Mijn darmen kun je ook goed horen, vind ik erg vervelend met visite. Dan hoor je al gauw: Heb je honger? Neem een toastje!

Uhm nee

Waarna ze je zo aankijken :

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dendie schreef:Ja en dan zeggen ze bij al die vitalinea en yakult- reclames :
"ook zo'n last van een opgeblazen gevoel tijdens de feestdagen, ?? (hebben ZIJ ff mazzel dat t alleen dan is) Dit helpt!!"
Nou echt niet... Niets helptIk betwijfel al die Probiotica echt (al slik ik t ook hoor als probeersel). Ik draag gewoon het liefste hele dag een jogging-broek
Def schreef:HahaDat zit ik ook altijd te mopperen tegen mijn vriend als die reclame op tv is.
' Last van een opgezette buik tijdens de feestdagen' nee hoor gewoon iedere dag!
Ik heb vandaag voor het eerst een afspraak met de osteopaat. Via het forum van de maag lever darm stichting hoorde ik dat dat soms ook wil helpen.. Proberen maar dan!
Def schreef:Ik kom net terug van de osteopaat. Hij vindt dat er erg veel spanning is in mn onderbuik (gek he). Hij is bezig geweest met het losmaken van de weefsels van de darmen en dat deed ZEER...
Het gekke was dat nooit iemand bij mij de juiste pijn heeft gevonden (huisarts voelt ook aan je buik, drukt enz) maar deze keer was het helemaal raak. Ik weet dus ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Mn darmen waren erna ook helemaal over de rooie maar dat begint af te zakken nu.
Vooralsnog heb ik er eigenlijk nog geen mening over haha. Hij denkt overigens dat ik 5/6 behandelingen nodig heb om me beter te voelen.
Ik ga maar eens even hangen op de bank (met pyamabroek aan)
Hoe is het bij jullie allemaal?
Cyntje schreef:En ik heb denk ik een beginnende darmontsteking
Cyntje schreef:En ik heb denk ik een beginnende darmontsteking
e_horse schreef:Cyntje schreef:En ik heb denk ik een beginnende darmontsteking
Heb je een onderzoek gehad? jeetje dat is wat...
mysa schreef:Ach, mag ik jullie misschien wat vragen, ook al hoort de vraag eigenlijk niet in dit topic thuis? Denken jullie dat extreem veel winden laten, zonder buikpijn, en met normale ontlasting toch op een darmontsteking zou kunnen wijzen? (deze vraag gaat niet over mijzelf, maar over mijn paard, ook al heb ik zelf al bijna m'n hele leven Crohn, ik weet het antwoord niet, en kan het ook niet in de paardentopics vinden)