Moedervlekken..Wie heeft ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Demone

Re: Moedervlekken..Wie heeft ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:00

Ik heb er ook 1 boven mijn kont Tong uitsteken
1 net boven mijn knieholte.
Op mijn onderarm aan de binnenkant eentje in de vorm van een hartje.
Nog een paar heeele kleintje op mijn rechtarm en benen.
Oh, en ook sproeten, daar schaam ik me wel voor, vind ze vreselijk!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:53

LZP -> MW

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:32

Ik heb er een heleboel op mijn armen, van zwart tot lichtbruin, van 1 millimeter doorsnee tot 3-4 mm. Op mijn rug en buik idem, maar dan wat grotere. Op mijn bovenrug heb ik er eentje van wel een cm denk ik. Ik ben wel van plan die ooit weg te laten halen, maar daar heb ik nooit zo'n zin in. Hij jeukt een beetje namelijk. Ik heb er ook wel eens eentje helemaal weggekrabt, heel slecht natuurlijk.

Mijn moeder heeft precies hetzelfde, maar dan ook die je kunt wiebelen. Bij mij zitten de meeste in of op mijn huid, maar bij haar hangen ze er echt aan. Vroeger als kind vonden we dat erg grappig Knipoog

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:53

Ik heb er niet superveel..maar toch wel redelijk wat. Vooral op mijn rug en mooi vind ik het niet; ik had ze liever neit dan wel maar ik maar me er absoluut niet druk om. Toevallig dat ik vorige week nog in de spiegel keek en dacht; hmm heb ineens meer moedervlekken op mijn rug:S En op mijn rechterarm komen er steeds meer bij..allemaal van die inimini's die ook echt plat zijn en eigenlijk amper opvallen. eigenlijk zijn het maar rare dingen..hoe komt het dat sommige mensen er eigenlijk méér hebben dan andere? En is er iets wat invloed heeft op de 'aanmaak' van moedervlekken?

misspingping

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:55

Ja, ik heb ze Lachen en niet heel weinig, vroeger waren het er nog veel meer en haatte ik ze nogal, maar 't maakt me nu echt niks meer uit! Knipoog

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:07

Saskia9 schreef:
Maar ze kunnen toch alleen moedervlekken verwijderen die op je huid liggen neem ik aan?
ik heb er dus vooral die in mijn huid zitten...

Kan allemaal hoor! Ik las hier ergens iemand die in het gezicht liever een vlek had zitten dan een littekentje,
dat snap ik echt niet. Als je dat goed verzorgd geneest het gewoon heel mooi en een litteken trekt ook langzaam weg. Liever dat dan z'pn gore moedervlek. Volgens mij ben ik een van de weinige die het echt vies vind afgezien van de kleintjes dan die je amper ziet.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:23

nou, ik heb er eentje op me tiet moeten laten verwijderen.
en het litteken is nog lelijker dan de moedervlek, helaas moest die weg, maar doordat je tiet natuurlijk hangt krijg een uitgetrokken litteken. dus of je hem wil weghalen, litteken ben je ook niet blij mee

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:52

Ik geloof dat ik er steeds meer bijkrijg op m'n gezicht. Bloos
Dat kan ik zeker niet tegenhouden ofzo? Scheve mond

Ah ik ga die dingen nu al haten..
Mensen nog meer weghaal-ervaringen?
misschien ga ik het ooit weleens laten doen..

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:56

Ik heb er al tig weg laten halen de laatste jaren, maar geloof dat ze net zo hard weer terug komen.
Nu jeuken ze verschrikkelijk en moet ik ze van de HA weg laten halen en gaan ze op de kweek.
Heb er vorig jaar 1 weg laten snijden uit het gezicht en een hele grote is weggehaald van mijn buik.
Vind het niet hinderlijk, maar als ik er last van heb, of als ze gaan jeuken, laat ik ze zsm weghalen. Ja

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:59

Ik zit helemaal onder de moedervlekken, schaam me er niet voor en vind ze zeker niet goor (?). Bij mijn zitten ze van mijn kruin tot mijn kleine teen. Een van de zeven schoonheden is een moedervlek naast of bij je lip....tadaa.....die heb ik...

Mijn moeder heeft er een paar weg laten halen en ik hou mijn rug in de gaten en mijn schedel omdat daar grote zitten en als die veranderen zullen ze ook wel weg moeten...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:04

LittleKathy schreef:
Liever dat dan z'pn gore moedervlek. Volgens mij ben ik een van de weinige die het echt vies vind afgezien van de kleintjes dan die je amper ziet.

