Stijltang bokkers???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadia
Oppermuts

Re: Stijltang bokkers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:50

Waar ik van baal is dat ik de laatste maanden heel snel vet haar heb. Eerst kon ik het af met 1 keer in de week wassen en nu MOET het echt 2 keer per week en dus ook vaker steilen....anders zit ik na 3 of 4 dagen met een vette kop waar je bijna over uitglijdt.
Ik denk dat het hormonaal is, maar ik baal er zo van he...No Cheer

Maetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:54

Ik heb een stijltang , maar ik gebruik hem echt elke dag.
Onwijs fijn ding want hij heeft een soort laag of iets waardoor je haar dus niet echt ''verbrand'' ding was wel onwijs duur. 230 euro.
Maar liever zoveel geld ervoor neerleggen dan dat me haar er dood van gaat . Knipoog

Rowtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 02:03

Ik kan al 2 jaar niet meer zonder mijn stijltang. Lovers
Ik ga denk ik ook zo'n CHI-tang aanschaffen, eerst nog sparen. No Cheer

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 02:22

Ik ben toe aan een nieuwe... Ik kom buiten en meteen weer slag erin Scheve mond

Edit: had het prijskaartje van de CHI-tang al gevonden Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:17

Maetje schreef:
Ik heb een stijltang , maar ik gebruik hem echt elke dag.
Onwijs fijn ding want hij heeft een soort laag of iets waardoor je haar dus niet echt ''verbrand'' ding was wel onwijs duur. 230 euro.
Maar liever zoveel geld ervoor neerleggen dan dat me haar er dood van gaat . Knipoog

Jeetje, 230 euro. Ik heb een stijltang van 50 euro, waar m'n haar ook niet door verbrand. Ik gebruik m nu al 38473,5 jaar (elke dag) en ik heb echt 'n dikke bos haar. Lachen Prijs is niet alles, haaahaha.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:18

Ik heb de stijltang bijna iedere dag in mijn handen. Bloos
Behalve als ik er geen zin in heb. Clown

Mijn haar pluist niet zoveel en mijn haar is een stuk mooier. Lachen

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:50

Patriciavt schreef:
Heb inmiddels mijn haar permanent laten straighten bij de Hizi Hair en hoef nu enkelt na het wassen en opdrogen even de tang door mijn haar te halen voor een perfect resultaat voor wel 4 dagen Haha!

Hey hier nog een gebruiker van de tang der tangen !! Haha!
Ik wil ook wel permanent stijl haar.. Maar is dat niet schadelijk voor je haar dan? Wat kost het? En hoelang blijft het stijl?
Sorry ben verders niet nieuwschierig hoor (a)
Ik gebruik ook elkeeee dag mn stijltang en om het te beschermen heb ik spul van John Frieda voorheen gebruikte ik altijd Hot straight van L'Oreal maar vind deze fijner!

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:58

Ik heb ook een stijltang van 50/60/70 euro (zoiets) en daar verbrand ik m'n haar ook niet mee. Lachen
Ik vind het echt een fijn ding. Ik heb heel dik haar (iig, dat is wat ze zeggen Huilen van het lachen ) en toch word het er goed stijl mee zonder dat je er 200 euro voor betaald. Lachen
Ik gebruik hem elke dag.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:00

Ik verbrand mijn haar ook niet met mijn carmen hoor.. Die was ook rond de 50 euro ofzo denk ik.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:01

Ik heb oo sinds kort een stijltang vind wel grappig heb gewoon zo ding van 20 euro Carmen heet dat merk kan je bij kruidvat en kijkshop halen.
Heb ook van de loreal spul erbij voor 6.50 voor tegen het verbranden van je haar en speciaal voor de stijltang Lachen

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:02

Ik heb mijn haar net ook weer eens gesteild.. en als ik geluk heb blijft het wel 2 uur zitten Nagelbijten / Gniffelen

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:04

Ik heb heel dun haar bij mij blijft het meestal wel zitten duurt altijd zo lang voordat alles gedaan is dat is wel balen doe meestal alleen beetje voor en zijkant heb geen zin om alles te doen kan ik toch niet bij Tong uitsteken

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:06

TouchAndGo schreef:
Ik gebruik ook redelijk vaak een stijltang maar mn haar is nog steeds niet dood Bloos Clown

Haar is altijd dood, anders zou het wel pijn doen om het af te knippen. Clown

Maar de punten kunnen gaan splijten door te veel styling.

