Welke foundation is echt goed?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ja_nee

Re: Welke foundation is echt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 18:31

VonDutch schreef:
Ik zweer bij Maybelinne Wonder Finish.
Gebruik het al heel lang want heb altijd last van rode wangen & deze foundation blijft goed zitten & is niet op dieren getest ( net even op die site opgezocht)

Je kan bij bijvoorbeel de Kruidvat kijken wat er bij je huid past, ze hebben verschilende nummers.
Ik gebruik ''nude''. » http://www.maybelline.co.uk/products/face/l29l51l52l224l351.htm

Die heb ik ook Lachen

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:29

Heb de vloeibare foundation van Dior, (of is foundation altijd vloeibaar? Clown ) die is heel fijn.
Afbeelding
Voor de 'voor erbij' heb ik nog die cool matte mouse van de Rimmel. Prijs kwaliteit is best goed,smeert goed uit en ziet er best natuurlijk uit (Ik houd niet van zo'n koek op mn gezicht).
Afbeelding
En van Versace (zon doosje met een hoofd erop) heb ik zo'n poeder.

Denk wel dat je beter een iets duurder merk kunt pakken, dan een hele goedkope. Je smeert het op je gezicht en dan wil je er wel een beetje leuk uitzien toch? Bovendien doe je heel lang met zo'n flesje, vind ik dan..

Kim_Bisous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:38

TeeGee schreef:
Bisous14 schreef:
Even off topic!

Vrijdag weer een nieuwe Dior foundation van mijn moeder gekregen Go jij! Go jij!
Voor haar zelf heeft ze Lancome meegenomen

Maar..................... Mijn vriend heeft gister het potje van mijn moeder per ongeluk van de plank afgestoten No Cheer Oeps daar ging weer € 41,00

Zonde!!!

Maar hoe bevalt die van Dior??

Sorry voor de late reactie, maar die van DIOR is super. Je ziet eigenlijk niet dat je make up op hebt gewoon een gaaf gezicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:47

Ik had altijd van Lancome, de teint Idole, alleen Lancome wijzigt nogal eens, dus ben nu over op de bodyshop.

Deze gebruik ik nu al een jaartje :
Afbeelding
Ik meen zo rond de 20 euro, en je doet er erg lang mee ( 2 potjes per jaar)
Dekt goed, geen bruine randen, en niet te opzichtig ( smeer gewoon niveau soft eronder, ben afgestapt van die dure onzin Tong uitsteken )

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 01:12

wij hebben in de kapsalon hele fijne make-up/foundation van het merk movies. dit is een dochterlijn van dior alleen is de prijs iets vriendelijker... Haha!
Er zijn veel verschillende soorten b.v 1 voor een jonge huid waarvoor bijna geen foundation nodig is maar zelfs 1 waar meteen sileconen in zit dus die vult dan een beetje de rimpels op....Haha!

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 12:47

Zelf heb ik de L' oreal Treu Match..

Ik heb nog niemand hier over gehoord..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:23

Barbara_m schreef:
Ik gebruikte altijd de foundtion van Clarins. Maar na een Douglas-membersnight ben ik overgestapt naar de nieuwe Light foundation van Dior.
Als ik jou was zou ik me door een van de personeelsleden laten adviseren over de kleur van de foundation.

Ik ben ook Dior fan als het om foundation gaat Ja. Ik heb ook de Dior Light. Alhoewel ik van Chanel ook een fijne heb, maar die is wat luchtiger, meer voor de zomer Lachen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:26

MamaMiesje schreef:
Ooohh...ik heb al zóveel geprobeerd,maar het is en blijft een feit: ik heb een vette huid en geen ENKELE foundation blijft mooi bij mij Dan kunnen ze nog zoveel beloven aan matheid etc, maar nee... Scheve mond

Moet je het wel afmaken met een matterende losse poeder, met een kwast aanbrengen. Dan kun je echt wel 8 uur lang je gezicht mat houden, dus zonder te gaan glimmen!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:14

Poeder helpt goed Ja

Chanel had eerst (jaar of vier geleden) ook een poedertje wat vloeibaar werd en ook je make-up een mat effect gaf Ja

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:16

Cool matte mouse van Rimmel. Ja

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:41

Ik wil best een dure kopen maar als die miracle touch van maxfactor echt zo goed is wil ik die wel eens proberen. Alleen 1 vraag: blijft die ook echt lang zitten?

IK heb wel gewoon een gave huid maar ik wil gewoon een mooie zegmaar "dewy" look Tong uitsteken
Wil trouwens ook alleen maar 1 voor het uitgaan, heb dan snel het gevoel dat mijn huid hard achteruit gaat door alle rook etc om me heen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 15:44

Anoukie schreef:
MamaMiesje schreef:
Ooohh...ik heb al zóveel geprobeerd,maar het is en blijft een feit: ik heb een vette huid en geen ENKELE foundation blijft mooi bij mij Dan kunnen ze nog zoveel beloven aan matheid etc, maar nee... Scheve mond

Moet je het wel afmaken met een matterende losse poeder, met een kwast aanbrengen. Dan kun je echt wel 8 uur lang je gezicht mat houden, dus zonder te gaan glimmen!

Helaas Haha! Ook dát werkt écht niet 8 uur lang Knipoog Althans, bij mij niet Lachen