Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elbeauty schreef:Iemand hier vroeg zich af of een surface anchor hetzelfde was als een MD. En het is gewoon hetzelfde. Ik heb mijn MD of surface anchor ook bij queen of rings laten zetten. Ik kan je deze shop echt aanraden. Het zetten voelde ik eigelijk niks van deed totaal geen pijn en hij was het echt super snel weer genezen heb er echt geen moment last van gehad.
Er komt dus snel weer een 2e bij
bromfiets schreef:Sammy: Dat lijkt me erg vervelend en pijnlijk
Waar zit Queen of rings als ik vragen mag? Klinkt erg positief
bromfiets schreef:Bij mij zat de bovenkant vastgedraaid, maar dat is misschien per piercer verschillend
nils schreef:bij mijn piercings kan ik aan alle 2 de kanten de bolletjes eraf draaien
sammy1 schreef:je hebt bovenen onder,
je kunt allebij de bolletjes draaien,
dat zei die man waar ik hem heb laten zetten,
bij mij was die toen ook onder los gegaan.
blauw00gje schreef:Mag ik vragen waarom je die er uit hebt gehaald?
nikkiej_86 schreef:blauw00gje schreef:Mag ik vragen waarom je die er uit hebt gehaald?
Dat mag.
Neus omdat iedereen op het latast 1 had en ik had em al iets van 8/9 jaar dus met neus had ik het wel gehad.
En die in men kin heb ik eruit gehaald omdat IETS te scheef zat, je zag het niet goed maja ik zag hetzelf wel en vond dat vervelend en hij iriteerde me ook gigantisch op men tandvlees
En ik had er een plastic plaatje achter zitten en daar beet ik steeds op.
En dan kwamen er harde raffels aan zeg maar en die schuurden langs men tand vlees.
En toen had ik zoiets laat maar ik haal em eruit.
Men broer heeft ook 1 en die heeft nergens last van .
Ik denk gewoon dat ik er niet aan kon wennen of zo