Zwanger??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Zwanger??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:41

wel zou je inderdaad voor alle zekerheid alsnog die test kunnen doen...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:47

Testje nog doen kan geen kwaad, maar de kans lijkt me klein dat de TS zwanger is..

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:48

Inderdaad wel even die test doen! Ook al is de kans erg klein, je hoort maar al te vaak dat een innestelingsbloeding wordt aangezien voor ongesteldheid. Ook worden sommige (best veel) vrouwen de eerste 2 - 3 keer nog 'normaal' ongesteld terwijl ze wel degelijk zwanger zijn... ik wil je niet alsnog bang praten hoor maar voor je gemoedsrust zou ik toch even die test doen. Ook omdat als het tóch zo blijkt te zijn, er in een vroeg stadium 'makkelijker' iets tegen te doen is (curettage, abortus, omdat je toch duidelijk aangeeeft dat je geen kind wil) dan in een later stadium.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:46

Ik zou ook zeker even de test doen, mijn zus is eerst ook nog gewoon een paar keer ongesteld geweest, en was toch zwanger. Nou was het bij haar zeer gewenst, maar aangezien jij je twijfels hebt, zou ik voor de zekerheid toch even een test doen.

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:57

ook ik heb niet alle reacties gelezen maar wel een aantal ik ben nu zelf ook 8 weken zwanger en de eerste test die ik deed was negatief na een week kreeg ik last van aantal kwaaltjes en heb toen nog een test gedaan die wel positief aangaf. Ik ben gelukkig wel in de positie om een kind op de wereld te kunnen zetten maar ik heb in het begin ook getwijfeld of ik het wel wou of niet dus ik kan heel goed begrijpen dat je twijfelt ik denk dat je op je eigen gevoel af moet gaan doe wat jij wilt en niet wat andere zeggen of ervan denken het is uiteindelijk jou lichaam en jij moet er mee leven.

groetjes natasja

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:44

Je kan inderdaad nog een bloeding krijgen terwijl je zwanger bent.. dit was bij mij ook het geval.. ik ben nu 12 weken zwanger.. gelukkig bij mij meer dan gewenst.. Vind het ook erg om dit soort dingen te lezen laat het ook een les zijn voor de volgende keer.. Ik heb altijd vanaf mijn 18 de gezegd.. als ik zwanger raak.. zal ik het nooit laten weghalen.. Ik zei altijd.. ik ben ook mans genoeg op het bed in te duiken met een jongen dus ook de gevolgen op me moeten nemen.. Moet wel zeggen ben al vanaf mijn 17 de met de zelfde jongen en we zijn inmiddels 9 jaar samen..
Wat vinden jouw ouders er van??
Mijn instelling is ook.. nu ben je zwanger... je laat het weg halen.. Straks wil je zwanger worden en kan je niet meer zwanger worden.. dan kan je je zelf wel voor je kop slaan.. want je neemt geen kind je krijgt een kind

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:50

Lindy1982 schreef:
Je kan inderdaad nog een bloeding krijgen terwijl je zwanger bent.. dit was bij mij ook het geval.. ik ben nu 12 weken zwanger.. gelukkig bij mij meer dan gewenst.. Vind het ook erg om dit soort dingen te lezen laat het ook een les zijn voor de volgende keer.. Ik heb altijd vanaf mijn 18 de gezegd.. als ik zwanger raak.. zal ik het nooit laten weghalen.. Ik zei altijd.. ik ben ook mans genoeg op het bed in te duiken met een jongen dus ook de gevolgen op me moeten nemen.. Moet wel zeggen ben al vanaf mijn 17 de met de zelfde jongen en we zijn inmiddels 9 jaar samen..
Mijn instelling is ook.. nu ben je zwanger... je laat het weg halen.. Straks wil je zwanger worden en kan je niet meer zwanger worden.. dan kan je je zelf wel voor je kop slaan.. want je neemt geen kind je krijgt een kind

ik ben het hier helemaal mee eens jah Ja

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 01:07

fjordowner18 schreef:
Lindy1982 schreef:

ik ben het hier helemaal mee eens jah Ja

Ik ga hier ook in mee!!!! Als je gewoon weet dat als je ongepland zwanger raakt en het kindje geen toekomst kan bieden, vrij dan met pil EN condoom! Dan doe je er toch alles aan om niet zwanger te worden? Helemaal als je weet dat je slordig met je pil omgaat.

Er wordt zo luchtig over abortus gedacht. Klompjes cellen e.d.. Vaak ben je al een week of 6 á 7 voor je er achter komt en rond de 7 á 8 weken klopt het hartje al.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 10:00

Tsja, je kan het ook omdraaien he, als je niet verantwoordelijk genoeg bent om fatsoenlijke anticonceptie te gebruiken, of je anticonceptie op de juiste manier te gebruiken, waarom zou je dan wel verantwoordelijk genoeg moeten zijn om een kind op te voeden?

Rond de 7 a 8 weken zijn nog lang niet alle zenuwbanen en hersenstructuren volgroeid. Het hartje klopt misschien nog wel, maar een hart zegt ook niet alles. Dat is niet waar je mee denkt, wat je bewustzijn maakt, wat je gevoelens maakt. Dus ik snap niet zo wat dat ermee te maken heeft.

TS, ik hoop dat er inmiddels uitsluitsel is, en dat het voor jou positief nieuws is Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 10:09

het is een oud topic Knipoog

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:30

En daarom hier een slotje.