Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:ik zou je tentamen maar even laten voor wat het is. zo kun je toch geen tentamen maken?
HannahFrouk schreef:Ik vind het wel erg eng klinken allemaal.
Dus ik zou echt een beetje proberen door te drammen, straks nog eens uitleggen aan de dokter dat je normaal heel gewone menstruaties hebt en dat dit voor jou dus absoluut niet normaal is.
Houd voet bij stuk hoor en laat je niet zomaar wegsturen, maar laat je eventueel doorsturen naar het ziekenhuis zodat ze even kunnen kijken wat er nou precies gebeurt daarbinnen.
kekaro schreef:sterkte meid !
succes met het tentamen, respect dat je dat nog wil proberen!
laat je niet afschepen bij de dokter hoor !!
bromfiets schreef:Ik heb het topic doorgelezen en heb een aantal keer precies hetzelfde gehad als jij. Van mijn huisarts mocht ik niet eens langskomen terwijl ik nog ongesteld was. Dus 8 weken later mocht ik op onderzoek komen. Hij noemde het gieteren en ik werd weer naar huis gestuurd... Pas toen ik bij de 5 vijfde keer aandrong om doorgestuurd te worden zijn ze er in het ziekenhuis achter gekomen dat ik cystes had. Zorg er dus voor dat ze verder kijken en succes!
blauw00gje schreef:Je bent nu op school, maar dan maar vast voor als je dit leest:
Hoe is het gegaan? Straks nog naar de dokter?