's nachts steeds online

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eskimo
Berichten: 3068
Geregistreerd: 04-04-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 07:57

Ik ben nog wakker haha. Het word hier nu langzaam ligt. Aah Calgary (Canada toch).. De droom van mijn moeder. Had ze eindelijk het visum deed ze het niet meer omdat ik het absoluut niet wilde.

Ga denk ik als het licht is even slapen, of vanmiddag siesta houden.

RoseK
Berichten: 1281
Geregistreerd: 14-02-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 08:24

Haha Canada ja, alhoewel ik eerlijk gezegd Calgary weinig aan vind..Downtown is een paar hoge gebouwen bij elkaar, ben je ook zo doorheen. En pas in de Rockys word het mooi, maar dan moet je wel een auto hebben ofzo.
Ben je nu gewoon de hele nacht wakker geweest? Jeetje dat lijkt me echt vervelend.

TurdusMerula

Berichten: 23919
Geregistreerd: 09-04-05

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 08:56

Hey, topic leeft nog!

Ben in elk geval niet de enige die dat turnen anders had bedacht. Tong uitsteken

Jullie zijn stoer hoor... Want laat er geen misverstanden over bestaan, ik studeer op het moment niet. Werk wel heel erg veel...
Heb krantjes gelopen en ga toch maar even slapen, anders kukel ik straks van mijn pony af...

Hoop dat jullie nog beetje geslapen hebben...

Eskimo
Berichten: 3068
Geregistreerd: 04-04-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 09:13

Oooh ik dacht dat Calgary mooi was haha. Nouja ze wilde iig in Canada wonen.

Ja.. Nu begin ik toch wel moe te worden. Maar het erge is dat ik nu niet wil slapen omdat ik dan ga dromen.. En dat haat ik. Lijk wel een klein kind haha.

Haha ga jij maar even slapen. Ik ook maar denk ik dan.. Wat balen als je zoveel werkt en dan niet kan slapen. Ik ben schoolloos en doelloos Nagelbijten / Gniffelen. (Verhuis bijna weer naar Nl)

alegro
Berichten: 146
Geregistreerd: 05-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 09:26

Hier nog 1 die niet voor 3 uur s'nachts kan slapen,
en sinds woensdag om 5 uur s'ochtends op moet (krantenwijk) Nagelbijten / Gniffelen
Al jaren ben ik een nachtmens en heb ook echt geen ritme Clown

TurdusMerula

Berichten: 23919
Geregistreerd: 09-04-05

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 09:28

He alegro, nog een krantenwijkpersoontje!
Wie weet werkt het, haha!

Slaap lekker!

alegro
Berichten: 146
Geregistreerd: 05-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 09:33

TurdusMerula schreef:
He alegro, nog een krantenwijkpersoontje!
Wie weet werkt het, haha!

Slaap lekker!



Ja je moet wat he Bloos Nagelbijten / Gniffelen

slaap lekker Doei!

Anoniem

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:09

ik had het altijd maar ik slik pilletjes en werken goed

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:46

Haha Rose, wij zijn nu aan het nachtbokken en jij zit gewoon met daglicht buiten Nagelbijten / Gniffelen Waarom ga je weer terug naar Nederland? Bevalt het weer in Spanje je niet Knipoog?

Ik heb trouwens wel even geslapen, maar zit nu met dikke oogjes achter de pc.. Slapen

Anoniem

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 15:52

Als ik een dag erna vrij heb lig ik dr ook niet voor 3 uur snachts in....De nachten brengen me inspiratie
kan me uren vermaken op forums...informatie opdoen...complotten uitpluizen...Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik 5 ochtenden in de week werk anders maak ik dr echt een potje van.

Qimm

Berichten: 15221
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 16:03

Chiqa schreef:
Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik 5 ochtenden in de week werk anders maak ik dr echt een potje van.


herkenbaarheid Haha!

Anoniem

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 16:11

Qimm schreef:
Ik moet gewoon werken, beginnen om kwart voor 8, maar ik lig er meestal niet voor 12 uur in en dan moet ik mezelf echt dwingen Bloos
Wel met als resultaat dat ik vandaag (ben altijd vrij op vrijdag) de hele dag heb geslapen Bloos! Zonde van de mooie dag, maar goed, ik had het nogal nodig. Nu ben ik dus ook nog best wel klaarwakker... Niet zo handig eh?


Oja Haha! Nou wat jij hier neerpent lijtk idd erg op mijn leven......Ik wíl gewoon niet naar mn bed als ik dr vroeg uitmoet, vind het zo zonde van mn nacht!! Snachts leef ik. Als ik de volgende dag vrij ben, slaap ik....en dat wordt soms rustig een uur of drie....
Maakt overigens niet uit of ik die nacht dr om een uur inga (Dat is vroeg) dan slaap ik dus ook lang door.
En sja...waarom? Mss omdat we ons dan lekker voelen, ik voel me liever lekker zo vroeg in de morgen denk ik wel eens, hebben jullei daar ook zo'n strijd mee?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 22:56

Heb dit topic even gescand, en las wat mensen met een echt overhoop liggend ritme zoals dat mij ook is Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Google eens op Delayed Sleep Phase Syndrome

Ben heel benieuwd wie zichzelf daarin herkennen Lachen

Eskimo
Berichten: 3068
Geregistreerd: 04-04-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 00:26

Ga daar is even op googelen, wel interessant.

