Ghb vind ik ook nix ..paddo's lijkt me ook nix etc
Dus het licht gewoon helemaal aan je eigen hoe je bent..Laat je je snel overhalen ofzo gewoon niet doen..
alcohol = ook drugs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rijoyco schreef:Chubby schreef:Ik denk dat je je vergist Breitling. Er zijn heel veel mensen die wél een grens weten te trekken en er zich aan houden..
In tegenstelling tot alcohol misbruikers waar grenzen vervagen tijdens het gebruik..
Hier twijfel ik aan, maar zonder cijfers weten we de waarheid natuurlijk niet....
...waarom zouden bij alcohol gebruikers sneller de grenzen vervagen dan bij XTC gebruikers?
Breitling schreef:Wat vaak het probleem is met drugs is als je 1 ding probeerd en daar verslaafd aan raakt ga je ook andere dingen proberen.
MarcoBorsato schreef:volgens mij zijn de mensen die verslaafd raken aan drugs sowieso verslavingsgevoelig, omdat ze niet lekker in hun vel zitten ofzo. Wij hebben ook een jongen uit de groep die er niet mee om kan gaan, maar die heeft dan een rotleven gehad om het netjes te zeggen.
Bovendien heb ik hier al eerder gezegd dat het verstandig is om heel veel pillen te kopen en dan een heleboel daarvan te testen, zo heb je een goed overzicht van wat erin zit.
Breitling schreef:Dat slaat zeker wel ergens op. Het aantal mensen dat er verslaafd aan raken en totaal de weg kwijt raken is vele malen groter als mensen die af en toe een pilletje gebruiken en het daarbij laten.
Mij maakt het niet uit hoor als mensen hun leven willen verknallen door lekker aan de drug te gaan prima. Mensen die af en toe een pilletje nemen prima.
rijoyco schreef:MarcoBorsato schreef:volgens mij zijn de mensen die verslaafd raken aan drugs sowieso verslavingsgevoelig, omdat ze niet lekker in hun vel zitten ofzo. Wij hebben ook een jongen uit de groep die er niet mee om kan gaan, maar die heeft dan een rotleven gehad om het netjes te zeggen.
Bovendien heb ik hier al eerder gezegd dat het verstandig is om heel veel pillen te kopen en dan een heleboel daarvan te testen, zo heb je een goed overzicht van wat erin zit.
In mijn omgeving heb ik mensen zien afgleiden door drugs, en dit komt niet omdat ze niet lekker in hun vel zitten.
Door hun vele gebruik glijden ze juist af en dan komt er helemaal niets meer van hun leven terecht...
Vooral bij mannen zie ik dit hoor..die lopen mekaar allemaal na..en hebben echt niet zoveel ballen om ermee te kappen!
Chubby schreef:Ja echt wel maar je rookt de ene na de andere dan.Eeg is dat en de volgende dag heb je last van de strot hahahaOverigens: ik heb jaren gerookt en dus altijd alcohol of pillen gecombineerd met sigaretten. Brak brakker brakst.. Sinds vorig jaar rook ik niet meer, maar wel naar 2 feesten geweest.. Niks aan het handje hoor! Voelde me na afloop veel beter dan wanneer je wel rookt!
MarcoBorsato schreef:omdat alcohol maatschappelijk meer geaccepteerd is
rijoyco schreef:MarcoBorsato schreef:omdat alcohol maatschappelijk meer geaccepteerd is
Dus je gaat meer en meer drinken omdat het geaccepteerd wordt? Mij lijkt het gewoon omdat je dat lekker vind...
En dat is ook zo het geval bij XTC, bovendien als je er eenmaal aankan komen/gebruikt dan zit je toch in een andere 'illegale/ niet geaccepteerde wereld, daarbinnen zijn juist veel mensen die je maar blijven aanbieden, en minder mensen die je er vanaf willen houden.
Breitling schreef:Ik vind alcohol ook slecht. Maar ik denk inderdaad daar daar veel minder mensen over zullen vallen.
Somebitch schreef:Misschien heeft jou vriend dan wel verkeerde vrienden breitling..
Want omdat zijn vrienden zo doen moet iedereen die aan de drugs zit zo maar doen?
Chubby schreef:Alcohol vervaagt je grenzen.. Zowel tijdens het drinken als in het algemeen.. Bij XTC blijf je gedurende het proces veel nuchterder en meer bij je verstand..
Dat is i.i.g. mijn ervaring..
Moet zeggen dat door er zo over te schrijven ik wel weer onwijs zin krijg in een zomers feestje als DecibelEven weg uit de dagelijkse sleur en je eens overgeven aan de sfeer, de muziek en mooie dromen..
Er wordt hier veel gesproken over mensen met wie het slecht afloopt. Dat is precies wat ik bedoelde eerder: gebruik verstandig! Niet te veel, niet te vaak, etc. Dan is het gewoon een leuk extraatje..