Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanling schreef:'ergens anders wonen' op je 13de?
ztugwell schreef:Ik ben met 13 jaar ( bijna 14 ) uit huis gegaan / gestuurt .
Ik ben toen bij een vriendin gaan wonen waar mijn ouders wel van wisten , ze zeiden dat ik zelf maar moest gaan uitzoeken hoe en wat .
Je kan op zich overal heen gaan tenzij je vader of moeder daar bezwaar tegen gaat maken en dus bv jeugdzorg gaat inschakelen of politie gaat bellen en dan eindig je ook bij jeugdzorg .
Ik kreeg uiteindelijk wel het probleem dat het te druk werd en ik daar weg moest , de moeder van die vriendin jeugdzorg had gebelt en ik dus bij verschillende akelige internaten / crisisopvangen terrecht ben gekomen . ( de meeste mensen denken het daar beter af te zijn dan thuis maar dat is echt niet zo )
Hun kunnen uiteindelijk grote macht krijgen over jou ..
Ik woon nu al jaren bij me oma gelukkig en alles gaat goed maar ik ben nog steeds bij ots . ( onder toezicht stelling )
Hun hebben dus vrijwel alles over mij te zeggen , wat niet altijd prettig is .
Nu mag ik vrij veel en ben ik daar gelukkig bijna van af maar in het begin was dat echt niet zo ..
Born2BCrazy schreef:Maakt het uit waar/bij wie/wat?
Als het maar niet daar bij die kerel is..
superwoman schreef:ztugwell schreef:Ik ben met 13 jaar ( bijna 14 ) uit huis gegaan / gestuurt .
Ik ben toen bij een vriendin gaan wonen waar mijn ouders wel van wisten , ze zeiden dat ik zelf maar moest gaan uitzoeken hoe en wat .
Je kan op zich overal heen gaan tenzij je vader of moeder daar bezwaar tegen gaat maken en dus bv jeugdzorg gaat inschakelen of politie gaat bellen en dan eindig je ook bij jeugdzorg .
Ik kreeg uiteindelijk wel het probleem dat het te druk werd en ik daar weg moest , de moeder van die vriendin jeugdzorg had gebelt en ik dus bij verschillende akelige internaten / crisisopvangen terrecht ben gekomen . ( de meeste mensen denken het daar beter af te zijn dan thuis maar dat is echt niet zo )
Hun kunnen uiteindelijk grote macht krijgen over jou ..
Ik woon nu al jaren bij me oma gelukkig en alles gaat goed maar ik ben nog steeds bij ots . ( onder toezicht stelling )
Hun hebben dus vrijwel alles over mij te zeggen , wat niet altijd prettig is .
Nu mag ik vrij veel en ben ik daar gelukkig bijna van af maar in het begin was dat echt niet zo ..
Was er niet meer aan de hand?
Kan me voorstellen dat je, zeker op die leeftijd, niet het schattigste kind was, of wel? Tis niet niks om op je 13e weg van huis te willen en te mogen
lovelucydan schreef:en mandyXX hoe gaat het nu met je?
neem vrij van je werk heb (soory als ik het zo zeg) scheit aan je baas. je moet aan de bel trekken!
heb je nog contact met hem?
stop ermee voor je achter het raam zit. hij geeft niet om je.
sorry dat ik het zo cru zeg maar dit is niet wat je wilt... toch?
Mandyy_x schreef:lovelucydan schreef:en mandyXX hoe gaat het nu met je?
neem vrij van je werk heb (soory als ik het zo zeg) scheit aan je baas. je moet aan de bel trekken!
heb je nog contact met hem?
stop ermee voor je achter het raam zit. hij geeft niet om je.
sorry dat ik het zo cru zeg maar dit is niet wat je wilt... toch?
Sorry dat ik zolang niet heb gereageerd.
Het gaat over het algemeen goed met me
Ik heb nog steeds contact met hem ja
Mandyy_x schreef:Mischien is het in jullie ogen heel raar.
Maar ik houd toch echt ook wel van hem.
En aan de ene kant wordt ik nu ook een beetje 'bang' voor hem..
Want hij zei laatst 'Als je dit niet doet vertel ik wat voor'n slet je bent'
Mandyy_x schreef:Het gaat over het algemeen goed met me
Ik heb nog steeds contact met hem ja
Zwelgje schreef:Ik denk dat ze een beetje aandachtsgeil is. Als je je zo bewust bent van je situatie, dan WIL je verandering.
Op dit moment vind ik het een domme muts (sorry als dit rot overkomt, maar dit is wel wat ze haar zelf aandoet)!!!
moniekk schreef:Zwelgje schreef:Ik denk dat ze een beetje aandachtsgeil is. Als je je zo bewust bent van je situatie, dan WIL je verandering.
Op dit moment vind ik het een domme muts (sorry als dit rot overkomt, maar dit is wel wat ze haar zelf aandoet)!!!
ik vind dit zwaar beledigend wat je nu zegt, dat kun je echt niet maken!!! dat meisje is verdomme nog minderjarig, midden in dr pubertijd, t gaat niet goed thuis en ze heeft niemand om op terug te vallen..
t is zeker niet goed wat dr nu met dr gebeurt en hoe ze nu in de situatie staat, maar ze staat sociaal emotioneel erg wankel en is dus een prooi geworden van een loverboy..