rommulus schreef:marjo weken lees even terug
pytje als je even terug leest vind je het andwoord
heb het hele topic gelezen, maar denk erover heen gelezen dan.
*ga nog een keer lezen*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rommulus schreef:marjo weken lees even terug
Pytje schreef:rommulus schreef:marjo weken lees even terug
heb het hele topic gelezen, maar denk erover heen gelezen dan.
*ga nog een keer lezen*
arans schreef:Rachel_x schreef:Iemand een tip idd voor het zweten?
Deo's werken niet.
Het zelfde bij mij.
Echt ik heb al heel veel uitgeprobeerd. Als je rijk bent kun je je oksel laten inspuiten met botox, dan zweet je zo'n 5 jaar niet.
Wat bij mij helpt ( raar maar waar) geen deo gebruiken. als ik deo gebruik ruik je altijd wat ( meestal een veise deo geru) maar zonder doe ruik ik aan het einde van de dag niet eens zweet! Elke dag je oksels schoonmaken, Elke dag nieuwe BH en trui aan helpt ook hierbij.
Maar het liefst gebruik ik toch deo die helpt, jammer genoeg heb ik deze nog niet gevonden.
Diamante schreef:Heeft dr eigk ook ng iemand iets voor kapotte lippen?
Mijn lippen zijn helemaal gebarste (doet ook best zeer) ..
xNatas schreef:Of uierzalf.
natasja1991 schreef:haha, iemand een tips hiervoor
ze zeggen dat je, als je je oksels geschoren hebt, dat je geen deo moet gaan spuiten omdat het anders gaat branden, hoe kan je dan voorkomen dat je een enorme vieze zweetlucht krijgt
Pytje schreef:rouwrandjes gaan weg/worden minder wanneer je je haar gaat wassen en dan goed met je vingertoppen de shampoo wat inmasseren.
_Denise_ schreef:Tegen vet haar, droogshampoo.
Heb al heel lang heel erg last van haar dat binnen anderhalve dag vet is, en om het elke dag te gaan wassen werd me toch te gek..
Droogshampoo is in poedervorm en in spray verkrijgbaar. Ik heb nu spray en het werkt súper.