tante_trien schreef:Oooh jullie ook al zo'n hekel aan de tandarts, ik ook. Mijn moeder schopt me er wel altijd heen. Gister ben ik gevuld in mijn voortanden, en hij wou het nog netjes afwerken en vroeg:"zit het goed, anders doe ik er nog wat aan". Heb gewoon gezegd dat het goed was en krijg mijn kiezen niet eens meer op elkaar.
Omdat dan mijn ondervoortanden tegen mijn vulling van me andere voortanden komt, en dan gaattie niet verder.
Ik vind de tandarts echt vreselijk, vroeger had ik er geen hekel aan, maar toen had ik een man en dan moest ik me mond open doen, dan keek die even zonder haakjes of frummeltjes, of er niks was. En dan kon ik gaan, gelukkig. Hij is helaas overleden, zo'n aardige vent.
Hier moet je echt wat aan doen hoor, anders ben je straks nog veel verder van huis. Ik zou dit niet zo laten

Zal je ook direct vertellen waarom

Mijn vriend had laatst ook een gaatje en die is ook "teveel gevuld" hij krijgt zijn kiezen ook niet op elkaar maar had dat door de verdoving bij de tandarts niet gemerkt

Een week later zegt hij tegen mij dat hij toch wel weer pijn heeft dus hij weeer naar de tandarts. Ja was idd niet goed en de ta heeft de vulling beter gemaakt. Maar toch bleef de pijn en die werd erger.
Hij is dus weer naar de tandarts gegaan en die heeft het open gemaakt. Wat bleek nou? IOmdat de vulling zo dik was is er veel te veel druk gekomen op de kies, zenuwen e.d. Het heeft echt alles vernield. Nu moet ie dus een zenuwbehandeling ondergaan? De kies wordt dus doodgemaakt.
Wil jij dit ook voo rje voortanden? Ze zullen gaan verkleuren en het zal echt niet mooi worden. Wat is er nou zo erg aan even die vulling bijslijpen? Pijn kan dat haast niet doen hoor