Door 3 wekkers heen slapen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minkie

Re: Door 3 wekkers heen slapen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:36

sorry hoor maar ik vind dat je jezelf eens een schop mag geven om uit bed te gaan.
ik werk ook onregelmatig en mijn vroege dienst begint om zeven uur. dat wil zeggen dat ik er om 6 uur uit moet!
tuurlijk blijf ik liever liggen en druk ik mijn wekker ook een aantal keren op de snooze. maar ik zorg er wel voor dat ik op tijd op mijn werk ben. vind dat je het niet kan maken tegen over je collega's. zij draaien dan een half uur met een mannetje minder.
vind je echt aso en egoistisch bezig!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:49

Ik ken iemand die serieus niet wakker worden van 1, 2 of 3 wekkers. Die zelfs nog door een wake up light heen slaapt. Die stad en land en dokter en ziekenhuis al afgelopen heeft. Die zelfs al een paar keer ontslagen is van zijn werk omdat ie altijd te laat komt.
Als zijn moeder m wakker maakt moet ze zijn deken af pakken, m heel hard porren en vrezen voor haar eigen leven omdat ie gewoon in zijn slaap weer omdraait of een mep geeft.

Zo iemand, die heeft echt een serieus probleem.

Jij komt gewoon je bed uit om je telefoon te pakken en gaat er weer in. Oftewel, je doet het zelf. Loop inderdaad eens door naar de douche zoals iemand anders al opperde. Of leg een afwasteil met water naast je bed zodat je gelijk met natte voeten staat als je uit bed moet klimmen om uit bed te komen.

Ik heb ook maanden last gehad van niet uit mijn bed kunnen komen. Maar ik ga daarom niet te laat komen. Mn baas ziet me al aankomen, Nagelbijten / Gniffelen
Je moet jezelf gewoon een aantal keer dwingen en zodra je daar aan gewend bent, gaat het vanzelf beter.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:51

Toen als ik eens om half 7 op moest omdat m'n vriendin naar huis kwam had ik m'n mobieltje op het luidst gezet, m'n lievelingsmuziek klaar gezet en dan onder m'n kussen gelegt.. wekker stond om 7 uur.. omdat het normaal 7 uur was
Natuulijk om half 7 bellen ze me wakker Knipoog

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:58

Snoop_fan schreef:
Toen als ik eens om half 7 op moest omdat m'n vriendin naar huis kwam had ik m'n mobieltje op het luidst gezet, m'n lievelingsmuziek klaar gezet en dan onder m'n kussen gelegt.. wekker stond om 7 uur.. omdat het normaal 7 uur was
Natuulijk om half 7 bellen ze me wakker Knipoog

het gaat er niet om dat ze niet wakker wordt. ze geeft zelf al aan dat ze haar wekker gewoon uit drukt. en rustig verder slaapt.
ts, als je het echt zo vervelend vind dan had je al lang je wekker op het andere eind van je kamer neer gezet zo dat je je bed wel uit moet om hem uit te doen.
denk ook dat zon phillips lamp weinig zin bij jou heeft. trek gewoon de stekker uit het stopcontact en het is weer donker! Tong uitsteken

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:02

Oké.. Soorry Knipoog Maar meestal duw ik m'n wekker ook af en slaap ik weer verder.. Maar bij die luide muziek niet!
Ik heb zo'n wekker met dat die om de 5 min. uit stapt, tel dan altijd mee wanneer het tijd is om op te staan

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:06

ja doe ik ook!! kan em drie keer af laten gaan... Haha!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:07

Ik stap er meteen uit, doe mijn ramen even open en maak mijn bed op. Wil je mijn wekker is lenen? (die laat je zo schrikken dat je zo je bed uit knalt Duivel )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 00:00

@ o.a. Minkie en Breitling,
ik slaap toch echt door 2 wekkers heen. de 3e, die ergens anders in de kamer staat, ja dan ga ik op automatische piloot m'n bed uit, zet em uit en ga weer terug.
Maar vaak weet ik, als ik eindelijk wakker wordt, niet eens meer dat ik em uitgedrukt heb.
De andere 2 hoor ik gewoon niet...
( vanmorgen ook weer, wekker om half 9, half 11 wordt ik wakker. )

En ja, ik weet ook wel dat het met dicipline te maken heeft en met ritme. Maar ja, voor een ritme ga ik niet iedere dag m'n wekker om half 6 zetten Clown
Ben ook gewoon geen ochtendmens...

