Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leentje_ schreef:
ik stuur mijn vader daar win je niet van hoor
blauw00gje schreef:Eeh maar Daphne, wel bij ons in de buurt dan hehaha
Ik win niet denk ik, als ik al deze verhalen hoor val ik nog mee
XjolitaX schreef:hebben jullie ook wel eens dat je aan het slapen bent en dat je dan half wakker word van je eigen gepraat
Vicky_88 schreef:blauw00gje schreef:Eeh maar Daphne, wel bij ons in de buurt dan hehaha
Ik win niet denk ik, als ik al deze verhalen hoor val ik nog mee
bij mij thuis
geen trappen om vanaf te vallen, zal de deur dicht draaien anders gaat er misschien wel iemand met de lift aan de haal![]()
XjolitaX schreef:jaen ik heb soms ook iets heel engs ofzo en dan schrik ik wakker en dan heb ik echt het gevoel dat ik bijna een hartaanval krijg ofzo
Zo echt lijkt het dan.... Ik weet niet wat dat is met mij en slapen
Vicky_88 schreef:deal, doen we.
ik heb ook een keer in de Backztreet liggen slapen, 2uur lang. ik was zo kets bezopen. niemand kreeg mij wakker
toen schrok ik wakker van mezelfen flikkerde ik van die bank af
toen was ik weer nuchter en wilde ik gaan zuipen, Linda en Freek hadden allebei al 3 keer overgegeven en Romy voelde der benen niet meer, maar Daphne moest en zou gaan zuipen. 1 slokje Bacardi Razz met 7-up en ik was weer kets bezopen
Quellian schreef:Afgelopen week heb ik midden in de nacht een conversatie gehouden met mijn vriend (in zijn slaap). Ik was klaarwakker en heb dus alles onthouden. Hij had het over rotte appels, hijzelf in dit geval (eigen woorden) en of ik het kwam oplikken. Toen ik vervolgens dubbel lag van het lachen, kreeg ik de vraag wat ik aan het doen was en waarom. Volgende dag vertelde ik het hem en we hebben het samen uit zitten gieren van het lachen
Afgelopen nacht zat ik te werken met de laptop op de bank en ineens ging hij rechtop zitten in bed (slaapkamer grenst aan woonkamer en de deur stond open) en hij vroeg: 'welke kant?'. Ik vroeg wat hij bedoelde (had eerst nog niet eens door dat ie in dromenland was) en ik kreeg een pissige 'wat DENK je??' terug, hij ging niet in spijkers slapen!! Dit keer vond ik het minder grappig, want ik heb hem nog nooit zo enorm kwaad zien kijken en hij bleef me maar aanstaren *rilling*.
Een tijdje geleden was hij ook al aan het rondlopen door het huis, op zoek naar de cola
Hoe komt zoiets? Vannacht vond ik het echt eng, want hij bleef me maar boos aanstaren, had niet het idee dat het mijn Mischa was zeg maar
blauw00gje schreef:@ pharagirlke: Whaha, heb me kapot gelachen om jou avonturen
@ XjolitaX: Dat rolgordijn.. Echt super