Wij in de salon merken duidelijk verschil

Zal misschien wel met elk product verschillend zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zowel shampoo al conditioner
Was bijna iedere dag mijn haar wel
. Vandaag heb ik toevallig Verassend Volume van Andrelon gekocht. Eens proberen hoe mijn haar daarop gaat reageren. Maar degene die ik áltijd heb is de cremespoeling van Palmolive, mijn haar kan niet zonder. Een keer zonder deze cremespoeling douchen gaat nog maar daarna is mijn haar 1 grote warboel en niet meer uit te kammen. Hoevaak ik mijn haar was? Iedere dag, ik douche 's ochtends altijd en ik heb er een hekel aan als ik mijn haar droog moet houden tijdens het douchen. Wat een gedoe! Dus ik was het iedere dag

. Word het lekker zacht van & het ruikt lekker
3x in de week. RedPassion schreef:Clairol Herbal Essences, de rode flessen Rainforest flowers ofzo. Shampoo en conditioner, en ik heb niks te klagen. Mijn haar is sinds ik dat gebruik heel sterk, zacht en glanzend.
_sjors_ schreef:RedPassion schreef:Clairol Herbal Essences, de rode flessen Rainforest flowers ofzo. Shampoo en conditioner, en ik heb niks te klagen. Mijn haar is sinds ik dat gebruik heel sterk, zacht en glanzend.
Die shampoo en conditioner gebruik ik ook. Ik was iedere dag mijn haar ermee en het blijft er mooi en glanzend uitzien. Voor mij geen ander merk meer sinds ik Herbal Essences gebruik.

Hmm misschien toch eens voor de afwisseling 
Zo'n ding gebruik je (nou ja een arts dan) meen ik toch om te luisteren en niet om te zien?

Alwiene schreef:@ Breitling, wat hebben een stethoscoop en een hoofdhuid in hemelsnaam met elkaar te maken?Zo'n ding gebruik je (nou ja een arts dan) meen ik toch om te luisteren en niet om te zien?