Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:secricible schreef:wat je kan eten zonder er dik van te worden: bleekselderij. Dat is het enige wat je non stop kan eten, en waarmee je toch afvalt. Is het gezond? Nee.
Er zijn maar weinig dieten die je snel zullen helpen en dan ook lang helpen. Je kan beter langzaam en opbouwend afvallen, ongeveer een halve kilo per week, dan 6 kg in de eerste twee weken.
Dat is ECHT heel slecht, of het nu vocht is of niet. Het heeft wel degelijk met een crashdieet te maken. Een dieet dat de dietiste oid je voorschrijft zal je geen 6 kilo in 2 weken laten kwijtraken, tenzij er noodredenen zijn waardoor je wel zoveel af MOET vallen.
Zoek voor tussendoor vooral producten met weinig calorieën, en veel vezels, zodat je vol zit zonder er veel van aan te komen en kijk verder goed naar wat je dik maakt. Voedingscentrum.nl bevat hierover heel veel informatie.
Zal ik je vertellen waarom? Bleekselderij is de grootste vochtafdrijver die er is. Geen wonder dat je dan afvalt.
Chubby schreef:En ik zeg dat het wél van het menu gehaald werd door mijn dietiste
benangelique schreef:FF1, dat is echt ontzettend ongezond! dadelijk is hij op zijn streefgewicht en dan? dan gaat hij weer gewoon eten, komt hij keihard aan en waarschijnlijk weer meer dan dat hij afgevallen is.
ga naar een dieetiste!
benangelique schreef:FF1, dan is het inderdaad wat anders. Maar ik hoop dat je je onze reacties wel voor kan stellen.
ellepel schreef:ja maar of je nou pasta/rijst met groente en bijvoorbeeld tonijn neemt of je neemt een bord aardappels,groente en een stuk vlees van 150 gram en 2 lepels jus,dan vraag ik me af waar nou meer calorien inzitten