Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
!

.
Nannes schreef:Ja ik vind het zo raar. in slappe toestand kan hij nu 90 graden buigen. als ik forseer iets eroverheen. Maar als ik gewoon zit op de bank zit ik nog lang niet aan die 90 graden, maar toch doet het zo'n zeer na een tijdje
Hoelang heeft het bij jouw ong. geduurt totdat je weer normaal zonder pijn op de bank kon zitten?
Nannes schreef:Hoelang heeft het bij jouw ong. geduurt totdat je weer normaal zonder pijn op de bank kon zitten?
Ik weet niet of ik schade aan m'n kraakbeen heb, maar de achterkant van m'n knieschijf is iig niet netje glad meer.

(Jaja, byna 19 en nóg niet kunnen fietsen) maar was dus half geland op mijn knie, nou maat dat deed zeer... Nu is mijn knie ook lekker dik en helemaal blauw. Zie je zo goed op het litteken dat het blauw is, die is niet blauw blauw, maar écht blauw..

ik val altijd van dat ding af
vorige keer stond er 1 eenzaam paaltje op een fietspad en wie fietst er tegen aan?
maandag 4 feb mogen die pinnen eruit 
, fijn dat het er helemaal goed uitziet en na de operatie eindelijk van de vervelende pijnen afbent.
Ik kan nu 120 graden buigen en loop alweer een poosje zonder krukken. Ben al 3 weekjes denk ik ong bezig met fietsen op zo'n hometrainer. eerst de rechtertrapper zo in gesteld dat ik m'n rechterbeen niet zo ver hoefde te buigen, nu staat hij al helemaal boven aan en mag ik op mijn eigen fiets weer fietsen zei die vandaag
Dus morgen mag ik beginnen met 10 minuutjes een rondje fietsen! 

nee denk het niet