detour schreef:hey Miep, welkom hoor, meid, enjoy the club, ja heerlijk he, we kunnen gelukkig nog dromen, gebrek aan zon heeft ons niet helemaal geschift gemaakt..
u misschien ni!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:hey Miep, welkom hoor, meid, enjoy the club, ja heerlijk he, we kunnen gelukkig nog dromen, gebrek aan zon heeft ons niet helemaal geschift gemaakt..
detour schreef:Als blubber in elkaar zakt.. Zie ineens allemaal van die barbapappapopjes...
detour schreef:ja en met barabfijnen zwemmen!
detour schreef:Als blubber in elkaar zakt.. Zie ineens allemaal van die barbapappapopjes...
detour schreef:* Gaat nu stallen mesten en moet met paard met blessure wandelen..
detour schreef:* Gaat nu stallen mesten en moet met paard met belssure wandelen..
Breitling schreef:Je mag het nonses vinden maar zolang het voor iedereen waaronder ik zelf een positieve invloed heeft.
Zodra ik een bankje gehad heb voel ik me ook gelijk een stuk beter. En ja sommige hebben echt licht therapie nodig. Dat is een stuk duurder en vaak hebben mensen het niet zo erg dat ze gelijk aan de lichttherapie moeten. Een groot deel kan het al oplossen met een zonnebank kuurtje.
Het is een combinatie wat de mensen goed doet.
Het licht.
De vitamines die vrijkomen.
De warmte.
En het gevoel dat je er bij krijgt.
En dat bij elkaar zorgt er voor dat men zich beter voelt en goed de winter door komt. En nee dan zijn ze niet zonnebank bruin ze nemen gewoon 1 keer per week de lichtste bank die we hebben.
Het grootste deel van de klanten bij een zonnestudio komen voor de gezondheid niet om bruin te worden.