Wie heeft hier allemaal oorbellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Re: Wie heeft hier allemaal oorbellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:25

Ja heb ze ook.
Geschoten toen ik 4 was, dus ik weet niet meer of het pijn deed, zal wel. ik wou ze heel graag en me vader zei;
wie mooi wilt zijn moet pijn lijden..
Ik heb er 5 jaar gelden ene laten schieten boven in me oor, deed een beetje pijn maar dat was meer als er koude lucht langs ging en niet het schieten zelf.
neusbel heb ik ook gehad 2x, deed ook niet echt pijn.

Maar als je ze eenmaal hebt en je hebt je oren de dagen erna goed verzorgt dan is de pijn ook zo weer weg.
Eventjes pijn voor een leven lang ''plezier'' Knipoog

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:26

Ik heb ook oorbellen. Ik weet al niet meer of het pijn deed, lang geleden Ja

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:29

De eerste keer dat ik ze liet schieten was ik ongeveer 10 ofzo. Het ging ontsteken en dus liet ik de gaatjes weer dicht groeien.
Later wou ik toch wel weer oorbellen dus ik heb een paar jaar terug weer gaatjes laten schieten. Eerst was ik bij een zaak daar schoten ze steeds mis (oorbellen zaten scheef ten opzichte van elkaar) dat was niet echt heel fijn.. Na vier keer schieten had ik de moed dus maar op gegeven en ben daar weg gegaan en heb ze toen een week later ergens anders laten schieten. Ik vind het zelf niet echt zeer doen je wordt eerder wat licht in je hoofd (teminste daar had ik last van) vooral als ze vier keer moeten schieten en het dan nog niet goed zit.. Nagelbijten / Gniffelen

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:36

Ik heb er 3 aan elke kant. De 1e gaatje toen ik klein was de 2e gaatje toen ik zo'n 6 jaar was en 3e gaatje 11 ofzo. Ik heb er ook nog 1 boven in me oor die heb ik van de zomer laten schieten. Maar eerst had ik altijd al 1 boven in me oor maar 1 keer was die zo erg gaan ontsteken dat die in me oor groeide. Ben toen naar de dokter geweest. En nu heb ik nergens last van

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 09:54