Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy1982 schreef:Je kan inderdaad nog een bloeding krijgen terwijl je zwanger bent.. dit was bij mij ook het geval.. ik ben nu 12 weken zwanger.. gelukkig bij mij meer dan gewenst.. Vind het ook erg om dit soort dingen te lezen laat het ook een les zijn voor de volgende keer.. Ik heb altijd vanaf mijn 18 de gezegd.. als ik zwanger raak.. zal ik het nooit laten weghalen.. Ik zei altijd.. ik ben ook mans genoeg op het bed in te duiken met een jongen dus ook de gevolgen op me moeten nemen.. Moet wel zeggen ben al vanaf mijn 17 de met de zelfde jongen en we zijn inmiddels 9 jaar samen..
Wat vinden jouw ouders er van??
Mijn instelling is ook.. nu ben je zwanger... je laat het weg halen.. Straks wil je zwanger worden en kan je niet meer zwanger worden.. dan kan je je zelf wel voor je kop slaan.. want je neemt geen kind je krijgt een kind
fjordowner18 schreef:Lindy1982 schreef:Je kan inderdaad nog een bloeding krijgen terwijl je zwanger bent.. dit was bij mij ook het geval.. ik ben nu 12 weken zwanger.. gelukkig bij mij meer dan gewenst.. Vind het ook erg om dit soort dingen te lezen laat het ook een les zijn voor de volgende keer.. Ik heb altijd vanaf mijn 18 de gezegd.. als ik zwanger raak.. zal ik het nooit laten weghalen.. Ik zei altijd.. ik ben ook mans genoeg op het bed in te duiken met een jongen dus ook de gevolgen op me moeten nemen.. Moet wel zeggen ben al vanaf mijn 17 de met de zelfde jongen en we zijn inmiddels 9 jaar samen..
Wat vinden jouw ouders er van??
Mijn instelling is ook.. nu ben je zwanger... je laat het weg halen.. Straks wil je zwanger worden en kan je niet meer zwanger worden.. dan kan je je zelf wel voor je kop slaan.. want je neemt geen kind je krijgt een kind
ik ben het hier helemaal mee eens jah