Ik denk dat het wel meevalt met het splijten, tegenwoordig zijn er goede shampoos Haha! Dat spul van John frida schijnt ook te helpen Knipoog

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:08

Oh die shampoo ken ik niet ik stijl mijn haar meestal 2 keer in de week of als ik uit ga maar niet elke dag ze zeggen dat het niet goed is om te vaak te stijlen.Maar er zijn tegenwoordig inderdaad veel shampoo's omdat tegen te gaan!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:25

Oh mensen je moet je haar echt niet permanent stijlen! Nagelbijten / Gniffelen
Ik vroeg ernaar bij mijn kapper (cosmo kapper), en daar hebben ze het 2x gedaan, en zijn er toen mee gestopt omdat het haar bij die mensen letterlijk afbrak, het zag er écht niet uit. Dus daar zijn ze snel meegestopt. Scheve mond
Bij sommige mensen (als ze geluk hebben) zal het wel mooi worden, maar reken er maar niet op. Zelfs elke dag stijlen is een stuk beter voor je haar!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:11

Anouk01 schreef:
En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen Haha!

Afbeelding

Ik heb de limited edition die KiKa steunt.

mijne is binnen 10 sec. al heet;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:19

DvdKloof schreef:
mijne is binnen 10 sec. al heet;)

Zo hé!
Huilen van het lachen

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 16:43

Anouk01 schreef:
Als je een stijltang gebruikt is het HEEL belangrijk dat je voor het stylen zijde in je haar hebt gedaan. Zijde brengt een beschermend laagje om het haar en is erg verzorgd. Zelf gebruikt ik de stijltang van CHI. Deze stijltang is juist niet schadelijk voor je haar maar juist goed! In combinatie met de de zijde (Ik gebruik biosilk) perst hij de zijde in het haar waardoor het verzorgd word EN gestijld! Deze stijltang kun je bij wijze van ook 10 minuten op 1 plekje houden en zal niet verbranden oid. Een stijltang mag al keramisch worden genoemd als er maar 1 % keramiek in is verwerkt. Dat is dus bijna niets en slecht voor het haar. De CHI tang heeft 100 % keramische platen! En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen Haha!

Afbeelding

Ik heb de limited edition die KiKa steunt.

Hier exact hetzelfde. Stijl m'n haar zo'n 3x per week, gaat super en snel. Eerst een conditioner (v/d kapper erin), dan een straightener (v/d kapper), daarna Biosilk. Deze tang heeft nog levenslange garantie ook.
Als ik het 's ochtends stijl, dan blijft het tot twee dagen later (incl. nachtrust) nog supergoed zitten. Ben echt dik tevreden. Had al jaren van alles geprobeerd en geaccepteerd dat ik kroeskrullen had.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:01

Waar is dat merk te koop en wat kost het? Ik heb mijn haar een keer permanent gestijld en daar knapt je haar inderdaad niet van op Verdrietig . Het was niet stijl en zwaar beschadigd.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:07

ik heb ook krullen en elke keer voordat ik 's ochtends naar school ga heb ik toch echt wel de stijltang in me handen gehad! Bloos
me haar is er nog niet dood hoor, en ik gebruik hem zeker al 4 jaar ofzo!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:13

Hay TS
Ik heb nog niet alles gelezen, maar stijlen is absoluut niet slecht voor je haar!! Mijn haar was kei dood van de zomer, dus heeft het te tijd gehad om te herstellen en in december heb ik een stijltang gekocht. Ik stijlde het ALTIJD! Wel met bescherm spul van Oasis, wat ik op aanraden van de kapster gekocht heeft. Maar afgelopen woensdag, ben ik bij de kapster geweest want ik wilde weer terug naar me eigen haarkleur (van donker bruin naar blond). En dat is allemaal gelukt, en dat had ze never nooit gedaan als me haar dood was geweest.
Je kan ook 2x in de maand van die beschermings olie erin doen na het wassen, beschermd altjid!

Noah2006 schreef:
Waar is dat merk te koop en wat kost het? Ik heb mijn haar een keer permanent gestijld en daar knapt je haar inderdaad niet van op Verdrietig . Het was niet stijl en zwaar beschadigd.

Permanent is sowieso dood slecht voor je haar!!

Ik zou als ik de ts'er was wachter tot de permanent er helemaal uit is.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 00:52

OK, maar even het meest recente topic opgezocht...

Inmiddels heb ik 'm een paar jaar ongebruikt in mijn kast liggen. Letterlijk nog nooit gebruikt en ik zie dat ook niet snel meer gaan gebeuren. Dus doe een leuk bod op mijn Remington Power Ceramic straightener:

Afbeelding

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:50

ik heb zelf ook een remington, super fijn ding!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:53

ik zweer bij de stijltang Haha!
heb zelf een CHI en ben er zeer tevreden mee.
handig is wel, zoals hierboven al gezegd is, biosilk in je haar te doen, wordt het ook nog eens superzacht van Haha!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:35

wat kost dat bio silk? word je haar er vet van? en waar kun je t kopen?