken is in ieder geval nooit goed!
MysticTinker schreef:tante_trien schreef:1,5 tot 2 pakjes per dag![]()
JeeMoet je eens uitrekenen hoeveel je kan besparen als je stopt met roken! Dat alleen al zou voor mij een reden zijn om direct te stoppen
![]()
Hoeveel kost een pakje? 5 euro? Das 10 euro per dag.. Maal 30 dagen.. Dat is maar liefst 300 euro per maand! Daarvoor kun je een paard op een superluxe stal zetten![]()
En per jaar zou dat zelfs 3600 euro!! En na dat jaar heb je er helemaal niets aan gehad, het enige wat je ervan merkt is dat je gezondheid slechter wordt.. Ik zou het wel weten