Ga weer terug naar Nl want mis mijn vrienden en mijn vader veeeeeelste erg Haha!.

Volgens mij word dit meer een nachttopic Nagelbijten / Gniffelen..

Ilzjuh
Berichten: 7565
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Overal en nergens.

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 00:27

Ik ben ook zo'n nachtelijke bokker geweest. Tot vijf uur, omdat ik gewoon echt niet kon slapen.
Tegenwoordig los ik het op met muziek, i-Pod aan en gewoon tot vijf uur muziek luisteren ofzo. Clown Daarna val ik als een blok in slaap. Clown

tita

Berichten: 19765
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 00:28

Ik kan me nu al ruim een week niet meer ontspannen ik ben een brok zenuwen...dus ga ik maar bokken

maar af en toe is bokt saai...weten jullie nog meer leuke forums

Monnie_

Berichten: 2701
Geregistreerd: 28-02-06

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 00:32

ik wil zooo graag een lekker vroeg ritme en ben wel zoo mooeee maar ik kan me niet achter de pc uit slaan nooit Vingers aflikken
heb dus een andere chronisch probleem als jullie Lachen

Eskimo
Berichten: 3068
Geregistreerd: 04-04-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 00:33

Oe ik voldoe aan alles daar. Maar lijkt me zo sterk, alhoewel zit ik erg in me puberteit.

Hmm.. Na die anderehalf uur dat ik gister heb geslapen ga ik zo mezelf maar is dwingen om te slapen. Misschien tot vannacht Haha!.

Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 00:45

Ook ik heb het vaak (gehad).

Heb tot een jaar geleden eigenlijk veel gedoe gehad in de prive sfeer, en daardoor nachten lang achter elkaar gegaan. Gewoon niet slapen, of op den duur overdag 2 uurtjes en dat was het. Kon slecht slapen, durfde niet te slapen en wou niet slapen eigenlijk. Was bekaf een giga wrak en altijd chagrijnig!

Het laatste jaar gaat het eigenlijk veel beter. Heb een tijdje weer bij mn ouders in gezeten, en nu heb ik een eigen zaak. Weer een doel in mn leven om voor op te staan, en moet zeggen..... Ik voel me veeeeeel beter. Kan nu (zoals de afgelopen 2 weken ivm drachtige merrie volgen op cam) best nog wel eens wat nachten opblijven, of hele korte nachtjes hebben, maar voel me een stuk beter weer op het moment. Zonder medicijnen en al Haha!

Anoniem

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:00

Delayed Sleep Phase Syndrome

Mijn Engels is slecht, maar dat het een naam heeft vind ik op zich wel geruststellend..
Kom op mensen we gaan de nacht weer in helaas moet ik zo wel te bed want morgen om half 10 wordt ik opgehaald wat een straf...

Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 01:03

Door medicatie gaat het al een stuk beter bij mij. Jarenlang heb ik met dit slaapprobleem gesukkeld, nu dikwijls nog... maar de medicatie betekent echt een grote steun, gelukkig maar. Ja

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:24

Chiqa schreef:
Delayed Sleep Phase Syndrome

Mijn Engels is slecht, maar dat het een naam heeft vind ik op zich wel geruststellend..
Kom op mensen we gaan de nacht weer in helaas moet ik zo wel te bed want morgen om half 10 wordt ik opgehaald wat een straf...


Wikipedia biedt aardig wat nederlandstalige info Knipoog

http://nl.wikipedia.org/wiki/Delayed_sl ... e_syndrome

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:30

zo ik meld mij ook weer! ff bij lezen hoor

Anoniem

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:38

Musetta schreef:
Door medicatie gaat het al een stuk beter bij mij. Jarenlang heb ik met dit slaapprobleem gesukkeld, nu dikwijls nog... maar de medicatie betekent echt een grote steun, gelukkig maar. Ja


Medicatie heeft dit juist bij mij veroorzaakt....(Slaappillen en AD rotzooi) mag ik vragen welke je dan krijgt??

Alwiene thanks voor de info ga morgen wel even gluren, nu moet ik echt gaan slapen anders kan ik dr morgen niet uitkomen...

alegro
Berichten: 146
Geregistreerd: 05-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 01:44

Dit word weer een nacht bokken.
Ben na etenstijd in slaap gevallen en werd om half 10 weer wakker, dus word geen oog dicht doen vanacht *oeps* Scheve mond