Ik denk dat het hormonaal is, maar ik baal er zo van he...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maetje schreef:Ik heb een stijltang , maar ik gebruik hem echt elke dag.
Onwijs fijn ding want hij heeft een soort laag of iets waardoor je haar dus niet echt ''verbrand'' ding was wel onwijs duur. 230 euro.
Maar liever zoveel geld ervoor neerleggen dan dat me haar er dood van gaat .
Patriciavt schreef:Heb inmiddels mijn haar permanent laten straighten bij de Hizi Hair en hoef nu enkelt na het wassen en opdrogen even de tang door mijn haar te halen voor een perfect resultaat voor wel 4 dagen
TouchAndGo schreef:Ik gebruik ook redelijk vaak een stijltang maar mn haar is nog steeds niet dood![]()
Anouk01 schreef:En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen![]()
Ik heb de limited edition die KiKa steunt.
DvdKloof schreef:mijne is binnen 10 sec. al heet;)
Anouk01 schreef:Als je een stijltang gebruikt is het HEEL belangrijk dat je voor het stylen zijde in je haar hebt gedaan. Zijde brengt een beschermend laagje om het haar en is erg verzorgd. Zelf gebruikt ik de stijltang van CHI. Deze stijltang is juist niet schadelijk voor je haar maar juist goed! In combinatie met de de zijde (Ik gebruik biosilk) perst hij de zijde in het haar waardoor het verzorgd word EN gestijld! Deze stijltang kun je bij wijze van ook 10 minuten op 1 plekje houden en zal niet verbranden oid. Een stijltang mag al keramisch worden genoemd als er maar 1 % keramiek in is verwerkt. Dat is dus bijna niets en slecht voor het haar. De CHI tang heeft 100 % keramische platen! En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen![]()
Ik heb de limited edition die KiKa steunt.
Noah2006 schreef:Waar is dat merk te koop en wat kost het? Ik heb mijn haar een keer permanent gestijld en daar knapt je haar inderdaad niet van op. Het was niet stijl en zwaar beschadigd.