Skitter schreef:pffft, ik vergeet steeds dat ik moet morgen, haha.
vandaag is de dag.. en jij bent er als het goed is vanaf nu
hoe was het?ik schijt hem hier nu echt!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skitter schreef:pffft, ik vergeet steeds dat ik moet morgen, haha.
hoe was het?
Duuuus ja. Als ze beide WKB op een dag doen ga ik mooi de dag vrijnemen daarna
Anne_GTI schreef:Ik vraag me toch af wat voor tandarts/verdoving als jullie gehad hebben toen jullie een WKB hadden. Ik had 8 spuiten in mijn giechel gehad en knalde nog bijna tegen het plafond. En die klootzak maar zeggen dat ik er niks van zou voelen... Een kind krijgen doet minder pijn. (en duurt in mijn geval ook lang zo lang niet)

! 
Ik kan pijn best goed hebben maar dat vind ik z'n akelig gevoel..brrrr. Loop ik daar op mijn werk met een half verdoofde kop
En in mei pas om te controleren of ik nu daadwerkelijk een WKB moet hebben.
Hij heeft mijn gebroken tand weer mooi gemaakt en gevuld e.d... Bah.. 

MieLo schreef:pff wat sch**t ik hem zeg voor aankomende woensdag![]()
![]()
maar het komt vast wel goed
.. iemand nog een peptalk? 
)
ik en spuiten gaat niet samen 
je overleefd het wel
.. helaas heb ik een andere tandarts
..
) maar over een uur ben ik er vanaf 
Van 't weekend kreeg ik weer ontzettende pijn aan die kies dus weer een afspraak gemaakt. Gistermiddag kon ik terecht. Hele dag bewust uitgehongerd zodat ik van de behandeling minder zou merken. Gelukkig hoefde het alleen gespoeld te worden en een nieuwe noodvulling erin, en de pijn was weg. Deed heel even pijn maar gelukkig niet héél erg. Pff.. moet 2 april nóg een keer een wortelkanaalbehandeling om het laatste beetje schoon te maken en weg te halen en dan een definitieve vulling waarmee het klaar zou moeten zijn. Wéér 3 kwartier op die stoel.
en een hele lieve tandartsassistent (stootte ze mij aan ging ze over mijn gezicht wrijven hihi!)
) Dus toen heeft tie sniekie die spuit gepakt en het toch gedaan en ik voelde echt helemaal niks 

.
)

heb je nog een beetje afleiding 
eerst haalde hij nog me halve ontbijt uit me mond
(uit dat grote gat) maar hij was ontzettend lief, vertelde wat hij ging doen en nam de tijd voor me 
maar daarna niets meer gevoeld 
(ik ook op mezelf^^)
maar nu beginmt het toch best wel pijn te doen, die kies
maar dat hoort erbij zeggen ze. bij mij zal het wel iets langer duren, omdat het een aardig groot gat was, maar zolang er met de pijn te leven valt, is het te doen 
2 april moet ik weer, maar hoop nu dat ik een stuk minder zenuwachtig zal zijn 
(ze groeien scheef) zolang ik er geen last van had, mogen ze blijven zitten. zodra ze eruit moeten, wordt ik ook doorverwezen naar het ziekenhuis voor algehele narcose, omdat ik anders dan nooit meer naar de tandarts ga
zap schreef:Nou..ik ga zo opweg....
Waarschijnlijk moet de tandarts lekker gaan verdoven en ik ben daar nog het bangst voor.. iemand nog een peptalk?

griebels schreef:Oh en ik ben ondertussen 31 jaar oud en huil nog steeds als de TA mijn tandsteen gaat verwijderen