Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moniek schreef:ja heb ik al gedaan.
maar er word gezegd ze groeit er wel over heen ,en misschien toch betere voeding?
nou dan spring ik uit mijn vel,want we eten gezond en zeker niks te veel.
Moniek schreef:hier een foto van 19 maanden geleden. ze is het meisje in de bikini op de duikplank zeg maar.
en deze is van de kerst van afgelopen jaar.
ik kon geen betere vinden maar hier zie je al genoeg verschil.
Redrumfox schreef:Ik vind het nogal wat hoe jij over je dochter praat.. Het feit dat je het er niet mee eens bent dat ze de puberteit in komt vind ik echt afschuwelijk; het is doodnormaal en 99% van de jongeren maakt hetzelfde door. Ik kan er echt niet tegen dat mensen zo denken. Kind zal het ook wel niet makkelijk hebben met een moeder die haar niet accepteert zoals ze is.
Ik zal nu wel weer aangevallen worden dat ik niet zo gemeen moet doen of watdanook, maar ik vind het echt vreselijk om te lezen hoe de TS over haar dochter spreekt. Als mijn moeder dit zou doen en ik zou erachter komen zou ik dat haar van ze langzalzeleven niet vergeven.
kysia schreef:Citaat:="lor1_1984]
Cortisol.
Wat jij beschrijft heb ik ook, als gevolg van een bijniertumor...
Ik heb maar 1 bijnier (andere is verwijdert) en deze werkt niet goed, maar net goed genoeg om zonder medicatie te kunnen.
Ook ik ben aardig zwaar, wat alleen verholpen kan worden met een strikt dieet en minimaal 5 dagen per week sporten...
jij hebt dus ook cushing gehad begrijp ik
val je onder addisson patient? nu je andere bijnier niet genoeg maakt,maar net genoeg zonder medicatie?
in stress moet je dus wel bijslikken
bij mij is links verwijderd
en rechts is het zelfde als bij jou het geval
ik ben nu goed op mijn gewicht (70)..wel wat zwaarder dan voor (63)mijn cushing
en idd die buik dat blijft wel
ik voel me nog steeds niet goed en ben heel moe elke dag weer
ik slik fludrocorti en een zeer lage opstart dosering cortison s`morgens
ondanks dat ik zonder zou moeten kunnen leven krijg ik dit niet afgebouwd
tenzij ik een hele dag suf en slapend met allerlei kwaaltjes wil rondlopen
ik ben dus een `vreemd`geval volgens mijn arts
ik ben genezen van cushing,heb een werkende maar niet reagerende bijnier
dus heb officieel geen addisson...maar moet wel zo handelen als een addissonpatient
Redrumfox schreef:Ik vind het nogal wat hoe jij over je dochter praat.. Het feit dat je het er niet mee eens bent dat ze de puberteit in komt vind ik echt afschuwelijk; het is doodnormaal en 99% van de jongeren maakt hetzelfde door. Ik kan er echt niet tegen dat mensen zo denken. Kind zal het ook wel niet makkelijk hebben met een moeder die haar niet accepteert zoals ze is.
Ik zal nu wel weer aangevallen worden dat ik niet zo gemeen moet doen of watdanook, maar ik vind het echt vreselijk om te lezen hoe de TS over haar dochter spreekt. Als mijn moeder dit zou doen en ik zou erachter komen zou ik dat haar van ze langzalzeleven niet vergeven.
twistermahoi schreef:Redrumfox schreef:Ik vind het nogal wat hoe jij over je dochter praat.. Het feit dat je het er niet mee eens bent dat ze de puberteit in komt vind ik echt afschuwelijk; het is doodnormaal en 99% van de jongeren maakt hetzelfde door. Ik kan er echt niet tegen dat mensen zo denken. Kind zal het ook wel niet makkelijk hebben met een moeder die haar niet accepteert zoals ze is.
hier ben ik het mee eens!!!