Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:14

nou die zijn idd niet van mij zelf haha er staat ook bij dat ze van internet afkomen.

Ik wilde je even het resultaat laten zien van te weinig extensions

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:18

Haha!

ik kan even je sitelink niet vinden breitling Bloos

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 14:22

op pagina 3 staat hij

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:00

Ik doe er 75 en dan heb ik echt een bos haar Ja die fotos vind ik ook niet mooi!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:03

volume neem ik dan? want voor verlenging is dat echt veel te weinig Haha!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:07

Dat vind jij, heb zelfs met 50 mooi resultaat gehad. Ligt er net aan hoe je ze zet en hoe je het model snijd.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:12

zal wel foto plaatsen als ze erin zitten Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:15

Dat vind ik inderdaad. Kan me onmogelijk voorstellen dat een verlening met 50 extensions mooi is. zeker niet als het langer verlengt word als 5 cm. Want je mist dan op heel veel plekken extensions zoals boven aan. Kan me er geen voorstelling bij maken. Als ik al kijk naar de foto;s van hiervoor daar zitten er misschien 100/125 in en dat vind ik al geen gezicht. Veel te dun aan de onderkant en te weinig aan de contour lijn (boven aan) Iedereen zijn eigensmaak natuurlijk. Ze zullen er vast blij mee zijn anders laten ze het niet zetten Haha! maar ik vind het geen gezicht Haha!

Een matje heeft al 50 tot 75 extensions nodig dus ik ben erg benieuwd naar een foto maar ik denk dat ik nu al wel kan zeggen dat ik het niet mooi vind Bloos

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:26

wil ook graag extensions lijkt me zo gaaf! Ik had vroeger onwijs lang haar. nu is het tot net boven mijn bh bandje en wil echt niet meer naar de kapper veel te bang dat er weer een heel stuk afgaat.!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:34

ik ken het, De kapper heeft mijn haar vroeger zo verknipt dat ik stekels kreeg ipv mijn dode punten er af (het moest korter omdat mijn haar dood was gegaan van het ontkleuren maar het was bijna 10 cm te kort geknipt) ik heb echt zitten huilen!
Ik zat daarna ook altijd met klamme handjes bij de kapper Haha! gelukkig heb ik nu een goede gevonden en ben ik van mijn kappers angst af Haha!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:44

Hier nog 1 mocht niet meer dan 2cm vanaf was tot aan mn onderrug toen heeft mn bazin t tot net over mn schouders geknipt en nu weer korter geknipt word er schijt ziek van die kom dus niet meer aan mn haar lang leven de matten Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:45

haha. ja vreselijk. Ik heb toen om mijn haar weer lang te krijgen echt het bloed onder mijn kapsters nagels vandaan gehaalt. Ze moest met milimeteren mijn haar in model houden. Dus dat het langer kon worden maar wel in model bleef. En er ging ook echt maar mm vanaf Haha!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:47

Haha vandaag weer ja dun de onderkant uit valt ie mooier nou heb nu echt een keer gezegd je blijft nu echt van mn haar af Haha! Pff die heeft echt mn hele haar verziekt scheef geknipt en zeggen dat het A-symmetrisch geknipt is ja hoor verschil van een halve cm dacht het niet haha dus nu komt er voorlopig t eerste half jaar NIEMAND meer aan mn haar Tong uitsteken

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:48

Haha ik ken het ook ja, kappers die erg enthousiast aan het knippen gaan.. Ik heb nu gelukkig een goede kapster gevonden die zowieso eerst overlegt voor ze iets doet, en het daarna ook precies zo doet als ze had voorgesteld, heeeerlijk!

Maar goed, ik ga de komende tijd toch niet naar de kapper, want mijn boblijn is te kort voor extensions, dus ik ga nu hopen dat het snel groeit tot 8 centimeter. Kan ik mooi intussen tijd sparen, dat scheelt dan wel weer!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:07

haha zorro gaat nu fanatiek haar sparen en meten Haha!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:34

Hahaha hoe raad je het zo? Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 22:10

nou dat zou ik zelf ook doen Haha!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 00:20

t was bij mij absoluut niet te dun aan de onderkant. maar als het erin zit krijg je een foto Haha! duurt nog wel weekje zowiezo. zal s kijken ofk foto heb van met 50 erin

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 11:57

dan denk ik dat ze alleen een mat gezet hebben. dus alleen de onderkan, dan zit je meestal op 50 tot 75 extensions. Een hele korte verlenging kan dan maar dan moet je er aan de bovenkant ook haar voor hebben want daar krijg je niks bij wat je normaal met een verlening wel krijg omdat je ze dan op je hele hoofd krijgt (in jou geval denk ik alleen aande onderkant) en je kapsel moet ook kort blijven. Op deze manier kan je niet langer als 5 misschien 10 cm verlengen (matje) ja het kan wel maar of het mooi is is wat anders Haha! ik wil wel graag een voor en na foto zien.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:03

Krijgje als ze erin zitten Tong uitsteken Kmoet nog eff wachten.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:33

Een collega van mij heeft laatst ook extensions laten zetten, matjes.. Nou, ik zou ze iig nóóóit laten zetten daar waar zij het doet. Het ziet er uit als oud en té vaak geborstelt barbie-haar, echt nep dus.

Zou het op zich wel heel graag willen hoor, extensions, heb van mezelf nou op zich best wel lang haar, en ik wíl het eigenlijk nóg langer hebben, maar op de een of andere manier groeit het tot waar het nu is en niet verder. Maar ik heb het geld er even niet voor Tong uitsteken

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:30

als je ze eenmaal hebt gehad heb je het er wel voorover hoor Haha!
Kan zijn dat ze syntetische haar heeft. Zelf plaats ik dat niet hoogstens 25 aan kleurtjes maar geen volume of verlenging. Of een slechte kwaliteit haar.
Zo heeft socap namaak op de markt in omgang dat word verkocht/gezet als socap maar wat het niet is.
Soms zie ik inzet prijzen van socap en denk ik daar kan ik het haar amper van kopen terwijl het 1 merk is en ik het bij de socap dealer van nederland koop. Meestal krijg je een intake van te voren (doe ik wel om het haar te beoordelen want niet elk type haar kan extensions hebben en kleur te bepalen en de hoeveelheid) dan kun je het haar bekijken en voelen. Vind je het niks laat je het gewoon niet zetten.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:20

Ik heb het wel eens gezien bij iemand. Ik weet niet, maar ik vind dat je eigenlijk altijd kan zien dat het nep is.. Vind ik ook bij alle foto's.. Maar bij diegene waarbij ik het zag, zag je al die waxjes zitten. Spuuglelijk..

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 21:57

Sophie2 schreef:
Ik heb het wel eens gezien bij iemand. Ik weet niet, maar ik vind dat je eigenlijk altijd kan zien dat het nep is.. Vind ik ook bij alle foto's.. Maar bij diegene waarbij ik het zag, zag je al die waxjes zitten. Spuuglelijk..

Daar ben ik het niet mee eens. Als een verlenging goed is gezet en mooi is bijgeknipt kun je het vaak niet van echt onderscheiden. Wanneer er gebruikt wordt gemaakt van 100% human hair is het niet te onderscheiden van je echte haar. De waxjes zien is natuurlijk ook niet de bedoeling maar dat is dan een voorbeeld zoals ze niet gezet moeten worden.

Breitling met welk merk extensions werk jij?

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 10:00

Maar als het knoerhard waait dan.. Dan waait je haar alle kanten op en volgens mij kun je dan best wel eens wat zien Knipoog