Vjestagirl schreef:Ik vind roken een asociale gewoonte. JIJ als roker hebt de keuze gemaakt die dingen op te willen steken. JIJ bent eraan verslaafd ik niet. Vervolgens loop ik de hele avond in die stinklucht, als ik vanuit een bedrijf naar buiten loop moet ik tussen een groep rokers door (wat ik ook zwaar onbeschoft vind), als ik lekker ergens wil eten zit er altijd wel iemand 'oh, ff lekker een sigaretje'. Ik vind het zo verschikkelijk smerig... JIJ kiest ervoor. Ik loop toch ook niet de hele dag naast iemand oren chips te vreten, mijn luchtje op iedere voorbijganger te spuiten of mensen te besmetten met bacterien die dodelijk zouden kunnen zijn...
Kweetnietje1 schreef:Dat is ook de beste plaats voor de egoistische roker : thuis !
Kweetnietje1 schreef:Ja, dat kwam er ook nog eens bij. Die benauwde rokers stonken een uur in de wind naar het zweet door hun slechte conditie. Heerlijk direct alleen maar sportieve mensen

Zo he!! 
hoezo wijzen! hoezo op een verkeerd voetstuk plaatsen!
hoezo discrimineren?!
er word wel weer flink met het vingertje naar de roker gewezen he!
jezus wat kan ik van dit soort opmerkingen toch alleen pislink worden...zeker kweetnietje1
nee je weet het zeker niet! je kraamt maar wat uit!
Pensionnetje: 1 grote dikke amen!!
En ja ik ben dus ook zo een "gore vieze roker" zoals sommige mensen dat hier wel duidelijk kunnen laten voelen..
NOu kreeg gisteren nog een leuke opmerking dat ik zo lekker rook en welk luchtje ik op had 
En ik werk op de luchthaven...DE plek waar dus niet meer gerookt mag worden!
leuk vind ik het niet...maarja ik pas me aan en ga gewoon maar 1 x per 4 uur even naar buiten voor 5 minuten pret voor mijzelf en voor de rest pas ik mij aan! Verkeerd he die rokers?
En het cafe waar ik uitga...daar mag gelukkig nog steeds gerookt worden en ik kan je zeggen: het is daar nog steeds stampvol!!
je moet mensen wel een keuze geven...zo bijvoorbeeld het al eerder aangehaalde voorbeeld: cafe's voor rokers en cafe's voor niet rokers
dan kunnen mensen zelf kiezen en zit niemand elkaar in de weg 
Ik durf te wedden dan mijn niet-rokersvrienden toch bij ons grootste klupje rokers gaat zitten
want gek....ik hoor mijn vrienden er namelijk nooit over....en met hun hebben we uiteraard ook al eens dit onderwerp besproken,maar dat zijn tenminste mensen die ons in ons waarde laten!
en zo wij ook hun want gaan gewoon naar hun verjaardagen en roken dan niet of gaan netjes even een blokje om 
Pletje123 schreef:Hahahaha! Sorry, het is gewoon lachwekkend

Discriminatie voor de rokers!
Sorry als ik je nu iets heel schokkends vertel: met roken kan je stoppen!

dat is een keuze,mag ik die altijd zelf nog maken?
misschien rook ik wel met een bepaalde reden?
Pletje123 schreef:Als het stuk van Katiavl jullie rokers-ogen niet opent, weet ik het ook niet meer.
nee doet het niet...en waarom zou het..ik pas me al meer dan genoeg aan!
(zie hierboven mijn tekst)
ik bepaal nog altijd zelf of ik stop
Pletje123 schreef:En hoe noemen we dat dan vooral niet? Egoistisch!
wij hebben ons al meer dan genoeg aangepast!
we staan buiten of steken m niet op.....
niemand die mij gaat verplichten om te stoppen
en idd ....er is maar 1 rechte lijn bij die niet-rokers
door dit soort gesprekken krijg ik steeds minder respect voor ze
het is de niet-roker die egoistisch is hoor!
en maar klagen en maar klagen en wij maar aanpassen...
en ja ik voel me momenteel een 2e rangs burger!
Somebitch schreef:Misschien moeten we het verkeer ook maar stop zetten. Geen auto's meer (geen vervuiling) gewoon alles weg treinen, bussen etc. Dan sterven er jaarlijks ook minder mensen door ongelukken.

top idee ook al rijd ik 110 km per dag
maar ja daar denken de niet-rokers niet aan he...nee want dat is een schop tegen hun zere been