Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Ik ook!!!!!!!!!!! Super genoten!!!
Met de paarden naar het strand geweest en de duinen. Morgen veldwerkdus mijn winterdepressie begint te verliezen
Ikima schreef:Eindelijk weer mooi weer, 2 heerlijke dagen gehad en helaas morgen weer werken. Sommige paarden hadden ook de voorjaarskolder in de kop, gelukkig heb ik er een die daar geen last van heeft. Lekker wat in de tuin gewerkt het weekend en in het zonnetje gezeten.
detour schreef:Arabesk schreef:Ik ook!!!!!!!!!!! Super genoten!!!
Met de paarden naar het strand geweest en de duinen. Morgen veldwerkdus mijn winterdepressie begint te verliezen
Super! En wat een energie krijg je ervan he??
runningkawa schreef:Detour, als het nog eens veel regent, wil je dan aub weer een nieuw topic openen?
Het helpt!
Heerlijk zeg
_Jennifer_ schreef:een paar bladzijden terug zaten we alleen nog maar te klagen over slecht weer en te fantaseren hoe het weer zou moeten zijn.
En nu zijn we allemaal aan het genieten![]()
gelukkig ben ik vandaag vrij, lekker in de tuin zitten
detour schreef:Vandaag wordt het op sommige plekken in NL 16 graden!!!!! Zalig! Weer zo'n dagje, perfect!
suus_ schreef:Nou ik ga ff op de site kijken wat voor weer het in delft en rotterdam wordt, ik moet namelijk op de fiets naar het station en in r'dam ben ik ook heel de tijd buiten
Maar het zou nu toch moeten vriezen? eigenlijk?