Maar goed, ik weet het ook wel, schop onder m'n kont en dicipline kweken, maar dat is moeilijk..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 00:34

minkie schreef:
sorry hoor maar ik vind dat je jezelf eens een schop mag geven om uit bed te gaan.
ik werk ook onregelmatig en mijn vroege dienst begint om zeven uur. dat wil zeggen dat ik er om 6 uur uit moet!
tuurlijk blijf ik liever liggen en druk ik mijn wekker ook een aantal keren op de snooze. maar ik zorg er wel voor dat ik op tijd op mijn werk ben. vind dat je het niet kan maken tegen over je collega's. zij draaien dan een half uur met een mannetje minder.
vind je echt aso en egoistisch bezig!!

Sommige mensen kunnen dat, anderen kunnen dat niet. Ik was ook altijd een ramp met opstaan. Wakker gemaakt worden, en nog een keer en nog een keer en er zelfs dan nog in slagen om weer in slaap te vallen. Zelfs nu heb ik nog 4 wakkers nodig om op te kunnen staan, en zelfs dan nog met moeite.

Mensen hebben verschillende ritmes. Voor de een is om 6 uur opstaan vervelend, de ander KAN het gewoon niet. Ik ben een ook avondmens je mag me om 3 uur 's nachts nog bellen, maar als iemand me voor 11 uur 's morgens belt dan ben ik hels. Het is nogal makkelijk voor een ander te besluiten dat het puur en alleen zelf beheersing is.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:05

ja heb er zelf ook problemen mee.
maar ik lees dat je zelfs je bed al uit bent om de wekker uit te zetten en dan er gewoon weer in gaat, en dan vervolgens gewoon doodleuk te laat op je werk aankomt.
tsja.. dat vind ik toch ergens wel egoistisch.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:14

Misschien een paar dagen iemand je laten wakker maken zodat je het ritme hebt en dan proberen met wekker en daarna iemand wakker maken en daarna alleen met wekker..
Of desnoods een wekker kopen waar je zelf iets kan inspreken..
En je wekker vroger zetten!

Karnat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:15

Mijn vriendin is me wekker en daar word ik gelukkig wel wakker van :d. Wekker slaap ik ook dwars door heen

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:32

Ik word smorgens ook heel moeilijk wakker. Ik heb ook een periode gehad dat ik gewoon door mijn wekker heen sliep. Nu nog. Ik heb 3 verschillende wekkers op mijn telefoon die ik aanzet p verschillende tijden, en een gewone wekker met zo'n pokkegeluid. Maar ik slaap er gewoon doorheen. Ik word heel langzaam wakker, dus als ik er om half 7 uit moet, gaat mijn eerste wekker al om half 6. Dat werkt wel. Dan heb ik wel een ochtendhumeur van hier tot Tokio, maar je moet iets.
Ik snap dus wel dat je er neit uit kunt komen hoor Lachen
En wat dat opstaan en het je niet kunnen herinneren betreft, dat heb ik ook. Als je mij belt terwijl ik slaap, neem ik gewoon op, heb een heel gesprek, maar zal het me niet herinneren. Zo gaat dat ook met wekkers. Voor mijn gevoel zet ik elke morgen maar 1 wekker uit, terwijl er toch 4 afgaan. Heel herkenbaar dus. Ik vind mezelf meteen een stuk minder raar Tong uitsteken

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 00:56

Ik heb dat ook altijd, ik word ook steeds slechter wakker zegmaar. Dan heb ik m'n mobiel als wekker, maar als die afgaat dan druk ik hem 1x uit, en de volgende keer dat hij weer afgaat dan droom ik het geluid gewoon en op een gegeven moment ga ik me afvragen waar dat geluid toch vandaan komt en dan word ik pas wakker Huilen van het lachen Dat is soms pas na 20 minuten, dus dan gaat dat ding gewoon 20 minuten af. Echt héél irritant.