Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

aliesjeh schreef:lorvxy schreef:Wat grappig, mij is altijd vertelt dat ze de kniepees methode juist niet meer zo vaak toepassen omdat het herstel langer zou duren.
Wel fijn dat je alles gewoon weer kan doen. Heb je nooit meer last van je knie gehad?
hihi ik hoop dat jouw mensen gelijk hebben, bij mij gaan ze het ook uit mijn hamstring halen

ik was eigenlijk al heel snel weer echt wakker en helemaal niet zo suffig. vanacht zijn ze gestopt met de morfine en ik heb daarna alleen nog maar een paar asprines gehad. ik heb nu helemaal niks meegekregen naar huis? en ook niks gehoord over pijnstillers enzo.. weten jullie nog ongeveer wat je moet hebben?

ik hoop dat dat zo blijft!

Wat heb jij een pech zeg met je knie! Ik ga echt voor je duimen dat het na de volgende operatie beter gaat..
.

De pijn die ik voelde bij het buigen was een ander soort pijn dan wat ik nu heb. Bij buigen zat het echt middenin mijn knie en dan een gevoel alsof er iets op springen staat (het oprekken wat nog niet kan). Nu zit de pijn echt bij de schroef en is moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt. *gaat het toch proberen* Denk aan de ergste blauwe plek die je ooit gehad hebt en dan 10x zo gevoelig. En bij de minste beweging die je maakt wordt er even flink op die blauwe plek geduwd.

En daar zit dus ook die schroef.