Dan zul je mij wel een vies mens vinden, want ik zit dus echt onder de moedervlekken en laat ze niet weghalen.
Volgens mij zit het toch echt in jouw hoofd dat het vies is...

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:53

Wat de een lelijk vind hoeft de ander niet lelijk te vinden Bloos
Sorry maar ik vind het gewoon niet mooi, en bij mij zie je de littekens amper, misschien daarom ook dat ik liever dat heb, maar goed als jij er niet mee zit vind ik dat prima hoor!

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:58

Grappig dat je je eigen huid zo kan verafschuwen Clown

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:05

ik zit zelf helemaal onder met hele kleintjes, die gelukkig vlak op mn huis zitten.
Zulke moedervlekken heb ik ook geen problemen mee, vind ik normaal.
Maar van die moedervlekken die zo dik zijn, weet ff niet hoe ik het anders moet noemen, die vind ik verschrikkelijk. Ben ook blij dat ik die zelf niet heb.
Mijn vriend had er een paar, en op aandringen van mij heeft hij die ook weg laten halen

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:00

PrettyPony schreef:
Grappig dat je je eigen huid zo kan verafschuwen Clown

Bedoel je mij? Ik verafschuw het niet hoor, ieder zijn ding, ik vind het persoonlijk niet mooi nee, daarom heb ik de 2 die ik had laten verwijderen, nu is mijn huid egaal en de littekens zie je niet.
Dus ik ben blij dat ik ze heb laten weghalen, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand anders zich er niet aan stoort. Zoals ik al zei: wat de een lelijk vind kan de ander misschien mooi vinden en andersom Clown

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:36

Haha, ik bedoel niet alleen jou hoor Knipoog
Ook nog wat andere mensen in't topic.
Vind je spoetjes ook zo erg dan ?

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:03

Sproetjes heb ik niet, maar ik vind ze juist leuk staan! Knipoog

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 14:08

Gelukkig maar  Koe nee, 'gewone' moedervlek(jes)(ken), die gewoon bruin zijn en niet heel groot en mooi rond vind ik niet vies. Sommige vind ik zelfs heel mooi. Ik heb een hartvormige net boven mijn navel. Daar krijg ik best vaak complimentjes over en ik ben er dan ook best trots op  Bloos Moedervlekken die 'op' de huid liggen vind ik ook niet echt vies. Tenzij ze er zeg maar echt aanhangen, dat vind ik ietwat onsmakelijk uitzien   Vork

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 19:20

Ik heb er 1 op mn tandvlees Clown

Ameena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 19:21

Je tandvlees? Cool
Denkt dan niet iedereen dat je daar nog eten hebt zitte Clown

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 19:22

Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 10-04-08 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 19:27

Misschien klinkt dit raar.. Maar ik heb totaal geen moedervlekken.. Weet niet hoe dit komt, want bijv. m'n broer heeft ze wel.. Maar m'n vader en moeder ook niet echt geloof ik..
Heb alleen 2/3 hele miniscule bruine stipjes, bijv. op m'n arm, maar niet echte 'vlekken' Clown
Ben ik wel blij om Knipoog Heb trouwens ook (volgens mij..) geen sproetjes, maar sproetjes vind ik altijd wel schattig staan Tong uitsteken

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:19

Ik heb er best veel ook op rare plekken. Tong uitsteken

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:49

Ik heb er ook een paar op mijn wangen. Dat vind ik wat minder Huilen van het lachen

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:20

LittleKathy schreef:
[

Kan allemaal hoor! Ik las hier ergens iemand die in het gezicht liever een vlek had zitten dan een littekentje,
dat snap ik echt niet. Als je dat goed verzorgd geneest het gewoon heel mooi en een litteken trekt ook langzaam weg. Liever dat dan z'pn gore moedervlek. Volgens mij ben ik een van de weinige die het echt vies vind afgezien van de kleintjes dan die je amper ziet.

Nou ik heb ook liever een vlek zitten hoor. Als ik al mijn moedervlekken weg laat halen ben ik een wandelend litteken. Er zijn er nu zo'n 15 weggehaald en het geneest ook nog een altijd lelijk. Als er geen medische noodzaak zou zijn zou ik ze lekker allemaal laten zitten. Ik vind het ook eerlijk gezegd helemaal niet lelijk. Het is zo lekker herkenbaar, als ik naar mijn armen kijk zijn dat MIJN armen, juist vanwege dat vlekjespatroon (nou niet gaan zeggen dat jouw armen ook echt wel van jou zijn, ik weet niet hoe ik het anders op moet schrijven Knipoog )